Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، نشست غیرعلنی مجلس شورای اسلامی قرار است امروز (یکشنبه اول اسفند) از ساعت ۸ صبح برگزار شود.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات نشست غیرعلنی مجلس اظهار داشت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته هیات رئیسه مجلس قرار است ۵ نفر از روسای کمیسیون‌های مجلس و همچنین ۵ نماینده مجلس به قید قرعه در این نشست غیرعلنی اظهار نظر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از قوه مجریه هم قرار است سید مسعود میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و همچنین سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و تعداد دیگری از دولتمردان در صحن مجلس حاضر شده و اظهار نظر خواهند کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: نطق نمایندگان مجلس را هم در امروز (یکشنبه) نخواهیم داشت و اگر زمان اجازه دهد نشست مجلس علنی خواهد شد در غیر این صورت نشست مجلس طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح بوده و تا این زمان نشست غیرعلنی ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد مجلس شورای اسلامی نشست غیرعلنی بررسی لایحه بودجه لایحه بودجه 1401 اخبار مرتبط بررسی بودجه به اوایل اسفند موکول شد مجلس چه بر سر بودجه می آورد؟ کمیسیون تلفیق فردا موضوع ارز ترجیحی را بررسی می کند نخستین نشست بررسی جزییات لایحه بودجه فردا برگزار می‌شود کمیسیون تلفیق فردا وارد بررسی کلیات بودجه ۱۴۰۱ می شود طرح صیانت به مرکز پژوهش های مجلس بازگشت ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها امروز آغاز نشست غیرعلنی مجلس برای لایحه بودجه کپسول اکسیژن، نجات دهنده اما خطرناک! بهمن ۱۴۰۰ کمی آلوده تر از سال گذشته ارتباط هورمون درمانی در زنان با کاهش مرگ های کرونایی استارت آپ های ایرانی و موانع پیش رو توفان در قاره سبز انتخابات فرانسه و بازی پیچیده مکرون ترس از جنگ اوکراین بلای جان بیت کوین صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۱۲/۰۱) آغاز فرصت مجدد برای ثبت نام در کنکور ۱۴۰۱ + لینک قیمت خودروهای آمیکو + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) قیمت سوئیستDX ۳ + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) کوتاهی هایی در خودروسازی صورت گرفته / مدیران هر دو شرکت عزل شدند داروی ایورمکتین از ابتلا به کرونای شدید پیشگیری نمی کند ثبت نام جاماندگان کنکور ۱۴۰۱ آغاز شد آیا خوردن سیب قبل از خواب مفید است؟ قیمت خودروهای فردا + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) احتمال برگزاری دور پنجم مذاکرات با ایران شمخانی: ناگفته ها بماند برای بعد! تجمع معلمان در استانهای مختلف زلنسکی خواستار تحریم روسیه شد باورهای غلط و خرافی در مورد عفونت گوش کنترل تورم و حفظ معیشت مردم اولویت اصلی بودجه ۱۴۰۱ شولتز: به دنبال راه‌حل مسالمت آمیز در بحران اوکراین هستیم بدون دارو، رفلاکس معده را درمان کنید اسلحه نیمه اتوماتیک برای کودکان جنجال آفرید ادامه بارش های زمستانی در اولین روز اسفند قیمت خودروهای فیدلیتی + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) نرم افزار کنترل انسولین در گوشی هوشمند سهمیه بنزین واریز شد طرح ساماندهی کارکنان دولت به سال آینده موکول شد طرف‌های مذاکره کننده ایران هسته‌ای را پذیرفته‌اند استمهال شورای نگهبان برای ۱۴ مصوبه مجلس قیمت کره پاستوریزه (جدول) آیا برای دریافت سود سهام عدالت باید حضوری مراجعه کرد؟ انتقاد دلاوری از عدم اجرای طرح عقب‌نشینی از سواحل توسط صدا و سیما قیمت خودروهای سانگ یانگ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) شرط تازه برای فروش باتری و کمک فنر خودرو طلسم استقلال و پرسپولیس بعد ۲۴ سال شکست + فیلم قیمت خودروهای فوتون + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) شاهین سایپا چند؟ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) دیدار گانتز و هریس با محور برنامه هسته‌ای ایران قیمت سورنتو صفر + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) دیدار امیرعبداللهیان با جوزف بورل در مونیخ اسرائیل دستیابی به توافق در مذاکرات وین را نزدیک دانست امیرعبداللهیان: اگر واشنگتن نیت خوب خود را نشان دهد، مذاکره مستقیم می‌کنیم فروش کدام مدل ظرفشویی افزایش یافت؟ + جدول نحوه فعالیت مدارس در شرایط قرمز کرونایی مهلت یک ماهه به فدراسیون فوتبال برای تعیین تکلیف سرمربی تعطیلی مدارس آلوده به کرونا در شهر تهران بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نشست غیرعلنی بررسی لایحه بودجه لایحه بودجه 1401 نشست غیرعلنی مجلس جدول قیمت کامل قیمت خودروهای ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱ اسفند ۱۴۰۰ لایحه بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۵۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ درباره جدول ۱۰ در مورد تملک دارایی‌های سرمایه‌ای موافقت کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ادامه رسیدگی به بخش دوم لایحه بودجه سال 1403 (جداول بودجه) در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه‌شبنه یازدهم اردیبهشت ماه) قرار دارد.

وکلای ملت پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق در مورد جدول 10- ج درباره اعتبارات استانی از مجموع 210 نماینده حاضر در جلسه با 154 رأی موافق، 27 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع، موافقت کردند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 1403 در جلسه علنی در توضیح بخش درآمدی جدول 10- ج لایحه بودجه گفت: این جدول مربوط به اعتبارات استانی است که ریالی در آن بالا و پایین نشده، بخشی از آن به مناطق محروم اختصاص داده می‌شود، این جدول به بخشهای مختلفی تقسیم می‌شود، در بخشی از جدول حدود 1500 میلیارد تومان به بودجه‌های جهادی اختصاص داده شده که به طور مساوی به تمام استانها تقسیم می‌شود. هیچگونه تغییری در این جدول اعمال نشده است فقط 4 ستون به آن اضافه شده، 4 مورد آن نیز در مورد مباحث استانی است.

در ادامه داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه که در جلسه علنی حضور دارد در توضیح این جدول اظهار کرد: این جدول با نظر دولت تنظیم شده، تغییرات مختصری بر آن اعمال شده که مخالفتی با آن نداریم، مبالغ عنوان شده در این جدول به صورت یک جا برای حل مسائل مدارس نیمه تمام، راه‌های روستایی و آبرسانی به مناطق محروم اختصاص داده می‌شود و همگی در یک ستون آورده می‌شود اما در ستون توازن یک سوءبرداشتی نشود، بودجه در اختیار نمایندگان است، قطعا توافق ما این نیست که بودجه را در اختیار نمایندگان بگذاریم بلکه این اعتبارات بودجه ای در اختیار شورای برنامه ریزی استان ها قرار می گیرد.

رئیس کمیسیون تلفیق در ادامه اظهار کرد: تمام بودجه با همکاری دولت و مجلس دنبال شده است، این جدول نیز براساس توافق دولت و مجلس به نتیجه رسیده است، تلاش می شود با رعایت انصاف و عدالت بودجه تقسیم شود.

همچنین در بخش دیگری از جلسه قالیباف در توضیح جدول مذکور بیان کرد: بخشی که در توازن یک آمده و در زیرمجموعه نمایندگان قرار می‌گیرد توافق بر این شده است که در سازمان برنامه، شورای برنامه ریزی آن استان در حوزه مسائل عمرانی با برنامه قرار بگیرد، با نظر دوستان در همان سیستم نیز انجام پذیرد، حتی اولویت هم باید با کارهای زیرساختی باشد، چون توافق صورت گرفته ابهامی نیز ایجاد نمی‌شود.

رئیس مجلس در ادامه یادآور شد: 1.5 همتی که برای موضوع فنی و حرفه‌ای اختصاص داده شده بود که در حوزه ملی باشد با پیشنهاد دولت در همان مبحث استانی تعلق می‌گیرد.

لازم به ذکر است که نمایندگان مجلس از روز گذشته وارد بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال 1403 (جداول) شدند.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • شفاف سازی بودجه محقق شد؟
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ ها در سال ۱۴۰۳
  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۱۲ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • آغاز دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس آغاز شد
  • دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد