Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، از سال ۹۵ لوله‌کشی گاز به روستاهای شهرستان گیلانغرب آغاز که مرحله نهایی آن در مهرماه سال‌جاری کلید خورد، اما متأسفانه به علت تعطیلی کار توسط پیمانکار پروژه طبق اعلام، اتمام کار در ۲۲ بهمن صورت نگرفت و پروژه عملا توقف پیدا کرد، این مسئله اعتراض و انتقاد مردمی را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این خصوص، اظهار کرد: عملیات گازرسانی به روستاهای شنقال‌خالدی، افشار آباد و بطیار احمد به لحاظ وجود برخی معارضات که در حوزه سرزمینی شهرستان سرپل‌ذهاب که در خط مسیر هستند مانع از اتمام کامل پروژه شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: بحمدالله با پیگیری‌های انجام شده با فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب قول مساعد داده شده که هرچه سریع‌تر مشکل مذکور رفع و کار گازرسانی انجام شود.

وی رضایت مردم و نظارت بر پروژه ها را از اولویت کاری دانست و بیان کرد: از طریق دادستانی شهرستان سرپل‌ذهاب پیگیر رفع مشکل هستیم.

رستمی رئیس اداره گاز شهرستان گیلانغرب نیز در گفتگو کوتاه ادامه داد: عملیات گازرسانی ۲۰ روستای دهستان دیره کامل انجام شد و کار روستاهای باقی‌مانده نیز در آینده‌ای نزدیک انجام خواهد شد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس گیلانغرب معارضین رستمی سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب روستاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: فعالیت‌های عمرانی در سطح روستاهای استان با بیش از هزار میلیارد تومان در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدجواد ابوالحسینی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای مهریز به نقش شوراها اشاره کرد و اظهار کرد: شوراهای روستاها نقش مهم و مؤثری در فعالیت عمرانی و امنیت اجتماعی روستاها دارند.

وی افزود: اعتبار روستاهای استان در سال گذشته از محل اعتبارات ارزش افزوده و سایر اعتبارات حداکثر ۴۰۰ میلیون تومان بود، اما هم اکنون شاهد فعالیت‌های عمرانی در سطح روستاها با بیش از هزار میلیارد تومان هستیم.

معاون استاندار تأکید کرد که همه این اقدامات و فعالیت‌های عمرانی مرهون تلاش اعضای شوراها و جلب مشارکت آنهاست.

وی در پایان ادامه داد: همکاری و مشارکت مردم با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی، مهمترین عامل در راستای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح‌ها و توسعه مناطق روستایی است.

کد خبر 750186

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان