Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور رفت از پلی‌آف صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با پیروزی پورتو و شکست دینامو زاگرب مقابل سویا پیگیری شد.

خبرگزاری میزان - در ادامه دیدار‌های دور رفت از پلی‌آف صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، از ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته (پنجشنبه) تیم پورتو در حالی که مهدی طارمی را روی نیمکت خود داشت در ورزشگاه دراگائو میزبان تیم لاتسیو بود که در پایان این بازی نفس‌گیر این پورتو بود که با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار زاکانی در دقیقه ۲۳ برای لاتسیو گلزنی کرد، اما تونی مارتینس در شب نیمکت‌نشینی طارمی نمایش درخشانی داشت و در دقایق ۳۷ و ۴۹ دو گل زد تا پورتو از این بازی خانگی سربلند بیرون بیاید.

در یکی دیگر از دیدار‌ها تیم دیناموزاگرب کرواسی در اسپانیا مهمان تیم سویا اسپانیا بود که در پایان نماینده کرواسی با حساب ۳ بر یک مغلوب سویا شد تا کار سختی در بازی برگشت داشته باشد.

در این دیدار صادق محرمی از دقیقه ۷۷ وارد زمین شد. همچنین ایوان راکیتیچ در دقیقه ۱۳ از روی نقطه پنالتی، لوکاس اوکامپوس در دقیقه ۴۴ و آنتونی مارسیال در دقیقه ۱+۴۵ برای سویا گلزنی کردند و میسلاو ایویچ هم در دقیقه ۴۱ تک گل دیناموزاگرب را زد.

بازی‌های دور برگشت پلی آف صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا پنجشنبه هفته آینده برگزار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: پیروزی لیورپول در خانه اینتر با گلزنی صلاح/ فرار دقیقه ۹۰ بایرن از شکست در اتریش

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ اروپا پورتو مهدی طارمی لاتسیو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پورتو لیگ اروپا پورتو مهدی طارمی لاتسیو لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰

بسیاری از بازی ها برای تیم ژابی آلونسو تازه از دقیقه ۹۰ آغاز می شود.

دیدار بایرلورکوزن و اشتوتگارت در هفته ۳۱ بوندسلیگا ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. شاگردان ژابی آلونسو بازهم مثل سه بازی اخیر در آخرین لحظات از شکست گریختند و باخت را با تساوی عوض کردند. آنها در دقیقه ۹۶ موفق شدند رکورد شکست ناپذیری خود را به ۴۶ بازی برسانند.

لورکوزن به رکورد شکست ناپذیری در ۴۶ بازی پیاپی رسید. (۳۸ برد و ۸ تساوی) لورکوزن برای رسیدن به این رکورد، بارها از جمله در دیدار امشب با گل دقایق پایانی به بازی برگشت. این تیم آلمانی در ۱۲ بازی اخیر خود، ۱۳ گل بعد از دقیقه ۸۰ به ثمر رسانده است. به نقل از اوپتا؛ شاگردان ژابی آلونسو در همه رقابت های فصل جاری تاکنون در ۱۰ بازی موفق شده اند در وقت های تلف شده نیمه دوم، باخت را با مساوی یا برد عوض کنند. آنها پس از دقیقه ۹۰ تاکنون ۱۳ گل زده اند و هیچ گلی دریافت نکرده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت