Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@06:53:58 GMT

نزاع خانوادگی منجر به قتل پدر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۰۱۰۵

نزاع خانوادگی منجر به قتل پدر شد

گروه استان‌ها _ فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: پسری در نزاع و درگیری خانوادگی، پدرش را با سلاح گرم به قتل رساند و از محل متواری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز و  به نقل از سایت پلیس، سرهنگ "نجم الدین سهرابی" در بیان جزئیات این خبر اظهارداشت: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان خرمشهر، بررسی موضوع و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پسری در نزاع و درگیری خانوادگی، پدرش را با سلاح گرم به قتل رساند و از محل متواری شد.

جانشین انتظامی استان خوزستان: اراذل و اوباش دیگر امنیت نخواهند داشتوقوع جرائم مرتبط با مواد مخدر در استان خوزستان ریشه در مسائل اجتماعی و اقتصادی دارد55 نفر از عاملان تیراندازی‌های غیرمجاز خوزستان دستگیر شدند

سرهنگ سهرابی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی قاتل را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضائی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی افزود: متهم پس از مواجهه با شواهد و مدارک به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

انتهای پیام/331/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: مبارزه با جرایم به ویژه سرقت همواره در دستور کار پلیس بوده و در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد.  

وی در ادامه گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته و در اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ سهرابی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان معترف شدند.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه