Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@07:12:53 GMT

کشتی رایکا در جستجوی ساحل آرامش

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۶۱۶۴

کشتی رایکا در جستجوی ساحل آرامش

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-تیم فوتبال رایکا بابل پس از پشت سرگذاشتن تعطیلات نیم فصل از ساعت ۱۴ روز دوشنبه دوم اسفند ماه در هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهدای سیمرغ میزبان تیم استقلال ملاثانی خواهد بود.

نماینده مازندران بعد از تغییرات در کادرفنی و بازگشت پیروز قربانی، در چند روز گذشته تمرینات با نشاطی را زیر نظر کادرفنی این تیم پشت سر گذاشتند و حالا باید در نخستین هفته از دور برگشت مسابقات به مصاف شاگردان ابراهیم اشکش در تیم استقلال ملاثانی بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بابلی‌ها که در ۶ بازی گذشته خود علیرغم شایستگی بردی را کسب نکردند.

آخرین پیروزی آن‌ها هم به دوران پیروز قربانی برمی گردد؛ حالا پس از بازگشت فرمانده و با حمایت همه جانبه هواداران این تیم و اتحاد و همدلی بین بازیکنان و کادرفنی، رایکایی‌ها در اندیشه این هستند تا با یک برد شیرین و دلچسب خانگی به ساحل آرامش برسند.

در آن سوی میدان نیز تیم استقلال ملاثانی و شاگردان ابراهیم اشکش در ۶ بازی گذشته خود با کسب یک برد و یک شکست و ۴ تساوی نشان داده اند به راحتی تن به شکست نمی‌دهند و حریف دست و پا بسته‌ای برای تیم بابلی تلقی نمی‌شوند.

خوزستانی‌ها در بازی اول لیگ امسال میزبان خوبی برای ریکا‌ها نبودند و با فحاشی‌ها و جنجال‌های متعدد نسبت به بازیکنان و نیمکت نشینان رایکا و قطع کردن آب و برق رختکن رایکایی‌ها پس از پایان بازی، لحظات بسیار زشت و زننده‌ای را رقم زدند.

تیم رایکا بابل با ۱۶ امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

استقلال ملاثانی هم با ۱۷ امتیاز، رتبه سیزدهم را در اختیار دارد که فاصله یک امتیازی دو تیم نسبت به یکدیگر حساسیت‌های بازی را افزایش می‌دهد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رایکا بابل لیگ دسته اول فوتبال سازمان لیگ فوتبال استقلال ملاثانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۶۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی

جام حذفی ایران (استقلال آبی پوش ملاثانی - سپاهان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 748085

دیگر خبرها

  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی