Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@19:04:03 GMT

دلیل نیمکت نشینی طارمی در پورتو چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۱۹۲۲

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، شب گذشته در چارچوب دور رفت مرحله پلی‌آف راه یابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، پورتو در نبود طارمی مقابل لاتزیو به برد 2 بر یک دست یافت تا قدمی بلند برای صعود به جمع 16 تیم پایانی بردارد.

با اینکه گفته می‌شد، طارمی در این بازی نقشی اساسی ایفا خواهد کرد ولی سرخیو کونسیسائو تصمیم گرفت به ستاره کشورمان بازی ندهد و «تونی مارتینز» به جای او در خط حمله بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم اسپانیایی که به دلیل درخشش‌های طارمی و اوانیلسون به یک نیمکت نشین بدل شده بود، شب گذشته در ترکیب اصلی قرار گرفت و نمایشی خیره کننده از خود به ثبت رساند. او در دقایق 37 و 49 برای پورتو گلزنی کرد تا به بهترین بازیکن پورتو و زمین شود.

اوانیلسون ، زننده 2 گل پورتو در دیدار مقابل لاتزیو

کونسیسائو پس از این مسابقه  درباره بازی ندادن به طارمی و اوانیلسون گفت: ما باید حواسمان به آمادگی بدنی بازیکنان باشد. طارمی، ویتینا و اوانیلسون همه در تمامی بازی‌ها مرتبا در زمین حضور داشتند و ما باید به آنها استراحت بدهیم. در ضمن ما یک گروه هستیم که کارها را روزانه آنالیز می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا بهترین 11 نفر را انتخاب کنیم.

کونسیسائو ادامه داد: همه این نظرات به من مربوط است، به استراتژی مسابقه، به رقابت،‌ به بازی بعدی و من باید حواسم به همه این مسائل باشد. هفته آینده ما به مصاف موریرنسه خواهیم رفت که برای من آن، هدف اصلی است. آنجا ما باید به قهرمانی برسیم. پس همه این مسائل به برنامه ریزی ما وابسته است و البته من می‌خواستم که تونی مارتینز را در ترکیب اصلی قرار دهم زیرا همان اعتماد به نفسی که در طارمی و اوانیلسون می‌بینم در تونی مارتینز نیز وجود دارد.

دیدار برگشت هفته آینده در پورتو برگزار خواهد شد.

منبع: فارس این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد قهرمانی نیمکت‌ نشینی سرمربی پورتو اوانیلسون کونسیسائو اخبار مرتبط "نوله" برای اوپن استرالیا تمرین کرد قهرمانی از کف یاران قائدی و نورالهی پرید دلیل اخراج گلر شاکی استقلال مجیدی: روی جام حذفی امسال حساب ویژه باز کردیم / دو ، سه امتیاز شانس قهرمانی را عوض نمی‌… بیانیه تند باشگاه تراکتور علیه صدا و سیما جشن کوچک قهرمانی تراکتور +عکس ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها دلیل نیمکت نشینی طارمی در پورتو چه بود؟ آخرین وضعیت راه های پرتردد در ۲۹ بهمن افزایش مزاحمت های اورژانس تهران برنامه ژاپن برای خرید نفت از ایران امیرعبداللهیان عازم مونیخ شد شاهین یک هفته ثابت ماند + جدول قیمت کامل (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) خودروسازان: از دولتی بودن صنعت خودرو راضی نیستیم! قیمت آپارتمان در آخرین روزهای بهمن ماه مبلغ وام ودیعه مسکن بیشتر شد؟ صدا وسیما ناظر آثار حرفه‌ای در فضای مجازی شد پیشرفت پزشکی در پیوند عضو؛ ایجاد گروه خونی خنثی ریزش دوباره قیمت نفت حضور مامور در اعطای مجوز کسب و کار حذف شد چگونه پس زمینه چت را تغییر دهیم؟ سفر به سرعین و اردبیل چقدر هزینه دارد؟ + جدول واکسن نورا آنتی بادی خنثی‌کننده بسیار قوی در بدن ایجاد می کند قاچاق ٥٧٠ قلم سکه و عتیقه متوقف شد مترو، اتوبوس و تاکسی تهران در سال آینده چقدر گران می شود؟ پیش بینی اثر برجام بر قیمت مسکن اظهارنظر عضو کمیسیون تلفیق درباره افزایش حقوق سربازان خبر مهم برای جاماندگان سهام عدالت قیمت شاسی بلندهای اقتصادی ام وی ام + جدول قیمت کامل (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) زمستان بورس، سبز تمام می شود؟ / پیش بینی هفته آینده بازار + فایل صوتی ورود سامانه بارشی از بعدازظهر شنبه قیمت یخچال سامسونگ چند؟ (جدول) چرا اوپک گازی موفق عمل نکرد؟ ارزان ترین مدل تیبا چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) بهترین روش درمانی برای سوزش معده کدام است؟ دلایل بی حالی و خواب آلودگی مداوم چیست؟ با داروهای تاریخ گذشته چه کنیم؟ ​هر توافق آمریکا با ایران فاجعه بار است ​آخرین وضعیت مذاکرات وین به روایت مقام کاخ سفید سومین موج شیوع طاعون نشخوار کنندگان کوچک در البرز عرضه محدود شکر با قیمت مصوب قیمت خودروهای فردا + جدول قیمت کامل (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) سحابی گل رز شکفته + عکس استقرار اسکادران f-۳۵ در آلمان توسط آمریکا اخراج دیپلمات های آمریکا انتخاب ما نبود ریزش شدید بازار رمزارزها / بیت کوین در یک قدمی سقوط به کانال ٤٠ هزار دلاری منظره ای در اسکاتلند که تنها در فیلم‌ها دیده‌اید + عکس قیمت برنج شکسته کیلویی چند؟ (جدول) توقف بارسلونا در نیوکمپ و شکست سنگین دورتموند مقابل رنجرز طارمی مقابل لاتزیو نیمکت نشین شد + عکس روشی برای توقف ریزش موی تیروئیدی غذاهایی که برای رفع مشکلات گوارشی موثرند رفلاکسی ها این مواد غذایی را نخورند! معجزه آلو برای استخوان این دارو ها را نباید با هم خورد! علت دندان قروچه چیست؟ این خودرو ۱۰۰ میلیون ارزان شد! + جدول قیمت کامل (۲۸ بهمن ۱۴۰۰) بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قهرمانی نیمکت نشینی سرمربی پورتو اوانیلسون کونسیسائو جدول قیمت کامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول

قیمت برخی از خودروهای موجود در بازار آزاد ۱۲ اردیبهشت ماه را در این خبر مشاهده می‌کنید.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو در بازار آزاد امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بر اساس معاملات انجام شده نسبت به آخرین معاملات روزهای گذشته به شرح زیر است؛

خودرو قیمت به تومان
پژو پارس سال (LX) ۱۴۰۲ ۸۶۰،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۷ TU۳ مدل ۱۴۰۳ ۶۷۳،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۴۰۲ ۶۵۸،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۳ ۱،۰۸۰،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای ۱۴۰۳ ۸۰۵،۰۰۰،۰۰۰
تارا اتوماتیک v۲ مدل ۱۴۰۳ ۹۷۰،۰۰۰،۰۰۰
تارا دنده ای v۱ مدل ۱۴۰۲ ۸۲۰،۰۰۰،۰۰۰
رانا پلاس سقف شیشه‌ای ۱۴۰۳ ۶۴۵،۰۰۰،۰۰۰
دنا پلاس EF۷ اتوماتیک توربو آبشنال مدل ۱۴۰۳ ۹۵۵،۰۰۰،۰۰۰
دنا پلاس ۵ دنده‌ توربو ۱۴۰۲ ۸۲۰،۰۰۰،۰۰۰
دنا پلاس۶ دنده توربو چهار ایربک ۱۴۰۲ ۹۲۵،۰۰۰،۰۰۰
ام وی ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری ۱۴۰۲ ۸۰۵،۰۰۰،۰۰۰
اطلس G دنده‌ای ۱۴۰۳ ۵۸۰،۰۰۰،۰۰۰
پراید SE ۱۵۱ مدل ۱۴۰۲ ۳۴۹،۰۰۰،۰۰۰
ساینا s دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ ۴۳۸،۰۰۰،۰۰۰
سمند سورن پلاس ۱۴۰۳ ۸۱۸،۰۰۰،۰۰۰
تیبا صندوق دار sx بنزینی ۱۴۰۱ ۳۹۷،۰۰۰،۰۰۰
تیبا ۲ (رینگ فولادی) ۱۴۰۱ ۴۰۲،۰۰۰،۰۰۰
شاهین G مدل ( ۱۴۰۳)اتومات

۸۵۰،۰۰۰،۰۰۰

کوییک دنده‌ای R مدل ۱۴۰۲ ۴۴۸،۰۰۰،۰۰۰
زامیاد وانت نیسان بنزینی آپشنال ۱۴۰۱ ۵۷۵،۰۰۰،۰۰۰
زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال ۱۴۰۲ ۶۲۰،۰۰۰،۰۰۰

جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار

مدل خودرو قیمت به تومان
رنو کولیوس ۲۰۱۸ ۵،۸۰۰،۰۰۰،۰۰۰
رنو تالیسمان E۳ مدل ۲۰۱۸ ۵،۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰
میتسوبیشی اوتلندر تیپ ۵ ۲۰۱۸ ۵،۸۰۰،۰۰۰،۰۰۰
کیا سونت ۱.۵ لیتر ۲۰۲۳ ۳،۲۵۰،۰۰۰،۰۰۰
کیا۲k۵لیتر

۵،۳۰۰،۰۰۰،۰۰۰

کیا سورنتو ۴ سیلندر GT لاین مدل ۲۰۱۷ ۵،۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰
کیا سراتو ۲.۰ لیتر اتوماتیک ۲۰۱۸ ۳،۷۵۰،۰۰۰،۰۰۰
کیا سراتو (مونتاژ) ۲.۰ لیتر آپشنال ۱۳۹۸ سایپا ۲،۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰
هیوندای النترا ۱.۶ لیتر مدل ۲۰۲۳ ۳،۰۵۰،۰۰۰،۰۰۰
هیوندای سانتافه (ix۴۵)۴ سیلندر. دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۸ ۶،۱۵۰،۰۰۰،۰۰۰
هیوندای توسان (ix۳۵) ۲ لیتر. دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۸ ۵۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰
لکسوس NX۳۰۰ H هفت کلید مدل ۲۰۱۷

۱۰،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • قیمت انواع پژو پارس امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • شاهین اتومات چند شد؟ + جدول قیمت
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو‌های بنز در بازار ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • قیمت طلا و سکه کاهشی شد؛ سکه چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت انواع سکه و طلای ۱۸ عیار را ببینید
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قیمت انواع لپ تاپ ایسر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند