Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@01:56:17 GMT

دوره آموزش مشمولان پایه خدمتی اسفندماه کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۸۸۳۱

دوره آموزش مشمولان پایه خدمتی اسفندماه کاهش یافت

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کاهش دوره آموزش رزم مقدماتی مشمولان پایه خدمتی اسفندماه به دلیل شیوع سویه امیکرون خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ مهرداد پناهپوریان اظهار کرد: بنابر ابلاغیه معاونت تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح و در جهت اجرای مصوبات قرارگاه بهداشتی امام رضا (ع) با توجه به شیوع ویروس امیکرون و همچنین نزدیک شدن به فروردین ماه و شروع ماه مبارک رمضان دوره آموزش رزم مقدماتی برای مشمولان پایه خدمتی اسفندماه از دو ماه به یک ماه کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنابر تصمیم قرارگاه بهداشتی امام رضا (ع) ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ۱۴۰۰ مدت دوره آموزشی رزم مقدماتی مشمولان پایه خدمتی اسفند ماه چهار هفته تعیین شده است و پس از طی این دوره مشمولان برای ادامه خدمت مقدس سربازی به یگان‌های مشخص شده اعزام می‌شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه شیوه‌نامه‌های بهداشتی به صورت کامل و تحت نظارت کارشناسان معاونت بهداری ناجا در تمام مراکز آموزش سربازی رعایت می‌شود، بر لزوم واکسینه شدن تمام مشمولان تاکید کرد و گفت: مشمولان پایه خدمتی اسفند ماه ۱۴۰۰ باید حتماً هنگام اعزام به خدمت مقدس سربازی کارت واکسیناسیون خود را همراه داشته باشند.

کد خبر 556172

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خدمت سربازی مشمولان غائب خدمت سربازی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مشمولان پایه خدمتی دوره آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • گذر زمان بر پل زمانخان سامان
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم