Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان -  سرهنگ حسین بساطی گفت: زن سارق هنگام سرقت و کشف ۶ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ شهر کاشان دستگیر شد.

او می‌گوید: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ علوی پس از وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهر کاشان با بررسی میدانی محل‌های وقوع سرقت و انجام یکسری کار‌های اطلاعاتی موفق به دستیابی به مشخصات زن سارق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنا به گفته او، مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ با افزایش گشت زنی‌های هدفمند در مناطق جرم‌خیز موفق به مشاهده متهم هنگام سرقت و دستگیری شدند.

فرمانده انتظامی کاشان گفت: متهم در بازجویی‌های تخصصی ماموران انتظامی تاکنون به ۶ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرده است.

سرهنگ ستاد حسین بساطی گفت: شهروندان با مراقبت از اموال خود و استفاده از تجهیزات بازدارنده در سرقت در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا عمل مجرمانه بلافاصله موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
دستگیری سارقان سیم برق در کاشان
او همچنین درباره دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای سیم برق و کشف ۵۱ فقره سرقت گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان کاشان گروه ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع را به صورت خاص در دستور کار خود قرار دادند.

بنا به گفته او، پس از چند روز کار اطلاعاتی و فعال کردن گشت‌های محسوس و نامحسوس ردپای ۲ سارق حرفه‌ای در این پرونده باز شد که مخفیگاه آن‌ها نیز با پیگیری‌های مداوم مأموران شناسایی و تحت کنترل پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کاشان گفت: سارقان در یک عملیات موفق پلیس در مخفیگاه هایشان دستگیر و به ۵۱ فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند.
سرهنگ بساطی گفت: متهمان با تشکیل پرونده تحقیقات تحویل محاکم قضایی شدند.

او می‌گوید: شهروندان نسبت به سرقت‌های سرقت کابل‌های برق شهری حساس بوده و هر نوع سرقت از کابل‌های برق توسط افراد را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
دستگیری سارق درختان روستای خنب کاشان
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری سارق درختان روستای خنب نیز خبر داد و گفت: شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان با وقوع سرقت چند اصله درخت بادام در روستای خنب در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ ناجی آباد قرار گرفت.

سرهنگ بساطی گفت: تیم عملیاتی کلانتری ۱۴ ناجی آباد با رصد‌های میدانی و بررسی پیک جرائم در پوشش محله‌های جرم‌خیز موفق شدند بامداد امروز، در یک عملیات غافلگیرانه عامل اصلی قطع درختان مربوطه را در محدوده روستای خنب به همراه یک دستگاه خودروی نیسان حامل چوب‌های قطع شده درختان بادام دستگیر کنند.
او می‌گوید: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

بنا به گفته او، وجود نگهبان در مزارع از سوی کشاورزان و همکاری اطلاعاتی با پلیس در زمینه تردد افراد مشکوک اطراف مزارع آن‌ها ضروری است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت سیم برق دستگیری سارق فقره سرقت سیم برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، با اجرای طرح شناسایی و دستگیری سارقان توسط ماموران کلانتری ۱۵ آزادگان ۷ فقره سرقت را طی هفته گذشته کشف و در این راستا ۳ نفر را دستگیر کردند.
 
مأموران کلانتری ۱۵ آزادگان در راستای اجرایی کردن طرح مبارزه با سرقت در سطح شهرستان یزد در هفته گذشته موفق شدند ۳ سارق با ۷ فقره سرقت دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد