Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش سابر کشورمان گفت: ورزش تهران پولدار‌ترین تربیت بدنی در بین استان‌ها است و بیشترین سالن را دارد ولی همه ورزشکاران در همه رشته‌ها شاکی هستند. - اخبار ورزشی -

علی پاکدامن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تمرینات و اردوهای تیم ملی سابر اظهار داشت: بعد از المپیک فقط یک ماه استراحت کردیم و بعد از آن اردوها و تمرینات آغاز شد و برای مسابقات آماده شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو هفته در فرانسه در یک کمپ و مسابقات خوب  شرکت کردم. بعد از آن هم مسابقات گرجستان را داشتیم.

وی در ادامه افزود: در گرجستان اگر اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی نمی‌افتاد به مدال می‌رسیدیم. در این مسابقات داوری تا حدودی ما را آزار داد. در گرجستان در بخش تیمی مسابقات بسیار خوبی را انجام دادیم ولی در انفرادی در دو مسابقه عملکردم آنطور که دوست داشتم نبود و در حال تمرین هستم تا به آن شرایطی که دوست دارم برسم.

ملی‌پوش سابر کشورمان در خصوص بازی‌های آسیایی هانگژو و شانس مدال‌آوری شمشیربازی در این رشته، گفت: همه حریفان ما در بازی‌های آسیایی خوب هستند. ما هم تیم خوبی هستیم و باید مراقب باشیم و تمرینات خوبی داشته باشیم و فرم خود را نگه داریم. در بازی‌های آسیایی کره جنوبی، چین، هنگ‌‌کنگ، ژاپن، قزاقستان و ازبکستان حریفان مهمی هستند و امیدواریم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم و مدال خوشرنگی برای کشورمان کسب کنیم.

وی در خصوص اینکه بعد از المپیک تا چه حد به آمادگی مد نظر خود رسیدید، یادآوری کرد: قائدتا من اگر بخواهم هم نمی‌توانم در این زمان به آمادگی خود قبل از المپیک برسم چون آن شرایط، ماحصل یک سال تمرین من بود. من بعد از المپیک هنوز  نتوانستم ذهن خود را ریکاوری کنم. در المپیک هر چه داشتم و نداشتم را گذاشتم و اگر در قرعه انفرادی خوش شانس‌تر بودم و به هر کسی غیر از ژیلاگی می‌خوردم و یا حتی داور من در آن دیدار فرد دیگری بود، نتیجه تغییر می‌کرد. من شمشیربازی نبودم که 15 بر 7 به کسی ببازم ولی داور من را اذیت کرد و ضربات من را به حریف می‌داد. به همین دلیل است که می‌گویم اگر بخواهم به آمادگی‌ قبل از المپیک برسم اول باید ذهن خود را برگردانم و یک سری اتفاقات را در ذهن خود حل کنم.

حفظ جایگاه ششمی سابر تیمی ایران در رده‌بندی جهانی



پاکدامن در خصوص حمایت‌های استان تهران خاطرنشان کرد: من دیگر برای استان تهران بازی‌ نمی‌کنم و زیر نظر ارومیه، شهر پدری خود هستم. در این چند سال که در تهران بودم حدادیان مالک نساجی و ایرلاین وارش همیشه از من حمایت کردند. آقای گل محمدی هم در اداره کل استان تهران حمایت‌هایی داشتند ولی دوستانی که جدید آمدند اینگونه نبودند. گویا در تهران بنا بر کار نکردن است و دوست ندارند ورزشکار قهرمان داشته باشند. من نمی‌دانم در تهران چه خبر است. در این 18 سال که ورزش کردم و مدال گرفتم، ورزش تهران پولدار‌ترین تربیت بدنی در بین استان‌ها است و بیشترین سالن را دارد ولی همه ورزشکاران در همه رشته‌ها شاکی هستند.

وی افزود: گفته بودند برای کسب سهمیه المپیک 100 میلیون تومان پاداش می‌دهند که پرداخت نشد. برای بدرقه هم قرار شد یک سکه بدهند که‌ یک نیم سکه دادند و من با پیگیری زیاد یک نیم سکه دیگر را گرفتم. رئیس تربین بدنی غرب تهران می‌گفت فراموش کردم یک‌ سکه بدهم. من نیم‌سکه را به پریچهره برگرداندم و بعد از آن یک نیم سکه دیگر به من دادند. یعنی تا این حد ضعف مدیریتی وجود دارد. عمر قهرمانی خود را در تهران هدر دادم.

پاکدامن در خصوص حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان ارومیه تصریح کرد: از حمایت‌های ارومیه راضی هستم. حداقل اینکه حرف همدیگر را واقعا متوجه می‌شویم.

شمشیربازان مس سونگون، فاتح رقابت‌های لیگ برتر شدنداحتمال بازگشت دو شمشیرباز ایران از روسیه/ سرمربی و 3 ورزشکار همچنان در قرنطینه

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شمشیربازی شمشیربازی ذهن خود نیم سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکارانی که دیگر طلبکار نیستند!

برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور در سال ۱۴۰۲ کاری خوب بود که انگیزه ورزشکاران را برای افتخارآفرینی بالا می‌برد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم تجلیل از مدال‌آوران و و قهرمانان ورزش کشور در سال 1402 روز گذشته (سه‌شنبه) با حضور آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برگزار شد.

در این مراسم که کیومرث هاشمی وزیر ورزش، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک، غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک، معاونان وزیر ورزش، رؤسای فدراسیون‌های ورزشی و تعدادی از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور نیز حضور داشتند، از 1517 ورزشکاران و مدال‌آوران المپیک، قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا و مدال‌آوران پارالمپیکی تجلیل به عمل آمد. چنین اتفاقی برای دومین بار در دوران حضور کیومرث هاشمی در وزارت ورزش اتفاق افتاد. رئیس جمهور یک‌بار شهریور 1402 و در آستانه اعزام به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی از ورزشکاران تجلیل کرد و حالا برای دومین بار این اقدام انجام شد.

تجلیل رئیس جمهور از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش ایران در 1402

نفس برگزاری این مراسم قابل تقدیر است به ویژه اینکه هنوز دو ماه از سال جدید سپری نشده و همه ورزشکاران جوایز سال گذشته خود را دریافت کرده‌اند. مراسم در فاصله کوتاهی تا زمان برگزاری المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس برگزار شد. بدون شک ورزشکاران و مربیانی که نام‌شان در لیست تجلیل بود، با روحیه‌ای بهتر عازم پاریس می‌شوند.

کسانی که در سال گذشته مدال‌آور بودند، حالا طلبی ندارند و دیگر بهانه‌‌ای بابت این مسئله وجود نخواهد داشت. در گذشته بارها و بارها این اتفاق رخ داده که ورزشکاران بابت دریافت دیرهنگام جوایز و پاداش‌ها انتقاد می‌کردند، اما اکنون این موضوع به‌روزرسانی و بخش بزرگی از دغدغه ذهنی ورزشکاران برطرف شده است.

البته که اقدام صورت گرفته، بسیار خوب و تأثیرگذار بود، اما باید این موضوع نیز مدنظر قرار بگیرد که حمایت‌ها از ورزش نباید به این مسائل محدود شود. فدراسیون‌های ورزشی و ورزشکاران و مدال‌آوران نیازمند امکانات بهتری هستند تا بتوانند در رویدادهای پیش‌رو افتخارآفرینی‌های بیشتری رقم بزنند. قطعاً تزریق بودجه مناسب به ورزش می‌تواند تأثیر بسزایی در ماه‌ها و سال‌های پیش‌رو داشته باشد و حتی جلوی مصدومیت برخی ورزشکاران را نیز بگیرد.

هر چند در مراسم ایرادهایی هم وجود داشت که از جمله آنها می‌توان به نحوه ترتیب فدراسیون‌ها برای دریافت پاداش اشاره کرد، اما با این وجود اقدام صورت گرفته قابل توجه بود و وزارت ورزش و جوانان و شخص کیومرث هاشمی در این بخش نمره قبولی می‌گیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورزشکارانی که دیگر طلبکار نیستند!
  • رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • وحدانی: هزینه هنگفتی کردیم تا شمشیربازی مدال المپیک بگیرد/ نتایج بدی در سئول نگرفتیم
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند