Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@23:59:17 GMT

آمریکا و غرب نیازمند مذاکراتند نه ما

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۰۱۸۴

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین، این عضو هیات رییسه کمیسیون اصل ۹۰ در ادامه گفت: ما از روی ضعف در مذاکرات حاضر نشدیم، بلکه از روی قدرت حاضر شدیم. اگر همین فردا آمریکا تحریم‌ها را بردارد و مثل بچه آدم بنشیند و زیاده‌خواهی نکند، توافق انجام می‌شود اما تا هر زمانی که منافع ملت ایران تأمین نشود، ما چه توافقی باید انجام دهیم!؟ 

قرار است در چهار یا پنج ماه آینده سرمایه‌گذاران اماراتی حدود ۴۰۰ میلیون دلار در ایران سرمایه‌گذاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما اصلاً نیازی به این مذاکرات نداریم و الان آمریکا و غرب نیازمند انجام مذاکرات هستند. استدلال ما برای اثبات این مسئله آن است که طرف مقابل بسیار حساس است که مبادا ایران به پیشرفت بالای هسته‌ای و مواد غنی شده ۶۰ درصد یا بالاتر دست پیدا کند.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد مجلس شورای اسلامی کمیسیون اصل نود کمیسیون اصل ۹۰ مجلس محمود نبویان اخبار مرتبط معافیت سربازی متأهلان بالای ٣٠ سال با ٢ فرزند هم منتفی شد؟ صدها نفر در دانشگاه آزاد دو شغله هستند مخالفت کمیسیون آیین‌ نامه داخلی مجلس با واگذاری گزارش‌ های نظارتی به کمیسیون اصل۹۰ شبهه سازمان سنجش درباره صلاحیت دانشجویان محلی از اِعراب ندارد فردا طرز کار دولت در ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۰ قرائت می‌شود بررسی و تحلیل بودجه سال٩٩ در کمیسیون اصل نود ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها آمریکا و غرب نیازمند مذاکراتند نه ما ماینرهای جورجیا از مالیات معاف می‌ شوند؟ جلوگیری از پرخوری‌ های عصبی با این روش! خبر مهم درباره مستمری بهمن بازنشستگان نیروهای مسلح فروش آپارتمان ۷ متری در لندن + عکس مرخصی استعلاجی کرونا چند روز شد؟ طرح صیانت؛ محدودسازی فضای مجازی با الگوبرداری از چین محدودیت های کرونایی باز هم تمدید شد حال بورس خوب است، اما تو باور نکن زمان توافق نهایی در وین قابل پیش بینی نیست روسیه مسئولیت حمله سایبری به اوکراین را به عهده نگرفت صورت مالی استقلال و پرسپولیس منتشر شد + فایل قیمت موتورسیکلت با خودرو برابری می کند؟ + جدول بانکی ها با اقبال ۴۰ میلیارد تومانی حقیقی ها روبرو شدند تجاری سازی خودروها بر تولید خودروهای ناقص ارجحیت دارد شاخص کل با افت ۲۷۹ واحدی معاملات را به پایان برد دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه هند جیب سربازان پر پول می شود؛ حقوق ۵ میلیونی برای متاهلان تهران آلوده در واپسین روزهای زمستان حقوق کارگران به بالای ۵ و نیم میلیون تومان می رسد؟ خودروی استاندارد به شرط گرانی! ادامه روند نزولی بازار ارز؛ منتظر دلار ۲۵ هزار تومانی تمدید تعطیلی مهدهای کودک در شهرهای قرمز تنهایی ریسک ابتلا به زوال عقل را افزایش می دهد کتاب «کریپتوکارنسی» با حمایت «جیرینگ» منتشر شد دریافت پول نقد در ایستگاه های متروی تهران ممنوع شد خودروهای چینی گران می شوند؟ حذف NFT های غیرفعال با ‌ارتقای جدید در اوپن سی تبعیض جدید مالیاتی به نفع برخی پزشکان وزیر خارجه قطر: توافق با ایران به نفع منطقه است واکنش بازار خودرو به طولانی شدن مذاکرات وین / صعود یکباره قیمت ۲۰۶ تشکیل تعاونی سهامی عام، قالب مناسب واگذاری سهام سرخابی ها به هواداران و ذی نفعان آغاز طرح انضباط بخشی به موتورسواران در تهران علائم ابتلا به زیرسویه اومیکرون شدیدتر است ترامپ اسناد محرمانه را به خانه اش برده بود NFT و دیفای انقلابی بزرگ در حوزه املاک ایجاد می کنند قیمت دلار ۳۰ بهمن ماه۱۴۰۰ پوتین چه به اوکراین حمله کند یا نکند، به روسیه آسیب زده است دیدار وزرای خارجه ایران و قطر در حاشیه کنفرانس مونیخ کش و قوس آزمون وکالت ١٤٠٠ چرا کنگره سد محکمی برابر احیای برجام نیست رفع ابهاماتی درباره اومیکرون ۸۶ درصد از دستگاه های اجرایی از ارائه صورتحساب امتناع کردند سیر نزولی نمودارهای کرونایی شرکت مهندسی موجان؛ در مسیر توسعه ملی انتقال صدها هزار غیرنظامی به روسیه در پی نا آرامی های شرق اوکراین حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه آزاد آغاز شد سهمیه بنزین بهمن ماه امشب واریز می شود بررسی بودجه و ارز ترجیحی در جلسه غیرعلنی روسی ها برای بازدید از گلخانه های فلفل دلمه ای به ایران می آیند بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کمیسیون اصل نود کمیسیون اصل ۹۰ مجلس محمود نبویان کمیسیون اصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت

امتداد - هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در معاملات امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به ۴۷ هزار و ۴۹۱ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۴ هزار و ۳۴۲ تومان رسیده است.

از سوی دیگر اسکناس درهم امارات ۱۲ هزار و ۶۶ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۶۶ تومان است.

برای مشاهده نرخ رسمی ارز و طلا به سایت مرکز مبادله ایران به نشانی www.ice.ir مراجعه کنید.


 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • نقش انتخابات آینده آمریکا بر قیمت مسکن چیست؟
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung