Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید منصور تقوی در نشست ستاد کرونای شهرستان اظهار داشت: روند بیماری کرونا هم اکنون افزایشی است به طوری که آمار مراجعین سرپایی در اورژانس دهدشت به ۶۰۰ نفر رسیده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه افزود: تعداد بستری‌ها در ۱۰ بهمن ماه ۱۲نفر بوده و هم اکنون به ۵۰ نفر رسیده و بخش‌های ویژه بستری تکمیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: نتیجه تست‌های کرونا در بخش دیشموک 41 درصد، چاروسا 58 درصد و مرکزی 57 درصد مثبت است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه بر اساس آمارها و روند ادامه‌دار وضعیت قرمز در شهرستان گفت: احتمال درگیری و شیوع امیکرون در بین کودکان بسیار زیاد است و بر اساس تصمیم کارشناسی اصرار بر تعطیلی مدارس دارم.

تقوی افزود: پیک ششم کرونا در سطح شهرستان نسبت به سطح کشوری دو هفته با تاخیر وارد پیک ششم شده و اوج کرونا در شهرستان طی دو هفته آینده است بنابراین هم اکنون باید تا جایی که می‌توان اقدامات پیشگیرانه انجام داده و از تجمعات جلوگیری شود.

وی خواستار اتخاذ تصمیم‌های سختگیرانه و تعطیلی مدارس با هدف جلوگیری از سیر صعودی مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان شد و گفت: مراسمات عروسی، تشییع جنازه ها، تالارها مدارس روستایی و شهری در صورت امکان تعطیل شوند.

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: امیکرون بستری کرونا اوج گیری کرونا فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت سه پایگاه امدادرسانی اورژانس جاده‌ای در شهرستان‌های بویراحمد و گچساران آغاز شد.

به گزارش گروه استان‎ها خبرگزاری دانشجو، امین نیکویی نژاد، افزود: اکنون در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد، ۵۳ پایگاه اورژانس جاده‌ای زمینی و یک پایگاه اورژانس هوایی خدمات رسانی می‌کنند.

نیکویی نژاد بیان داشت: پایگاه‌های جدید نیز در سه نقطه استان ساخته می‌شود.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از این پایگاه‌های جاده‌ای در منطقه لیشتر شهرستان گچساران، یک پایگاه در جاده کمربندی، ورودی شهرک‌های صنعتی شهرستان بویراحمد و یک پایگاه نیز در روستای کوشک یا آب سپید در جاده ارتباطی یاسوج -بابامیدان احداث می‌شود.

نیکویی نژاد مساحت پایگاه اورژانس جاده‌ای منطقه کوشک را ۲۴۰ متر مربع عنوان کرد و گفت: این پایگاه اورژانس جاده‌ای، با ۲۵ میلیارد ریال، ساخته می‌شود.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پایگاه اورژانس جاده‌ای کمربندی نیز، در مساحت ۳۶۰ متر مربع و با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال احداث می‌شود.

نیکویی نژاد افزود: پایگاه اورژانس جاده‌ای منطقه لیشتر نیز در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

دیگر خبرها

  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد