Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - آیفون یک اپلیکیشن دوربینِ مخفی دارد که شاید تا به حال از آن استفاده نکرده باشید، اما استفاده از آن بسیار آسان است و می‌توانید آن را به روش‌های مختلف پیدا کنید.

به گزارش ae.۲۴. این اپلیکیشن Magnifier نام دارد و بزرگنمایی قابل توجهی را ارائه می‌دهد تا بتوانید متن‌های کوچک را بخوانید و همچنین می‌توانید با استفاده از قابلیت هوشمند اپل، چیز‌های کوچک را اسکن کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این این دوربین دارای فیلتر‌های رنگی مخصوص برای راحت‎تر دیدن برخی چیز‌ها است.

برای پیدا کردن برنامه، انگشت خود را از بالای صفحه اصلی به پایین بکشید و ذره بین را تایپ کنید. قرار دادن برنامه در مکانی مشخص در صفحه اصلی برای استفاده در آینده ممکن است مفید باشد. همچنین می‌توانید از دکمه کناری برای باز کردن ذره بین استفاده کنید.

به تنظیمات بروید، سپس وارد Accessibility شده و Accessibility Shortcuts را پیدا کنید، سپس Magnifier را برای تنظیم سه کلیک دکمه کناری فعال کنید. حالا با سه بار کلیک روی دکمه کناری، برنامه ذره بین باز می‌شود. اما بهتر است از قابلیت Back Tap استفاده کنید.

برای روشن کردن این ویژگی، حتما به iOS ۱۴ یا آخرین نسخه سیستم عامل به روز رسانی کنید. برای انجام این کار، به Settings > General > Software Update بروید، به پایین اسکرول کنید و روی دسترسی و روی لمس ضربه بزنید، در پایین به Back Tap بروید، گزینه‌ای را خواهید داشت که اگر دو یا سه بار ضربه بزنید، همان گزینه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ویژگی های دوربین مخفی آیفون

از ویژگی‌های این دوربین  مخفی می‌توان به گرفتن اسکرین شات، افزایش یا کاهش صدا، بزرگنمایی، اسکرول و موارد دیگر اشاره کرد. برای استفاده یکی از این ویژگی‌ها، ذره بین را انتخاب کنید. سپس با ضربه زدن روی پشت آیفون خود می‌توانید برنامه را اجرا کنید. به خاطر داشته باشید که اگر قاب گوشی ضخیم دارید، ممکن است این ویژگی کار نکند. می‌توانید با استفاده از مراحلی که در بالا ذکر شد، ویژگی‌های کنترل‌های Back Tap را در هر زمانی روشن یا خاموش کنید.

بیشتر بخوانید

ترفندی برای مخفی کردن پیام‌ های ناشناس در گوشی آیفون

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوربین مخفی گوشی آیفون ذره بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار پنج ستاره به شبکه ریلی همدان اضافه می‌شود

  مسلم مخفی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر قطار همدان همه روزه در حال سرویس دهی به مسافران است گفت: روزانه این قطار ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد که این تعداد برای جمعیت همدان و شهر‌های هم جوار کفایت نمی‌کند.

او با اشاره به نارضایتی شهروندان از ارائه خدمات توسط راه آهن همدان گفت: در جلسه‌ای با مدیرکل راه آهن مسائل و دغدغه‌های مردم مطرح و پیگیری شد که امیدواریم به زودی برطرف شود.

فرماندار همدان با بیان اینکه ترمینال ایستگاه راه آهن همدان ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: این ساختمان که از محل سفر رئیس جمهور نیز اعتبار دارد، به زودی تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

مخفی با انتقاد از عملکرد شرکت ساخت و توسعه زیرساخت گفت: متاسفانه پروژه راه دسترسی به راه آهن همدان استاندارد لازم را ندارد البته برخی اقدامات ایمنی انجام شده است.

او گفت: مجموعه عوامل راه آهن همدان به دنبال رضایتمندی مسافران هستند و امیدواریم با ایجاد زیرساخت‌های لازم این امر به طور کامل محقق شود.

فرماندار همدان گفت: راه آهن همدان به ملایر نیز به طول ۷۵ کیلومتر در ۲ قطعه کارگاهی در حال ساخت است که قطعه یک ۴۵ درصد و قطعه دوم ۲۰ درصد پیشرفت دارد.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • معرفی 10 اپلیکیشن محبوب ایرانی که باید روی گوشی‌ آیفون نصب کنید
  • چه رازی پشت تورم ۳۱ درصدی مخفی شده است؟
  • آیفون ۱۶ و تغییراتی که راحت لو رفت!
  • قطار پنج ستاره به شبکه ریلی همدان اضافه می‌شود
  • هر آنچه باید درباره ویژگی My Week در Google Photos بدانید
  • هوش مصنوعی در دستان iOS 18!
  • آلارم آیفون ممکن است شما را از خواب بیدار نکند
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر