Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: آزمون کمی نازل‌های CNG استان در بهمن ماه سال جاری، با هدف حمایت از حقوق مصرف کننده به مرحله اجرا درآمد.

مهناز همتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آزمون کمی نازل‌های CNG استان با هدف حمایت از حقوق مصرف کننده و جلوگیری از تضییع حقوق مصرف کننده، با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان و شرکت بازرسی مورد تایید سازمان ملی استاندارد ایران انجام پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد استان ایلام افزود: در فرآیند گردش کار این بازرسی و آزمون‌ها، درصورتی که نازل سوخت بدلیل نقص کمی، اعلام مردودی گردد، حق استفاده و سوخت گیری از نازل تا رفع کامل آن وجود نخواهد داشت و پس از رفع نقص کامل، استفاده از نازل و سوخت گیری بلامانع است.

همتی تصریح کرد: استان ایلام دارای ۲۳ جایگاه عرضه سوخت گاز  CNG است که در طول امسال ۱۷جایگاه از آنها  بازرسی ادواری شده و موفق به دریافت گواهینامه بازرسی ادواری شده‌اند و مابقی جایگاه‌ها نیز در حال فرآیند بازرسی است.

وی یادآوری کرد: آزمون کمی نازل‌های CNG سالی یک نوبت در کلیه جایگاه‌های سی ان جی استان انجام می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه ایلام استاندارد ایلام جایگاه سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان از اجرای طرح نظارت بر واحدهای عرضه کننده فرش و موکت، لوازم اداری و خانگی در هرمزگان خبر داد.

عبدالرضا پیروی‌منش امروز، ۱۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به نظارت بر عرضه‌کنندگان لوازم خانگی و اداری گفت: طرح نظارتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۵ همین ماه ادامه خواهد داشت.

وی  ادامه داد: فروشندگان فرش، موکت، یخچال، فریزر، یخچال فریزر، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و لوازم اداری از مواردی هستند که با توجه به پر تقاضا بودن مورد رصد قرار می‌گیرند.

به گفته معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان، این طرح با هدف صیانت از حقوق مصرف کنندگان و حصول اطمینان از استمرار عرضه کالا با قیمت متعارف و بر مبنای فهرست قیمت موجود در نمایندگی‌های فروش و منطبق با نرخ‌های تایید شده انجام می‌شود.

وی نسبت به هرگونه سوءاستفاده و بازارسازی کاذب توسط سفته بازان از طریق امتناع از عرضه و گران‌فروشی هشدار داد و بر برخورد جدی با متخلفین تاکید کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر هزار و ۶ واحد در این حوزه فعالیت دارند که ۴۱۶ مورد از آن‌ها در مرکز استان هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ثبت ۱۴۶ پرونده تخلف قاچاق کالا در۱۶۰۰ مورد بازرسی در استان سمنان کدام تولیدکنندگان داخلی از رهبری خواسته بودند واردات لوازم خانگی ممنوع شود (+متن نامه)

دیگر خبرها

  • تشکیل ۲۵ پرونده تخلف برای فروشگاه های لوازم یدکی خودرو در خوزستان+فیلم
  • کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بویین میاندشت
  • وحیدی: صدور گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان در دستور کار نیست
  • قوانین جدید صدور گواهینامه رانندگی برای سال ۱۴۰۳
  • فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • گواهینامه‌های‌ تقلبی، قربانیان‌ واقعی!
  • ۲۵ میلیون تومان بدهید گواهینامه تقلبی بگیرید!/ مراقب باشید مرتکب قتل عمد نشوید
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی و دردسر‌های بعدش!
  • هشدار به دارندگان گواهینامه رانندگی؛ خرید و فروش نکنید!