Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا؛ «بهمن امیری مقدم» در جمع مدیران اقتصادی استان کرمانشاه با تأکید بر لزوم تسریع در فراهم نمودن زیرساخت های لازم برای صدور مجوزهای سرمایه گذاری به صورت کاملاً الکترونیکی در استان، افزود: دستگاه‌های متولی در پنجره واحد سرمایه‌گذاری با حذف کاغذ بازی اداری در مسیر اجرای قانون باید در راستای تسهیل امور متقاضیان گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کرمانشاه خاستگاه و سرشار از ظرفیت های توسعه و سرمایه گذاری است؛ اظهار داشت: باید جذابیت های لازم را برای حضور مجدد سرمایه گذارانی که با بی مهری مواجه شده اند فراهم کنیم و این حمایت ویژه و کامل به گونه ای باشد که تسهیل‌گری در مسیر انجام فرآیندها و به ویژه اخذ مجوزها را به همراه داشته باشد و در کمترین زمان اقدامات لازم انجام شود. 

نظارت جدی در حوزه سرمایه گذاری ضروری است

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه از فرآیند بررسی و نظارت بر چگونگی اخذ استعلام های سرمایه گذاری به صورت الکترونیکی نیز خبر داد و گفت: در حوزه سرمایه گذاری زمان پاسخ دهی به استعلام ها بررسی می شود و با نظارت کامل مشخص خواهد شد که کدام دستگاه اجرایی در مسیر سرمایه گذاری مانع یا تأخیر ایجاد می کند.  

امیری مقدم، افزود: برای کاهش نرخ بیکاری و حل مشکل جوانان از تمام ظرفیت های موجود استفاده خواهیم کرد و طبعاً در فرآیند توسعه نیازمند مشارکت مردم نیز هستیم و انتظار داریم همه برای پیشرفت کرمانشاه پای کار بیایند.

استاندار کرمانشاه با اعلام استقبال از ورود سرمایه‌های جدید به استان گفت: درمان درد رفع بیکاری استان کرمانشاه جذب سرمایه گذاری است و از همه صاحبان سرمایه برای فعالیت در این استان دعوت می‌کنیم.

امیری‌مقدم با بیان این‌که درهای اشتغال، تولید و سرمایه‌گذاری به روی همه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی باز است، گفت: هر مانعی را که در مسیر سرمایه‌گذاری و اشتعال استان وجود داشته باشد، برخواهیم داشت.

او تاکید کرد: ما بی‌محلی های صورت‌گرفته به سرمایه‌گذاران را جبران خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم که همه سرمایه‌گذاران کرمانشاهی از سراسر ایران در استان حضور پیدا کنند و در این منطقه سرمایه‌گذاری کنند.

برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه در ادامه تشریح رویکردهای خود، سرمایه‌گذاری در استان را امری مطلوب و به نوعی خدمت به همشهریان و رونق اقتصاد استان دانست و افزود: بر این اساس سال آینده همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه را با میزبانی گروه صنعتی مدلل برگزار خواهیم کرد.

امیری مقدم عنوان کرد که براساس اسناد مطالعاتی و آمایش سرزمینی ظرفیت‌های متنوع و قابلیت‌های ویژه‌ کرمانشاه را باید به سرمایه گذاران داخلی و خارجی و کرمانشاهیان دلسوز و دغدغه مند توسعه این دیار معرفی می‌کنیم و از آنان به صورت ویژه برای ایجاد اشتغال پایدار حمایت خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: وجود ویژگی‌های طبیعی، دشت های خرم، مناطق غنی و عظیم، آب و خاک پربرکت و پرطراوات و ظرفیت‌های بی نظیر در حوزه های کشاورزی، صنعت، معدن، تجارت، بازرگانی، مبادلات مرزی و گردشگری مسیر توسعه استان را با همراهی و همدلی دولت، مردم و بخش خصوصی هموار می‌سازد.

امیری‌مقدم همچنین با تاکید بر اینکه بنابراین است که حرف و شعار ندهیم و عمل کنیم، افزود: مجموعه مدیریتی استان کرمانشاه در عمل حامی و پشتیبان بخش خصوصی است و از سرمایه‌گذاری این بخش در استان استقبال می‌کند.

وی گفت: برای عبور از بحران بیکاری در استان کرمانشاه نیاز جدی به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی داریم و از فعالان این بخش می‌خواهیم که وارد میدان شوند و در راستای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال در استان کرمانشاه به دولت و مردم استان کمک کنند.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۱ بخش، ۳۲ شهر، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان سکونت می‌کنند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می‌کنند.

اکنون هزار و ۲۷ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۳۸ هزار و ۴۹۹ میلیارد ریال در استان کرمانشاه وجود دارد که ۳۰ هزار و ۲۸۴ نفر در آنها مشغول به کار هستند.

مرکز آمار ایران نرخ بیکاری استان کرمانشاه در پاییز امسال را ۱۳.۲ درصد و نرخ مشارکت اقتصادی را ۴۲.۲ درصد اعلام کرده است.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه بیکاری اشتغال زایی سرمایه گذاری کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه بیکاری اشتغال زایی استانداری کرمانشاه بیکاری اشتغال زایی سرمایه گذاری کرمانشاه استان کرمانشاه سرمایه گذاری سرمایه گذاران امیری مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم به تحقق رسید. بر اساس گزارش مراکز رسمی بالغ بر ۷۵۰ هزار اشتغال خالص در کشور ایجاد شده است، اشتغال خالص یعنی اشتغال منهای بازنشستگان و کسانی که شامل مستمری بیمه بیکاری می‌شوند. پیگیری ویژه وزارت کار و تعاون و اجتماعی در راستای ایجاد منویات مقام معظم رهبری در سیاست‌های تامین اجتماعی که پس از ابلاغ، همکاران ما در دولت بسیج شدند و خدمات بسیار موثری را انجام دادند.منبع: ایرنا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نرخ بیکاری در کشور به ۸.۱ درصد کاهش یافت
  • ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم