Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@19:49:17 GMT

اشتراک گذاری موقعیت مکانی به اسنپ چت اضافه شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۰۸۲۷

اشتراک گذاری موقعیت مکانی به اسنپ چت اضافه شد

فرارو-اپلیکیشن اسنپ چت به تازگی ویژگی "به اشتراک گذاری موقعیت مکانی"یا "live location" را به قابلیت‌های خود اضافه کرده است.

به گزارش فرارو، این ویژگی مشابه برنامه Find My در iOS است و با استفاده از آن کاربران می‌توانند مکان دقیق خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. این تنظیمات را می‌توان برای ۱۵ دقیقه یا چند ساعت برای هر کاربر فعال کرد و فقط بین دوستان مشترک قابل استفاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران می‌توانند برای کاهش خطر تعقیب یا ایجاد مشکلاتی در صورت به اشتراک گذاری دائم مکان، بدون ارسال اعلان به طرف مقابل اشتراک گذاری را متوقف کنند.

ویژگی به اشتراک گذاری موقعیت مکانی اسنپ چت به‌طور پیش‌فرض خاموش است و هیچ گزینه‌ای برای اشتراک‌گذاری لحظه به لحظه موقعیت مکانی با همه دوستان در اسنپ چت وجود ندارد. برای به اشتراک گذاری مکان فعلی خود با دوستتان، باید به پروفایل دوست خود رفته و مدت زمان اشتراک‌گذاری مکان را انتخاب کنید. وضعیت اشتراک‌گذاری مکان شما در پنجره چت با دوستتان قابل مشاهده است.

این اولین باری است که ویژگی به اشتراک گذاری موقعیت مکانی به اسنپ چت اضافه شده است. کاربران همچنین می‌توانند به دوستان خود اجازه دهند تا آخرین زمان ورود به اسنپ چت آن‌ها را مشاهده کنند. این قابلیت ماهیانه توسط توسط ۲۵۰ میلیون کاربر اسنپ چت استفاده می‌شود.

منبع: theverge

منبع: فرارو

کلیدواژه: اسنپ چت پیام رسان اپلیکیشن پیام رسان شبکه اجتماعی اشتراک گذاری موقعیت مکانی اشتراک گذاری اسنپ چت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!

منچستریونایتد در ادامه نتایج ضعیف خود، نتوانست تیم رده نوزدهمی برنلی را هم شکست بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تن هاخ در مصاحبه پس از بازی به اسکای گفت: ما خودمان را در موقعیت پیروزی قرار دادیم و بر بخش زیادی از بازی حاکم بودیم. فقط در اواخر نیمه اول بود که چند موقعیت به حریف دادیم، اما بقیه بازی برای ما بود. ما در موقعیت پیروزی بودیم و آن را از دست دادیم. این نتیجه هم حاصل بدشانسی ماست و هم ضعف روحی. در هفته‌های اخیر از داوری هم ضربه خورده‌ایم. 

او در مورد پنالتی‌ای که شبیه به پنالتی اعلام نشده‌ بازی با وولورهمپتون در ابتدای فصل بود، گفت: متوجه این شباهت هستم. پنالتی بود. اما در محوطه جریمه حریف حداقل سه پنالتی دیدم. قضاوت داوران واقعا ناپایدار است. اگر پنالتی هفته گذشته روی آرون ون بیساکا درست بود، چرا امروز نگرفتند؟ حداقل یک خطای پنالتی هم روی گارناچو اتفاق افتاد.

در مورد احتمال بیشتر صعود به لیگ اروپا:

 این واقعیت است. با این همه عقب‌ماندگی، رسیدن به «چهارمی» کار آسانی نیست. ما باید برنده می‌شدیم. در چند هفته گذشته به موقعیت‌های برد رسیدیم و بعد آن را از دست دادیم. فاصله در این مرحله از فصل خیلی زیاد است.

در مورد از دست دادن موقعیت‌ها:

 هر تیمی موقعیت از دست می‌دهد. اما وقتی به ما مربوط می‌شود عجیب است. ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. ما در حال حاضر یکی از پویاترین و جذاب‌ترین تیم‌های لیگ هستیم. با خوب فوتبال بازی کردن، موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم. از دست دادن کنترل بازی غیرضروری بود. ما این را در بین دو نیمه اصلاح کردیم و نیمه دوم خیلی بهتر بود.

دیگر خبرها

  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • ویژه برنامه‌های خودتان را به مناسبت روز معلم با ما به اشتراک بگذارید
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد