Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور عصر شنبه در شورای اقامه نماز استان با اظهار اینکه هرجا جایگاه نماز کمرنگ شد از دری دیگر فساد وارد می‌شود، گفت: اگر امروز جامعه از ناهنجاری‌های اجتماعی رنج می‌برد ناشی از آن است که توجه به نماز کمرنگ شده است.

وی با اشاره به اثرات نماز در جنبه‌های زندگی اجتماعی افزود: نماز جزو بدیهیات زندگی فردی به شمار می‌رود و نماز در سیستم اداری، پچم ارزشی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران با عنوان اینکه نماز در ادارات فریضه سیاسی الهی است، گفت: سیاستی بالاتر از نماز وجود ندارد و انسان با جریان نماز به دامن انحرافات نمی‌افتد.

حسینی خواستار توجه به اقامه نماز در ادارات شد و گفت: همچنین نمازخانه‌های ادارات باید متحول شوند.

استاندار مازندران خواهان بررسی تعطیلی و عدم اقامه نماز در برخی از مساجد محلات شد و گفت: باید این مسائل بررسی و آسیب شناسی شود.

وی با اشاره به اینکه مازندران دیار علویان به شمار می‌رود و نماز پرچم این دیار است، گفت: باید توجه به نماز در تمامی عرصه‌ها مهم و در اولویت باشد و مسئول آن هستیم که اماکن خوبی را برای اقامه نماز مسافران فراهم کنیم.

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی دبیر ستاد اقامه نماز مازندران نیز در شورای اقامه نماز استان با اشاره به اهمیت نماز و اتخاذ سیاست‌های ستاد اقامه نماز اظهار داشت: ۱۱۰ دستگاه تعریف شده اجرایی در استان داریم که با آنها تفاهمنامه هایی منعقد شده است.

وی گفت: همچنین در تمامی دستگاه‌ها، رابط با دبیر ستاداقامه نماز فعالیت دارد و تمامی دستگاه‌ها باید ۲۸ ساعت رنامه آموزشی نماز را طی کنند و فراگیرند.

کد خبر 5428299

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز نماز ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا همدان عکس استانها اردبیل آیین اعتکاف تبریز واکسن کرونا گرگان بارش باران اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۳۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق (ع) در حرم مطهر شاهچراغ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) گفت: به مناسبت ٢٥ شوال، سالروز شهادت امام صادق (ع) ، امروز و فردا ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین آقامیری پیرامون فضائل و مناقب این امام همام سخنرانی و مهدی سروری، ضمن قرائت دعای کمیل، مرثیه‌سرایی می‌کند.
امیرعباس حقیقی‌نیک افزود: شنبه ۱۵ اردیبهشت هم، ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت ف ساعت ۹ صبح، در قالب دسته‌های عزاداری به سمت این بارگاه منور، حرکت می‌کنند و ساعت ۱۱ در شبستان امام خمینی این حرم مطهر به سوگواری می‌پردازند.
حقیقی‌نیک گفت: سخنران و مداح این مراسم حجت‌الاسلام محمدحسین حدائق و سیدحسین فتح اللهی هستند.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) گفت: در ظهر شهادت، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، اکبر افخمی و در شام شهادت بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، سیدمحسن رسولی، مرثیه‌سرایی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق (ع) در حرم مطهر شاهچراغ
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند
  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود