Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید عماد شاهرخی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، در خصوص تامین نهاده‌های دامی روستایی و عشایری، اظهار کرد: تامین نهاده‌های دامی در حوزه عشایری در قالب تامین سرانه ۶ کیلوگرم جو در ماه جاری، و تامین کنسانتره در حوزه دامداری‌های روستایی با سرانه ۶ کیلوگرم بارگزاری و در حال تولید و توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: تامین نهاده دامی برای ماه آزنده نیز به روال قبل انجام خواهد شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان از پرداخت ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب دامدار کارت خبر و ادامه داد: در هفته جاری نیز و طی مرحله دوم به همین میزان اعتبار تخصیص یافته که مدیران جهاد کشاورزی در سراسر استان باید آمادگی لازم جهت جذب آن را داشته باشند.

شاهرخی، به میزان جوجه‌ریزی و تامین مرغ ایام عید و ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: در بهمن‌ماه ۴.۵ میلیون قطعه جوجه‌ریزی انجام شده و بنابراین وضعیت تامین مرغ پایان سال و ماه مبارک رمضان در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۲۰ واحد دام و طیور با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد در سطح استان وجود دارد، افزود: برای تکمیل و بهره‌برداری از این واحدها نیاز به اعتبار است که ضرورت داشته مرحله دوم تبصره ۱۸ در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان تامین مرغ پایان سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند

به گزارش شهرداری قم، قاسم طالبی با اشاره به برنامه سازمان تاکسیرانی برای تجهیز تاکسی‌های شهری به دستگاه‌های کارت‌خوان اظهار داشت: برابر برنامه‌ریزی و تفاهم صورت گرفته با مدیریت بانک رفاه کارگران استان، شرایط مناسبی برای تاکسیرانان فراهم‌شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه کارت‌خوان مجهز شوند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های همیشگی مسافران و رانندگان تاکسی پرداخت کرایه به صورت نقدی و مشکل پول خرد بوده که از اواسط سال گذشته بحث هوشمندسازی پرداخت کرایه در دستور کار سازمان تاکسی‌رانی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ابراز کرد: آن دسته از مالکین تاکسی‌هایی که اقدام به دریافت دستگاه کارت‌خوان کنند از پرداخت مالیات مشاغل معاف هستند.

به گفته وی، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، در ۶ ماه نخست امسال تمامی تاکسی‌های سطح شهر به دستگاه کارت‌خوان مجهز می‌شوند.

کد خبر 6089862

دیگر خبرها

  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد