Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@01:19:48 GMT

حقایق جالب درباره قهوه سازهای کمیاب و پرفروش

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۲۹۲۷

حقایق جالب درباره قهوه سازهای کمیاب و پرفروش

امروزه نوشیدنی قهوه یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی های گرم و سرد در فصول مختلف سال در بین مردم در سراسر جهان می باشد. بسیاری از مردم در ابتدا صبح یک فنجان قهوه برای خود تهیه می کنند تا انرژی کل روز خود را تامین کنند و یک روز پر انرژی را برای خود رقم بزنند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی ام ان زد، نحوه درست کردن یک فنجان قهوه متفاوت می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وسیله های متنوعی برای تهیه قهوه وجود دارد که شما می توانید برای درست کردن نوشیدنی خود از آنها استفاده کنید. برخی از این وسایل عبارتند از: فرنچ پرس، موکاپات، کمکس و دستگاه اسپروسوساز و قهوه ساز که از جمله مهمترین وسایل برای تهیه یک فنجان قهوه با کیفیت هستند. در حال حاضر چند اسپرسوساز وجود دارد که برای تهیه انواع نوشیدنی قهوه از آنها استفاده می‌شوند.

انواع اسپرسوسازها

موکاپات

موکاپات یک اسپرسوساز خانگی است که مناسب افرادی می باشد که عادت به نوشیدن قهوه دارند و می خواهند که به آسانی آن را تهیه کرده و نوش جان کنند. این اسپرسوساز خانگی لازمه هر خانه ای که در آن قهوه بسیار مصرف می‌شود، می باشد. در اینجا پیشنهاد ما خرید قهوه ساز می باشد که کار شما را برای تهیه یک فنجان نوشیدنی دلخواه، آسان کند.

اسپرسوساز کپسولی

اسپرسوساز کپسولی نیز یک دستگاه قهوه ساز می باشد که با استفاده از کپسول قهوه، یک فنجان نوشیدنی را در کمترین زمان برای شما آماده می کند. برخی از قهوه‌ها را می توان با کپسول قهوه، تهیه کرد که برای درست کردن آن به این اسپرسوساز نیاز است.

اسپرسوساز برقی

اگر شما قهوه خوری حرفه ای هستید و برای نوشیدن، یک قهوه با کیفیت و حرفه ای را انتخاب می کنید، بهترین گزینه اسپرسوسازهای برقی هستند. این دستگاه همانطور که از نامش پیداست با برق کار می کند و در زمانی کوتاه یک نوشیدنی بر پایه قهوه فوق العاده را با کیفیت بالا به شما عزیزان ارائه می دهد. اسپرسوساز برقی یکی از مهمترین تجهیزات کافی شاپ ها به شمار می آید، البته استفاده از این دستگاه در منزل نیز رایج است و برای مصارف خانگی نیز کاربرد دارد. نوشیدنی هایی که با این قهوه ساز تهیه می‌شود، طعمی مطلوب و رضایت بخش دارد که نظر افراد را به خود جلب می کند. نحوه استفاده و کار کردن با اسپرسو ساز برقی نیز بسیار آسان می باشد تنها لازم است که به میزان شاتی که قصد میل کردن دارید، حدود ۷ الی ۲۰ گرم از پودر قهوه آسیاب شده خود را درون محفظه فیلتر دستگاه قهوه ساز خود بریزید و در مخزن آب آن، میزان لازمه آب را اضافه کنید. پودر قهوه را درون فیلتر دستگاه فشرده کنید. در این لحظه قهوه ساز را روشن کنید تا یک نوشیدنی قهوه خوشمزه را برای شما تهیه کند.

اسپرسو ساز برقی خود به ۳ دسته اسپرسوساز با مکانیزم بخار، اهرمی و پمپی تقسیم می شود.

قهوه ساز با مکانیزم بخار: این دستگاه در سال ۱۸۸۴ ساخته شد و هدف از ساخت آن تولید یک قهوه در زمان کوتاه و با صرف هزینه کم است.

قهوه ساز اهرمی: برای استفاده از این دستگاه و تهیه یک فنجان نوشیدنی قهوه به قدرت فیزیکی بدن احتیاج دارید. این دستگاه دو نوع دستی و ارتجاعی دارد.

اسپرسو ساز پمپی: یکی از پر استفاده‌ترین دستگاه‌های اسپرسوساز است که به ۳ دسته نیمه اتوماتیک، اتوماتیک و تمام اتوماتیک تقسیم می شود و با توجه به نیاز، انتخاب می شود.

مینی نسپرسو

دستگاه دیگری که بسیار مناسب افرادی می باشد که به نوشیدن قهوه عادت دارند، مینی نسپرسو می باشد. این اسپرسو ساز، کوچک و قابل حمل بوده و برای تهیه یک فنجان قهوه نیازی به برق ندارد. این قهوه ساز دارای ۲ مدل است که یکی از آنها توانایی تولید قهوه با پودر و دیگری با کپسول قهوه را دارد. افرادی که بیشتر تایم خود را در محل کار سپری می کنند، بهترین گزینه برای آنها مینی نسپرسو می باشد که تهیه یک قهوه خوشمزه را آسان می سازد.

اسپرسوساز مسافرتی

اسپرسو ساز مسافرتی یکی دیگر از قهوه سازها می باشد که بسیار مناسب کسانی است که به مسافرت و طبیعت گردی علاقه داشته و در عین حال عادت به نوشیدن قهوه نیز دارند. پس با داشتن یک مینی نسپرسو می توانید لذت نوشیدن یک فنجان قهوه خوشمزه را در طبیعت بچشید.

اگر قصد خرید آنلاین قهوه ساز را دارید می توانید از فروشگاه اینترنتی ام ان زد که طبق نظر کاربران به عنوان یکی از بهترین سایت‌هایی که به صورت تخصصی در زمینه فروش محصولاتی مانند قهوه ساز، تجهیزات کافی شاپ و طیف وسیعی از انواع مختلف قهوه فعالیت می کند، بهره مند شوید.

فروشگاه ام‌ ان‌ زد محصولات را با مزایای قابل توجهی به شما ارائه می‌دهد و تجربه خرید اینترنتی راحت و مطمئنی را برای شما رقم می‌زند. از جمله مزایا این فروشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• ضمانت اصالت کالا
• ارائه محصولات از برندهای معتبر و شناخته شده
• طیف گسترده ای از محصولات که انتخاب را برای شما آسان می کند

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ام‌ ان‌ زد، شما می‌توانید خرید خود را با اطمینان انجام داده و از قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات بهره‌مند شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید قهوه ساز قهوه ساز خانگی تهیه یک فنجان یک فنجان قهوه نوشیدنی قهوه اسپرسو ساز برای تهیه برای شما ساز برقی قهوه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۲۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت و فن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند (فیلم)

 

 

 

منبع : راهنماتو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه پخت نان ساجی و املت زغالی به روش دیدنی یک زوج جوان غارنشین افغان (فیلم) طرز تهیه املت گوجه فرنگی و سیب زمینی به روش ترکیه‌ای (فیلم) پخت متفاوت املت تخم مرغ در توکیو (فیلم)

دیگر خبرها

  • فوت و فن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند (فیلم)
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • ۵ مدل پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روز‌های گرم تابستان
  • بیت‌ کوین کمیاب‌ترین دارایی دنیا شد
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • پرفروش ترین داروها در سال ۱۴۰۲ در ایران ( +اینفوگرافی)