Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

 آیت الله خامنه‌ای صبح امروز پنجشنبه۲۸ بهمن ۱۴۰۰ به مناسبت سالروز قیام ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ مردم تبریز و در ارتباط تصویری با جمعی از قشر‌های مختلف مردم تبریز افزودند: جوانان را توصیه می‌کنم فرصت امروز را که نیمه ماه رجب است، مغتنم بشمارند.این معنویت شما جوانان، به زندگی‌تان و انقلاب برکت می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر معظم انقلاب اسلامی، آذربایجان را همیشه پیشران وحدت و انسجام ملی مردم ایران دانستند و تاکید کردند: بیست و نه بهمن تبریز، ابتکاری برای سنت چهلم‌گیری مبارزات انقلابی بود. رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط تصویری با مردم آذربایجان، استمرار را یکی از امهات حرکت امام خمینی برشمردند و افزودند: امام در همان گام‌های پس از پیروزی انقلاب و حتی پس از بیماری جسمی، این مساله قدم‌های پی در پی و استمرار هدف‌های انقلابی را پی گرفتند و از یاد نبردند و این باعث شد دشمنان به هدف خود نرسند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: استمرار حرکت انقلابی یعنی هدف‌های انقلاب را در نظر داشته باشیم و همه نیاز‌های امروز و فردا که ما را به آن هدف‌ها می‌رساند در نظر بگیریم و این نیاز‌ها را به هر شکل ممکن تامین کنیم. حضرت آیت الله خامنه‌ای در ادامه بیاناتشان در ارتباط تصویری با جمعی از قشر‌های مختلف مردم تبریز، افزودند: اگر امروز محقق و دانشمند تربیت نکنیم، ۱۵ سال دیگر دانشمند برجسته‌ای که با دنیا برابری کند نخواهیم داشت.

امروز اگر برای مسئله فرزندآوری فکری نکنیم، ۱۵ سال دیگر کشور به اندازه کافی جوان نخواهد داشت. رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: استمرار حرکت انقلابی یعنی اینکه ما همه هدف‌های اکنون و آینده انقلاب را مدنظر قرار بدهیم و این نیاز‌ها را به هر شکلی می‌توانیم تأمین کنیم؛ این معنایش استمرار انقلاب است.ایشان افزودند: باید دید برای رسیدن به این هدف‌ها چه کار‌هایی لازم است. آن کار‌ها را در حد توانمان انجام دهیم.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رهبر انقلاب قیام مردم تبریز ۲۹بهمن رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم تبریز هدف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۷۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد

رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «نیچروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 751172

دیگر خبرها

  • فیلم کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران حج
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است