Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@17:09:42 GMT

توسعه ارائه خدمات غیرحضوری در بانک دی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۹۶۳۰

توسعه ارائه خدمات غیرحضوری در بانک دی

مدیرعامل بانک دی گفت: بسیاری از خدمات قابل ارائه به مشتریان بانک دی در آینده نزدیک به‌صورت غیرحضوری صورت خواهد گرفت. به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی با اعلام این مطلب گفت: انجام امور بانکداری غیرحضوری و توسعه خدمات بانکداری دیجیتال نیاز امروز شبکه بانکی کشور برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان است و خوشبختانه بانک دی در این عرصه موفق و پیشگام بوده است و به زودی خدمات جدید و متنوعی را بر بستر موبایل‌بانک و اینترنت‌بانک به صورت غیرحضوری ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در حال حاضر امکان افتتاح حساب غیرحضوری از طریق همراه‌بانک (اپلیکیشن دی‌جت) و اینترنت‌بانک (دی‌نت) مهیا شده است و به‌زودی پرداخت تسهیلات خرد به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز از همین‌طریق به‌صورت برخط و بدون نیاز به حضور در شعبه انجام خواهد شد.

مدیرعامل بانک دی تأکید کرد: تلاش داریم با توسعه بانکداری الکترونیک، ارائه بهتر و با سهولت بیشتر خدمات بانکی را به مشتریان دنبال کرده و علاوه بر پرداخت تسهیلات، درخواست، اختصاص و واگذاری صندوق‌های امانات، صدور ضمانت‌نامه و سایر خدمات بانکی را نیز به‌صورت غیرحضوری در بانک دی عملیاتی کنیم.

قیطاسی با اشاره به آمادگی بانک دی برای همگامی با تغییرات جدید در آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های نظام بانکی، تصریح کرد: بانک دی از جمله بانک‌های غیردولتی بود که همراه و همگام با بانک‌های دولتی، پرداخت تسهیلات خرد به مشتریان و جامعه هدف را صرفاً از طریق اعتبارسنجی و ارائه گواهی کسر از حقوق، عملیاتی کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک دی دی جت دی نت بانک بانک دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و حرفه‌ای خود در فروردین ماه سال جاری، به‌صورت حضوری از طریق شعب خود در سراسر کشور و از طریق اپلیکیشن باجت به‌صورت کاملا غیرحضوری، جمعا تعداد 468 فقره وام ازدواج به متقاضیان و واجدین شرایط پرداخت کرد.

بانک تجارت همچنین با هدف اجرای قانون فرزندآوری، از ابتدای سال تا پایان فروردین ماه، 1230 فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرد؛ این در شرایطی است که این بانک در سال 1402 با اعطای 95 هزار و 181 فقره تسهیلات ازدواج و 89 هزار و 534 فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.

اپلیکیشن باجت بانک تجارت این امکان را در اختیار مشتریان قرار داده تا بتوانند تمامی خدمات بانکی مورد نیاز خود، از افتتاح حساب و معرفی ضامن تا دریافت تسهیلات و پرداخت اقساط را به‌صورت کاملا غیرحضوری به انجام رسانند. این اپلیکیشن کاربردی به‌ویژه دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را برای جوانان ایرانی تا حد قابل توجهی تسهیل کرده است.

دیگر خبرها

  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند