Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@23:39:25 GMT

کارخانه «پارسیلون» لرستان احیا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۲۱۳۰

کارخانه «پارسیلون» لرستان احیا می‌شود

گروه استان‌ها- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: قول مساعد می‌دهیم که از همه توان و ظرفیت خود برای رفع مشکلات و احیای کارخانه پارسیلون خرم‌آباد استفاده کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، بهمن جعفری عصر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه پارسیلون در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به اهمیت احیای این واحد، اظهار داشت: در بازدید از این کارخانه رفع موانع کارخانه پارسیلون به‌صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه معرفی سازمان مسئول برای منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد از طریق استاندار لرستان نیز از مواردی بود که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت، افزود:  طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی پارسیلون پس‌از تأیید استاندار طی روزهای آینده در مناطق ویژه آزاد کشور ارائه شود.

واگذاری شرکت پارسیلون خرم‌آباد،؛ 2 کارخانه ماشین سازی و صدر فولاد شروع به کار می‌کنندکارخانه پارسیلون خرم‌آباد به صاحب اولیه بازگشت؛ فسخ قرارداد 3 شرکا‌اخذ موافقت ‌نامه تأسیس دانشکده توانبخشی در لرستان؛ کارخانه پارسیلون به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه احیای شرکت پارسیلون در قالب منطقه ویژه اقتصادی از دیگر مواردی بود که در این بازدید به آن پرداخته شد، عنوان کرد: تعیین‌تکلیف بدهی‌های این شرکت به دستگاه‌های خدمات‌رسان و استفاده از بخشودگی نیز در این بازدید بررسی شد.

وی با اشاره به اهمیت حسابرسی واحد پارسیلون بیان کرد: مدیرعامل این شرکت در این بازدید گزارش عملکردی از کارهای انجام‌شده و برنامه‌‌های پیش رو را ارائه کرد.

جعفری گفت: قول مساعد می‌دهیم  که از همه توان و ظرفیت خود  برای رفع مشکلات و احیای شرکت پارسیلون با حمایت استاندار لرستان استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/645/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه ویژه اقتصادی کارخانه پارسیلون خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گامی دیگر برای ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، عطا حسن پور با اشاره به آخرین مرحله از کاوش باستان شناسان از تپه قلعه فلک الافلاک خرم آباد گفت: اولین لایه نگاری به روش نوین، علمی و هدفمند در تپه قلعه انجام شد و در آخرین کاوش‌ها به این نتیجه رسیدیم که سکونت انسان در این تپه به دوران قبل از عصر مفرغ یعنی مس و سنگ و حدود پنج هزار و ۴۰۰ سال پیش برمی گردد.

وی اظهارداشت: در اجرای فصل جدید کاوش باستان شناسان از تپه قلعه فلک الافلاک، عرصه‌ای به طول ۲۵ متر و عرض دو متر مورد کاوش و بررسی قرار گرفت که بقایای سکونت انسان در چندین دوره تاریخی کشف شد.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، پرونده قلعه فلک الافلاک و دره خرم آباد سال گذشته برای ثبت در میراث جهانی به عنوان سهمیه ۲۰۲۴ ایران به سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد، یونسکو، ارسال شده است که این کاوش هدفمند و علمی با شناخت لایه‌های دقیق باستان شناسی برای پیوست تاریخی و علمی پرونده ثبت جهانی بسیار بااهمیت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • گامی دیگر برای ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک خرم آباد
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان