Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال «بی همگان» به تهیه کنندگی مهران مهام و به کارگردانی بهرنگ توفیقی با قلم سعید جلالی و علیرضا کاظمی پور با بازیگران جدید این روز ها در حال تصویربرداری است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سریال «بی همگان» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما از جاجرود به گلابدره رسید و تصویربرداری با حضور مهدی سلطانی ادامه پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابل ذکر است مهدی ماهانی، سلمان خطی و علی کاظمی بازیگران جدید سریال «بی همگان» هستند.

مهران مهام تهیه کننده این سریال تلویزیونی از اضافه شدن مهدی ماهانی در نقش اصلان به سریال بی همگان خبر داد و افزود: با توجه به تعدد لوکیشن و اضافه شدن فیلمنامه و شخصیت های جدید تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی طبق برنامه ریزی درحال انجام است و گروه به جز چند لوکیشن خارجی راهی گلابدره خواهد شد تا سکانس های بازی مهدی سلطانی و دیگر شخصیت های اصلی تصویربرداری شود.

مهام افزود: در مجموعه تلویزیونی «بی همگان» شاهد بازی و شخصیتی متفاوت از مهدی ماهانی در نقش اصلان خواهید بود.

مهام در پایان گفت: لوکیشن کارخانه محل بعدی تصویربرداری سریال است.

مهران مهام در پایان گفت: سلمان خطی و علی کاظمی جدید ترین بازیگرانی هستند که جلوی دوربین بهرنگ توفیقی رفتند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است که  در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم ، لطف آنچه تو اندیشی حکم آنچه تو فرمایی.

در سریال «بی همگان» بازیگرانی چون  مهدی سلطلانی ، کاظم هژیر آزاد، نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، محمد صادقی، میترا رفیع، مهسا باقری، هادی قمیشی، مسعود شریف، علیرضا درویش ، داریوش سلیمی، بردیا دیانت، مهدی احدی بازیگر نوجوان و بازیگر خردسال: رستا رحیمیان و تیارا عسگری و دانیال جعفری بازی داشتند و اخیرا  «کاوه خداشناس»، «سمیرا حسن پور»، «محمد حیدری»، «بهنام مومنی»، «امیرحسین آصفی»، «یاسین مسعودی»، «علی اصغر رضائی»، «مجید اکبری» مقابل دوربین سریال «بی همگان» رفته اند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر بازی بازی دوربین بازی دوربین فرهنگ و هنر برنا مهدی مهدی ماهانی مهران مهام بهرنگ توفیقی مهدی سلطانی بی همگان سعید جلالی گلابدره مهدی ماهانی بی همگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند (فیلم)

 

 

 

منبع : فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم) لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم) طعنه سنگین سید جواد هاشمی به مهران رجبی (فیلم)

دیگر خبرها

  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • حمله به بازیگران زن معروف در تجمع امـروز دانشجویـان تهرانی | تصویر
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند (فیلم)
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد
  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند