Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان تیم فوتبال بایرن مونیخ به تساوی این تیم مقابل سالزبورگ در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به لطف گل دقیقه 90 کینگسلی کومان از شکست در خانه سالزبورگ اتریش گریخت و به تساوی یک - یک دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توماس مولر مهاجم سرخپوشان مونیخ پس از این بازی گفت: سالزبورگ تیم خوبی است، جو ورزشگاه عالی بود و شرایط برای انجام یک بازی خوب فراهم شده بود. بازی سرگرم‌کننده‌ای بود، اگرچه ما بیش از اندازه به دردسر افتادیم. فکر می‌کنم ما در نیمه دوم واکنش خوبی از خود نشان دادیم و چندین موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم. این گام خوبی بود که توانستیم به بازی بازگردیم.

یاشوا کیمیش هافبک باواریایی‌ها هم اظهار داشت: ما در نیمه اول به اندازه کافی خوب کار نکردیم، سازماندهی لازم را نداشتیم و در مقابل سالزبورگ هم ضدحملات خطرناکی انجام داد. می دانستیم که آنها بازیکنان سریع زیادی دارند و در جابجایی‌ها خطرناک هستند. در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و کنترل بازی را بیشتر در اختیار داشتیم.

ناگلسمان: ریسک‌پذیری‌مان در نیمه دوم اشتباهات نیمه اول را جبران کرد

کینگسلی کومان زننده گل تساوی بایرن در این دیدار نیز خاطرنشان کرد: ما می‌خواستیم برنده این بازی شویم، اما در نهایت تساوی بهتر از شکست است. ما در بازی برگشت، هواداران‌مان را در مونیخ کنارمان خواهیم داشت و نسبت به نتیجه گرفتم مطمئن هستیم. گلی هم که زدم خیلی مهم بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: متاسفانه در اواخر بازی تمرکز کافی را نداشتیم و نتیجه را واگذار کردیم.

به گزارش ایسنا، مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، پس از باخت شاگردانش در بازی سوم سری نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران مقابل تیم طبیعت، اظهار کرد: به هر حال بازی بالا و پایین دارد و بسکتبال همین است، اما ما در چهار پنج دقیقه آخر تمرکز لازم را نداشتیم و طبیعت در همان لحظات بهتر کار کرد، به همین دلیل نتیجه را واگذار کردیم.

او ادامه داد: ضمن اینکه ما امروز درصد شوت پایینی را در این بازی به ثبت رساندیم و برخی توپ‌های زیر حلقه را هم که باید تبدیل به گل می‌کردیم وارد سبد نکردیم. با این حال من از بازیکنانم تشکر می‌کنم و از الان برای بازی بعد آماده می‌شویم.

حاتمی درباره عملکرد بازیکنان خارجی تیم ذوب‌آهن نیز گفت: بازیکنان خارجی ما در این فصل خیلی برای تیم زحمت کشیده‌اند اما در این بازی خودشان نبودند که طبیعی است. می‌شود به آن‌ها حق داد چون هر کسی یک روز نمی‌تواند خودش باشد. از الان به بازی بعد فکر می‌کنیم و امروز همه با هم باختیم.

وی درباره اعتراض تیم ذوب‌آهن به داوری‌های این سری در دو بازی قبل نیز اظهار کرد: ما در حقیقت به داوری اعتراض نکردیم، ما به فول‌هایی اعتراض کردیم که ممکن بود به بازیکنان آسیب بزند. اگر خدایی نکرده یک بازیکن مصدوم شود ۶ ماه تا یک سال بسکتبال را از دست می‌دهد. ما می‌خواستیم بگوییم سلامتی در راس است و در غیر این صورت،‌ ما همیشه از داوران خودمان قدر دانی کرده‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم