Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@06:20:55 GMT

روز تلخ کرونایی در مازندران

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۳۰۸۰

روز تلخ کرونایی در مازندران

باشگاه خبرنگاران جوان ساری - با بستری شدن ۱۳۱بیمار تازه مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مجموع بیماران بستری کرونایی در استان به ۹۶۹نفر رسید که ۲۴۹بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند.

در ۲۴ساعت گذشته ۱۲۷بیمار مبتلا به کووید۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند اما ۱۱ بیمار کرونایی در مراکز درمانی مازندران جان باختند و خانواده‌های آن‌ها عزادار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بستری ۵۵کودک در بیمارستان‌ها

دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۱۵بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و ۱۱۲ نفر هم از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

۷۵۷بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری هستند که ۵۵ نفر آن‌ها کودک هستند

به گفته غلامی ۲۱۰بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۴ بیمار مبتلا به کرونا نیز شبانه روز گذشنه در استان جان باختند.


فوت ۷ بیمار کرونایی

دکتر سیدعلی مظفر پور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۱۶ بیمار کرونایی جدید ۲۴ساعت گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه بستری و ۱۵بیمار نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

۲۱۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های بابل بستری هستند که ۳۹بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل قرار دارند

به گفته مظفر پور ۷بیمار مبتلا به کرونا، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل جان خود را از دست دادند.

بر اساس آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور از سوی وزارت بهداشت، دو شهرستان میاندرود و سیمرغ در وضعیت زرد، شهرستان سوادکوه شمالی در وضعیت نارنجی و ۱۹شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا در مازندران جان باختگان کرونا مبتلایان کرونا بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه بیمارستان های زیرمجموعه علوم پزشکی مازندران دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان ها مبتلا به کرونا بیمار مبتلا بیمار کرونایی بستری هستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان