Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، ضمن رونق گرفتن کسب و کارهای فیزیکی به واسطه حضور آن‌ها در فضای اینترنت، کسب و کارهای دیگری نیز در حوزه خدمات رسانی به مشاغل آنلاین راه‌اندازی شده است که زمینه حضور مشاغل مختلف به بستر اینترنت را فراهم می‌سازند. اگر در مورد سایت‌های فروشگاهی و خدماتی اطلاعاتی داشته باشید و یا در شرف طراحی یک سایت کسب و کار باشید،همان‌طور که در راه اندازی کسب و کارهای فیزیکی باید مراحل خاصی را پشت‌سر بگذارید، کسب و کارهای آنلاین نیز پروسه خاص خود را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 خرید هاست و دامنه جز مراحل اولیه راه اندازی وب سایت هست. . شرکت ایران سرور یکی از شرکت‌های خدماتی برتر در این حوزه است که شما می‌توانید خدمات هاستینگ سایت و سرور مجازی و سرور اختصاصی به همراه لایسنس های معتبر خود را از این شرکت دریافت کنید. در ادامه ضمن معرفی ایران سرور راجع به خدمات آن نیز صحبت می‌کنیم.

برترین شرکت هاستینگ (ایران سرور)

ایران سرور یکی از شرکت‌های هاستینگ قدیمی است که دو دهه سابقه فعالیت درخشان در این حوزه را دارد و به عنوان یک شرکت معتبر در حوزه ارائه خدمات هاستینگ شناخته می‌شود. در مورد اعتبار این شرکت همین قدر کافی است که بدانید میزبانی بسیاری از سایت‌های برتر ایران از جمله: سایت علی بابا، شیپور، دیجی کالا، کافه بازار و سایت‌های قدر فارسی را به عهده دارد. این شرکت خدمات هاستینگ خود را با پلن‌های متنوع، تأمین امنیت سرور، ارائه بهترین خدمات پشتیبانی و قیمت بسیار مناسب ارائه می‌دهد. در واقع این شرکت، سرویس میزیانی خود را با برنامه‌های متنوعی ارائه می‌دهد. از این رو کاربران می‌توانند متناسب با نیاز خود، میزبانی مناسبی را تهیه کنند. برای این که با اهمیت شرکت ایران سرور برای کسب و کارهای مختلف آشنا شوید، لازم است خدمات این شرکت را بشناسید. در ادامه خدمات این شرکت فنی مهندسی را معرفی می‌کنیم.

خرید دامنه

 قبل از هر چیزی باید بدانید که برای راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی، باید یک سایت طراحی کنید. سایت درواقع همان پایگاهی است که شما می‌توانید محصولات و خدمات قابل عرضه خود را در آن به نمایش گذاشته و به فروش برسانید. ‌طراحی سایت نیز دقیقا مانند راه‌اندازی یک فروشگاه فیزیکی است. برای داشتن یک فروشگاه یا هر نوع کسب و کار اینترنتی باید برای آن یک نام انتخاب کنید تا بتوانید به کسب و کار خود هویت ببخشید. دامنه یا دامین دقیقا همان نامی است که است که برای سایت خود انتخاب می‌کنید. در انتخاب دامنه چند نکته وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید. دامنه از دو بخش نام و پسوند تشکیل شده است.

شما در انتخاب نام دامنه آزاد هستید اما توصیه می‌شود نامی انتخاب کنید که با کسب و کار شما سازگار است. بخش دوم پسوند دامنه است که انتخاب آن به حوزه فعالیت شما و نوع سایتتان بستگی دارد. شرکت ایران سرور با ارائه پسوند مناسب برای دامنه شما در زمینه خرید دامین خدمات مناسبی ارائه می‌کند. نامی که برای دامنه انتخاب می‌کنید، در حقیقت آدرس سایت  شما محسوب می‌شود. ایران سرور به شما کمک می‌کند نامی را انتخاب کنید که آمار بازدید از سایت شما را افزایش دهد. قطعا نام‌هایی که راحت تر و ساده‌تر باشند، به خوبی در ذهن مخاطب ثبت شوند و نتیجه آن را می‌توان در افزایش بازدید از سایت مشاهده کرد.

خرید هاست

پس از انتخاب دامنه باید به فکر خرید هاست باشید. هاست را می‌توان فضای بارگذاری محتوا در بستر اینترنت معرفی کرد. همان‌طور که در کسب و کارهای فیزیکی به مکانی برای عرضه محصولات خود نیاز دارید، در مورد سایت نیز این مسئله وجود دارد. هاست در واقع فضای میزبانی سایت را به عهده دارد. از آنجا که هر سایت باید هاست مخصوص خود را داشته باشد، وجود انواع مختلف هاست اصلا به دور از انتظار نیست. شرکت ایران سرور با شناخت نوع سایت و حجم فعالیت شما هاست مناسبی را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید بر اساس نوع سایت، حجم فعالیت و هزینه‌ای که در اختیار دارید انواع هاست اشتراکی، مجازی، اختصاصی و ابری را تهیه کنید. در این بین باید هنگام خرید هاست به چند نکته مهم توجه کنید. به عنوان مثال: یک هاست مناسب باید دارای پهنای باند بالا باشد تا در مواقعی که بازدید از سایت افزایش می‌یابد، سرعت لود صفحات با کندی مواجه نشود، همچنین هاست باید مانند یک کارت حافظه فضای ذخیره‌سازی زیادی داشته باشد تا در بارگذاری اطلاعات به مشکل برنخورید.

یک هاست مناسب باید قابلیت بکاپ‌گیری داشته باشد. این ویژگی برای کاربران اهمیت بسیار زیادی دارد.‌از طرفی هاست هایی که سیستم مدیریت محتوا بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی دارند، برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند خودشان سایتشان را طراحی کنند، بسیار حائز اهمیت بوده و یک امتیاز محسوب می‌شود. با توجه به این هزینه طراحی سایت بالا است، قیمت هاست برای آن دسته از کارفرمایانی که هزینه محدودی برای این کار دارند، بسیار مهم است. با توجه به نکاتی که ذکر شد، به خوبی می‌توان اهمیت و ارزش خدمات شرکت ایران سرور را درک کرد.

خرید سرور مجازی

سرور سیستمی است که میزبانی هاست را به عهده دارد. هاست خود ماهیت فیزیکی ندارد و می‌توان آن را به نرم افزاری تشبیه کرد که روی کامپیوتر میزبانی می شود. سرور یک کامپیوتر همیشه روشن قدرتمند است  که توان پردازشی بسیار بالایی دارد.  وقتی در جست و جوی محتوایی در گوگل هستید، این سرور است که با معرفی سایت‌های مختلف، اطلاعات درخواست شما را پاسخ می‌دهد. سرور یک شبکه بسیار گسترده است. اگر سرور را به یک ساختمان بزرگ تشبیه کنیم، هاست تنها یک واحد کوچک از این ساختمان است. همان‌طور که گفتیم سرورها میزبانی هاست را به عهده دارند. بنابراین وقتی از هاست مجازی، اختصاصی یا اشتراکی صحبت می‌کنیم. به نوعی با سرور سر و کار داریم. اگر شما صاحب سایتی هستید که ترافیک بالایی دارد مانند سایت‌های دیجی کالا، شیپور و غیره، به فضای ذخیره‌سازی بالا و پهنای باند زیادی احتیاج دارید.

در این شرایط هاست اشتراکی جوابگو نیست و باید به خرید سرور مجازی از ایران سرور فکر کنید. البته اگر هزینه کافی در اختیار دارید، می‌توانید سرور اختصاصی تهیه کنید که امکانات قابل توجهی در اختیار شما می‌گذارند. و حتی در ترافیک‌های بسیار بالا نیز مشکلی در سرعت سایت ایجاد نمی‌شود. اما با توجه به هزینه بسیار بالای سرور اختصاصی، خرید سرور مجازی انتخاب ایده‌آل‌تری است. سرورهای مجازی سرور یا همان هاست مجازی حد فاصل بین سرور اختصاصی و اشتراکی است. شما می‌توانید با یک هزینه مناسب سروری با امکانات قابل قبول از ایران سرور تهیه کنید.

چگونه خدمات هاستینگ را از ایران سرور دریافت کنیم؟

شما می‌توانید از طریق لینک زیر وارد سایت این شرکت فنی مهندسی شده و با دریافت مشاوره، بهترین خدمات هاستینگ را برای طراحی یک سایت پربازدید خرید کنید. این شرکت انواع هاست و سرور ایرانی و خارجی را متناسب با سیستم‌عامل شما با بهترین قیمت ارائه می‌دهد. با خرید VPS از ایران سرور (https://iranserver.com)، می‌توانید با استفاده از سرور مجازی ایران سرور تعداد نامحدودی از دامنه‌ها را میزبانی کنید؛ درحالی‌که مطمئن هستید از رم کافی برای عملکرد صحیح هر سایت برخوردار هستید. همچنین هنگام خرید سرور از ایران سرور، می‌توانید از پشتیبانی و مشاوره‌ی فروش استفاده کنید تا باتوجه‌به نیازتان، بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین، اگر وب‌سایتتان وب‌سایت کم‌بازدید و رو‌به‌رشد به‌سمت بازدید متوسط است، می‌توانید از ایران سرور هاست بخرید. یکی از مزیت‌های خرید سرور از ایران سرور، امکان سفارش از دیتاسنترهای معتبر خارجی نظیر OVH و Hetzner است. اگر مشتریان و بازدیدکنندگان شما خارج از کشور هستند، سرورهای خارجی می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد. 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شرکت ایران سرور خدمات هاستینگ شما می توانید ایران سرور سرور اختصاصی کسب و کارهای ارائه می دهد انتخاب کنید راه اندازی سرور مجازی خرید سرور خرید هاست کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان

سید صمد ضیائی در خصوص نظام کنترل کیفیت کود‌های وارداتی و تولید داخل توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: علاوه بر آنکه ثبت کود توسط مؤسسه تحقیقات آب و خاک انجام می‌شود، طرحی در کل کشور ازسوی دفتر مرکزی این شرکت به اجرا گذاشته می‌شود تا کل فرآیند را تحت کنترل درآورد.

وی افزود: پارسال از ۱۹۲ پارت، درمجموع ۳۵ هزار و ۷۲۵ تُن انواع کود‌های ازته، فسفاته و پتاسه توسط تیم نمونه برداری انجام و نمونه پس از پلمپ به مرکز تحقیقات کاربردی نهاده‌های کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور ارسال شد.

ضیائی به بیان اهمیت نظام کنترل کیفی نهاده‌های کشاورزی در این شرکت تاکید کرد: با این روش خواهیم فهمید که کودشیمیایی در کجا تولید، توزیع و به چه ترتیبی حمل می‌شود، تا اثرات مثبت آن بتواند به همه بهره‌برداران تعمیم داده شود.

وی گفت: این نظام همچون گواهی‌های ایزو که کاملاً استاندارد هستند، کمک می‌کند تا محموله‌های کودی، در صحت و سلامت تولید شود و سپس به دست بهره‌برداران برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • ارائه ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • هوای تهران در وضعیت «قابل قبول»
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!