Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:52:54 GMT

امینی مدیر ارتباطات ایران خودرو شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۲۱۵۳

امینی مدیر ارتباطات ایران خودرو شد

با حکم مدیر عامل ایران خودرو امینی مدیر ارتباطات این شرکت خودروسازی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  مهدی خطیبی مدیرعامل ایران خودرو طی حکمی مجید امینی را به عنوان مدیر ارتباطات ایران خودرو منصوب کرد.

پیش از این احد میرزایی عهده دار این سمت در گروه صنعتی ایران خودرو بوده است.

از سوابق امینی مدیر جدید ارتباطات ایران خودرو باید به سردبیری پخش زنده شبکه خبر و جانشینی سردبیر اخبار 21 شبکه یک ، مدیریت سایت خبری واحد مرکزی خبر و‌  مدیر گروه برنامه ریزی شبکه خبر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم

وزیر ارتباطات تاکید کرد: ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد و در حال حاضر مشتریانی در سطح دنیا برای این نوع ماهواره‌ها وجود دارد.

به گزارش دانشجو، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات گفت: با تلاش‌های جهادگرانه متخصصان ایرانی، در افق برنامه ۱۰ساله صنعت فضایی کشور، شاهد خودکفایی و تبدیل شدن ایران به قطب فضایی منطقه خواهیم بود.

وی افزود: با وجود تثبیت فناوری‌ها در برخی حوزه‌ها، تمرکز اصلی بر بازاریابی خدمات فضایی ایران در سطح جهانی، به خصوص در زمینه پرتابگرهای سبک و ماهواره‌های کوچک است.

زارع‌پور اظهار داشت: ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد و در حال حاضر مشتریانی در سطح دنیا برای این نوع ماهواره‌ها وجود دارد.

وی افزود: برای رسیدن به خودکفایی کامل و چرخش خودجوش صنعت فضایی، نیازمند سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف این حوزه هستیم.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با برگزاری نمایشگاه‌ها و رویدادهای فضایی، به دنبال جذب شرکای بین‌المللی و توسعه همکاری‌ها در این زمینه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انفجار در خودرو کاروان گارد پادشاهی عربستان
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • دولت تا سال ۱۴۰۸ از حق‌السهم فیبر نوری چشم‌پوشی می‌کند
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول