Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - مدیر کل استاندارد فارس گفت: پروانه استاندارد تنها تله کابین مستقر در استان فارس پس از بازرسی ها‌ی فنی و بررسی‌های صورت گرفته صادر شد.

رهنما گفت: یکی از ظرفیت‌های گردشگری استان فارس مناطق کوهستانی و برفگیر استان است، لذا سرمایه گذاری در زمینه تجهیزات تفریحی و ورزشی ازجمله تله کابین ازتوجیه اقتصادی مطمئنی بخورداراست، که خوشبختانه تله کابین ۴ نفره منطقه سپیدان دراین زمینه تاسیس و با توجه به بررسی‌های صورت گرفته از نظر فنی و ایمنی استاندارد‌های لازم را داراست و هموطنان میتوانند از این وسیله استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تله کابین باید حداقل یک مسئول فنی و ۴ اپراتور داشته باشد و بهره بردار ملزم به استفاده از محور‌های ساخته شده با برچسب تایید شرکت بازرسی استاندارد بوده و همچنین ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهره برداری سرویس و نگهداری، تعمیرات اصولی و استفاده از افراد مجاز در طرح تخلیه اضطراری می‌باشد ضمنا اینکه نوع کنترل این تله کابین PLC است.

راه ارتباطی مصرف کنندگان با اداره کل سامانه رسیدگی به شکایات در سایت اداره کل استاندارد و همچنین شماره گیری ۳۶۲۹۰۹۰۶ است.

به گفته رهنما؛ پروانه استاندارد صادره دارای اعتبار یکساله بوده و بمنظور اطمینان ازایمنی تله کابین بازرسی‌های ادواری و مراقبتی هر سه ماه یکبار در طول بازه زمانی بهره برداری صورت می‌پذیرد.

مدیر کل استاندارد فارس در خصوص وضعیت کیفیت محصولات واحد‌های تولیدی دارای علامت استاندارد استان فارس گفت: با توجه به بازرسی‌های سرزده و نمونه برداری‌های انجام شده کیفیت محصولات تولیدی استان قابل قبول و مصرف کنندگان  میتوانند با اطمینان نسبت به مصرف کالا‌های دارای علامت استاندارد اقدام و در صورت داشتن هرگونه شکایت مراتب را به اداره کل استاندارد منعکس کنند.

رهنما از افزایش ۱۰ درصدی بازرسی فنی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی استان نسبت به برنامه پیش بینی شده خبر داد.

او گفت: در ۱۱ ماهه گذشته بیش از ۳۲۰۰ بازرسی سرزده از واحد‌های تولیدی استان انجام و بیش از ۳۴۰۰ نمونه کالا نمونه برداری ودر آزمایشگاه‌ها مورد آزمون قرارر گرفت.

مدیر کل استاندارد فارس از پلمپ ۱۵ واحد تولیدی متخلف در زمینه مصالح ساختمانی خبر داد و گفت: عدم تمکین مدیران این واحد‌های تولیدی به قوانین استاندارد و عدم توجه به اخطار‌های اداره کل استاندارد مبنی بر دریافت پروانه استاندارد منجر به حکم قضایی پلمپ این واحد‌ها شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندارد فارس صدرو پروانه تجهیزات تفریحی تله کابین پروانه استاندارد واحد های تولیدی کل استاندارد تله کابین اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۷۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم، حسین بهبودی، مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی _ مردمی گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در این سازمان که طی بخشنامه‌ای به استان‌ها نیز ابلاغ شده است، تمامی تشکل‌های قرآنی مردمی اعم از مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت برای تمدید پروانه فعالیت خود می‌توانند اصل پروانه‌های فعالیت منقضی شده یا در آستانه انقضا را مستقیماً و بدون واسطه به سازمان دارالقرآن الکریم ارسال و حداکثر یک هفته بعد، پروانه جدید و تمدید شده را در محل تشکل قرآنی خود دریافت کنند.

وی تصریح کرد: این اقدام برای تسریع در تمدید پروانه‌های فعالیت تشکل‌های مردمی و جلوگیری از تبعات ناشی از تاخیر در دسترسی به پروانه فعالیت دارای تاریخ اعتبار صورت گرفته است. همچنین در صورت تمایل تشکل‌های قرآنی، همچنان دفاتر تبلیغات اسلامی و نیز اتحادیه‌های استان‌ها در سراسر کشور نسبت به دریافت پروانه‌های فعالیت نیازمند تمدید و ارسال آن‌ها به سازمان دارالقرآن الکریم اقدام می‌کنند.

مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم افزود: اصلاحات متعددی بابت تسهیل و تعدیل فرایند صدور مجوز به تشکل‌های قرآنی صورت گرفته که به تدریج و پس از طی مراحل آزمایشی، اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • صدور پروانه چرا برای ۶۰۰ هزار واحد دامی در همدان
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر در مرحله صدور پروانه
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری