Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محمدی قیداری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دفتر با فراهم کردن زمینه‌های اجرایی لازم بر اساس امکانات بالقوه و بالفعل در سطح جامعه و در قالب طرح‌ها و کمپین‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی متعدد اقدم می کند.

وی اظهار داشت: این دفتر همچنین با همکاری، ارتباط و تعامل با موسسات خیریه و تشکل‌های نیکوکاری مردمی درصدد ترویج و احیای فرهنگ احسان و نیکوکاری و اکرام ایتام و نشر سنت‌های حسنه اسلامی و جذب هرچه بیشتر مشارکت مادی و معنوی شهروندان خیراندیش در کاهش آلام جامعه مددجویی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

این مسوول با اشاره به اینکه بهزیستی استان کد ussd را جهت جذب مشارکت های خیرین و مردم خداجوی استان راه اندازی کرده است، ادامه داد: خیرین و مردم نوع دوست زنجان می توانند برای کمک به جامعه هدف بهزیستی، اقشار آسیب پذیر، افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و ایتام به سادگی با شماره گیری  کد #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵*  کمک های خود را واریز کنند.

وی اظهار داشت: تمامی خدمات قابل ارائه در این کد به صورت آفلاین است و دارندگان کارت‌های شتاب و تلفن همراه می‌توانند از طریق تماس با شماره‌ یاد شده در هر ساعت از شبانه‌روز نسبت به پرداخت کمک‌های مردمی اقدام کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان خاطرنشان کرد: کمک بیش از ۱۸ میلیارد تومانی خیرین به جامعه هدف بهزیستی نشان از اعتماد کامل خیرین به بهزیستی است و استفاده از ظرفیت‌های آنان امری مهم و ضروری است که باید برای گسترش آن فرهنگ‌سازی شود.

وی یادآوری کرد: نیکوکاران می توانند کمک‌های غیرنقدی خود را شامل نذورات، اقلام یا جیره‌های خشک غذایی به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها ارائه و یا کمک های نقدی خود را به حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ نزد بانک مرکزی مشارکت های مردمی بهزیستی استان و یا به شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ واریز کنند تا در اختیار خانوارهای جامعه هدف سازمان بهزیستی قرار بگیرد.

برچسب‌ها اداره کل بهزیستی استان زنجان مشارکت های مردمی موسسات نیکوکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل بهزیستی استان زنجان مشارکت های مردمی موسسات نیکوکاری اداره کل بهزیستی استان زنجان مشارکت های مردمی موسسات نیکوکاری بهزیستی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۹۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد شعاعی روز شنبه در مراسم گرامیداشت روز ایمنی و حمل نقل استان در محل راهداری زنجان، گفت: در دهه‌های گذشته اقدامات متعددی در حوزه بهسازی و ساخت راه‌ها با هدف کاهش تصادفات انجام گرفته ولی باز هم ایراداتی در کیفیت راه‌ها و نقاط حادثه خیز وجود دارد.

وی ابراز کرد: رفع نقاط حادثه خیز در استان با توجه گستردگی راه‌ها نیازمند تأمین اعتبارات است و برخورد قانونی با متخلفان و قانون شکنان می‌تواند در کاهش مرگ و میر تصادفات مؤثر باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، گفت: یکسری ایرادات در برخی قوانین و مقررات وجود دارد که باید در سیاستگذاری ها مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

شعاعی تاکید کرد: بسیاری از تلفات انسانی در تصادفات به دلیل تخطی از قانون نیست بلکه به دلیل افزایش سفرها و ترددها رخ می‌دهد و در این میان عامل انسانی نقش اساسی دارد.

وی افزود: از تمامی رانندگان به ویژه راکبان موتورسیکلت درخواست می‌شود به قوانین پایبند باشند و تنوع موتورسیکلت‌ها نسبت به گذشته بیشتر شده و استفاده صحیح از آن در کاهش تصادفات بسیار مؤثر است.

معاون هماهنگی امور استانداری زنجان، بیان داشت: ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی باید مورد توجه سیاستگذاران قرار گیرد. شعاعی یاد آورشد: رانندگان وسائط نقلیه در کاهش تصادفات نقش آفرین هستند و در شرایطی که وضعیت جمعیتی در شرایط مناسب قرار ندارد تلفات تصادفات برای کشور آزار دهنده و هزینه بر است.

کد خبر 6089991

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است