Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه قطری در گزارشی به تعیین تکلیف مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 پرداخت.

نشریه قطری در گزارشی به تعیین تکلیف مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 پرداخت.

به گزارش طرفداری، کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته به صورت رسمی از تعیین تکلیف میزبان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 در منطقه شرق خبر داد.

در همین رابطه نشریه «الرایه» قطر در چاپ امروزش به بحث میزبانی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2022 پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه قطری نوشت: باشگاه های فوتبال ایران، عربستان و امارات درخواست میزبانی از مسابقات به صورت متمرکز شدند. کنفدراسیون فوتبال آسیا مثل سال گذشته قصد دارد تمام میزبانی بازی های مرحله گروهی را به یک کشور بدهد.

به همین خاطر ایران، عربستان و امارات منتظر هستند تا تکلیف میزبانی مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب مشخص شود.

سپاهان و فولاد دو نماینده کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند. شاگردان نکونام در این رقابت ها با تیم های الغرافه قطر، شباب الاهلی دبی و آهال ترکمنستان همگروه شدند.

تیم اصفهانی نیز در این تورنمنت با تیم های الدحیل قطر، پاختاکور ازبکستان و برنده پلی آف(التعاون عربستان و الجیش سوریه) رقیب شد.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس علی کریمی خطاب به عزیزی خادم: دیگر برای حرف هایت تره هم خرد نمی کنند بیشترین افزایش فالوئر تیم های جهان در سال 2022 با حضور پرسپولیس خوش و بش 3 بازیکن سابق رم پس از دیدار اینتر و لیورپول / عکس دل پیرو: از ولاهوویچ یک شام طلب خواهم کرد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2022 تعیین تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه شهداب یزد که در این فصل نتوانست عنوان قهرمانی لیگ را به دست بیاورد حالا با تدابیر مدیریت این باشگاه در آستانه گرفتن میزبانی جام باشگاه های آسیا است.

به همین منظور میلاد تقوی و وحید مرادی رییس و نایب رئیس فدراسیون والیبال سه شنبه به یزد سفر خواهند کرد تا در دیدار با استاندار یزد و امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب یزد درباره میزبانی جام باشگاه های آسیا صحبت کنند.

احتمالا سه شنبه پس از جلسه فدراسیون با مسئولان یزد خبر میزبانی این شهر اعلام خواهد شد تا باشگاه شهداب یزد برای سومین سال پیاپی و این بار به عنوان میزبان در جام باشگاه های آسیا شرکت کند.

این میزبانی می تواند بهترین خبر برای هواداران تیم شهداب یزد باشد که پس از دو سال ناکامی بالاخره عنوان قهرمانی این تورنمنت را به دست بیاورند و یکی از اهداف بلند مدت خود از زمان تشکیل این باشگاه برسند و هم انتقام فینال لیگ برتر را از فولاد سیرجان ایرانیان بگیرند. البته در این مسیر تیم ناگویا ژاپن نیز حضور دارد که احتمالا تا شهریور ماه که آغاز این جام است انتقال نیمیر عبدالعزیز هلندی را قطعی کرده است.

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • سهمیه‌ کشورها در فصل آینده باشگاه‌های آسیا تعیین شد
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • تعیین سهمیه‌ کشورها در فصل آینده؛ ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!