Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:22:14 GMT

اوج گیری کرونا در استان سمنان/ ۴ نفر فوت کردند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۶۱۱۸

اوج گیری کرونا در استان سمنان/ ۴ نفر فوت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، نگاهی به آمارهای منتشر شده از سوی ستاد کرونای استان سمنان نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر در این استان جان خود را از بابت ویروس کرونا از دست داده‌اند و این امر نشان می‌دهد که همچنان ویروس کرونا در این استان می‌تازد و پیش می‌رود.

طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۰۷ فرد مشکوک به کرونا نیز به مراکز درمانی استان سمنان مراجعه کردند و تست کرونای ۲۶۹ نفر نیز مثبت شده است که نشان از افزایش شدید ویروس کرونا به خصوص در شهرستان‌های شرایط قرمز استان سمنان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۳۱ نفر به عنوان مبتلای مثبت کرونا طی شبانه‌روز گذشته به صورت سرپایی شناسایی و ۳۸ نفر در مراکز درمانی بستری شدند همچنین ۵۹ بیمار با وخیم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

هم اکنون همه شهرستان‌های استان سمنان به جز میامی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و آموزش در شهرستان‌های قرمز کرونایی تا پایان هفته به صورت مجازی خواهد بود. ستاد مقابله با کرونا همچنین از مردم خواسته تا نسبت به واکسیناسیون و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دوری از تجمعات ملاحظه بیشتری داشته باشند.

کد خبر 5428519

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشكی سمنان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها همدان اردبیل گرگان واکسن کرونا آیین اعتکاف بارش باران تبریز استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود