Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از طراحی و ساخت قطعات اکسترکشن پمپ و سی دبلیو پمپ در راستای رفع موانع تولید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، حسین سلیمی عنوان کرد: باتوجه به تحریم های اعمال شده از سوی کشورهای غربی، امکان تهیه قطعات و خرید از شرکت تولید کننده میسر نبود . لذا برای دستیابی به قطعات یدکی و امکان تعمیر پمپهای معیوب ،نسبت به طراحی و ساخت در کشور برای اولین بار اقدام شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمی افزود: به دلیل اهمیت بالای دمای کارکرد سیم پیچ الکتروموتورهای شش کیلوولت عمودی در طول عمر مفید این الکتروموتورهای حساس، بازطراحی و ساخت قطعات این الکتروموتورها توسط متخصصان نیروگاه آغاز و پس از طراحی و تولید نمونه اولیه به مرحله تولید رسید و در مرحله بعد بر روی تمامی واحدها به تناسب نیاز نصب شد.

گفتنی است: با طراحی و ساخت این قطعات که شامل فیلترهای هوای اکسترکشن پمپ و سی دبلیو پمپ ، شافتها و بوش‌های برنجی می‌شود، 70درصد صرفه جویی ارزی نسبت به نسخه خارجی حاصل شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا طول عمر صرفه جویی صرفه جویی طول عمر کشورهای غربی برنا هرمزگان طراحی و ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت خانه برای اقشار کم درامد

 

شرکت توسعه مسکن کویر از شرکت های زیر مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامیبا اجرای طرح های مسکونی در شهرهای هرمزگان امکان خانه دار شدن با شرایط خاص برای شهروندان فراهم کرده است.

مهدی اماندادی مدیرعامل شرکت گفت:برخی واحدهای ساخته شده اکنون با  مبلغ محدود پیش فروش ودر اقساط ۱۸ تا ۳۰ ماهه  واگذار می شود.

وی گفت:اکنون طرح های زمرد، الهیه در بندرعباس در حال ساخت است و هم اکنون طرح زمرد حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

اماندادی گفت: امکان دریافت تسهیلات مسکن ملی تا سقف 550 میلیون تومان برای افراد بدون سابقه فرم قرمز و همچنین دریافت 350 میلیون تومان وام مشارکت بانک مسکن فراهم است.

لازم به ذکر است این شرکت در استان‌های کرمان ویزد فعالیت می‌کند ودر حال حاضر بالای ۲۰۰۰ واحد در استان‌های هرمزگان وکرمان در دست ساخت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد
  • بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA 
  • تولید برق در اوج گرمای تابستان
  • دو هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور افزوده شد
  • همه چیز درباره خدمات پرینت سه بعدی فلزی در تهران
  • افزایش تولید برق در هند با کاهش قیمت زغال‌سنگ
  • خودروهای هر کشور به چه چیزی معروف هستند؟ (+عکس)
  • حمایت از طراحی و ساخت ابزار‌های شناختی توسط ستاد علوم شناختی
  • نیروگاه برق خورشیدی برای مصارف سیمان دشتستان ایجاد شود
  • تعطیلی آخرین نیروگاه زغال‌سنگ بریتانیا برای پیشبرد هدف کربن‌صفر