Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شماره سیصد و بیست و هشتم هفته نامه‌ی خط حزب‌الله منتشر شد.

«یادداشت هفته» شماره سیصد و بیست و هشتم هفته نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «اگر مسئولان گذشته همراهی بیشتری میکردند، وضعمان بهتر بود» به این سوال پرداخته است که چرا با وجود ظرفیت های بی‌نظیر کشور، آمارهای اقتصادی کشور به خصوص در دهه ۹۰ مطلوب نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«سخن هفته» این شماره خط حزب‌الله به مناسبت سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز با عنوان  «سرمشق استمرار حرکت انقلابی» نگاهی به نقش قیام مردم تبریز در استمرار قیام مردم قم و منتهی شدن آن به خروش سایر شهرها در مبارزه با نظام پهلوی داشته است.

شماره‌ی این هفته‌ی خط حزب‌الله به روح مطهر شهید مدافع حرم، حاج حاج رضا فرزانه تقدیم شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خط وضعمان بیست یادداشت خط حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۵۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار جهانبخش در نشست با تشکل‌ها و فعالان حوزه عفاف و حجاب با اشاره به اجرای موفق طرح نور در استان گفت: طرح عفاف وحجاب و برخورد قانونی با ناهنجاری‌های اجتماعی از ۲۵ فروردین آغاز شده و بطور مستمر ادامه خواهد داشت.   فرمانده انتظامی استان وی با بیان اینکه قاطبه مردم به ویژه بانوان استان متدین و مقید به رعایت ارزش‌های اسلامی هستند افزود: از همراهی مردم، دختران و بانوان که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، قدردانی میکنیم.    حجت الاسلام مومن دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این جلسه بر تداوم اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: اجرای این طرح براساس قانون و وظایف محوله و در راستای پاسخگویی به مطالبه به حق مردم اجرا میشود.

دیگر خبرها

  • حزب الله چند میلیون دلار پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرده است؟ | پهباد هرمس ۴۵۰ و ۹۰۰ صهیونیست ها را بهتر بشناسیم | ویدئو
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • تلاش بیشتری برای کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه خواهیم کرد
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور