Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان در این دوره از مسابقات هشت تیم صالحین ورامین،شهید حیدری کاشمر،تیام شاهرود،ریسندگی و بافندگی ماهوت علی آباد، رستوران دورهمی سنندج ،بنیاد علوی جاراویماق،شهید باوندپور ارومیه و راسا البرز حضور داشتند که با تمام قوا برای صعود از این گروه در شاهرود حضور داشتند

نتایج مسابقات طوری در روزهای گذشته رقم خورد که در روز آخر امروز یکشنبه صعود تیم ماهوت علی آبا با کسب شانزده امتیاز قطعی شده بود ولی تیم تیام شاهرود میزبان مسابقات برای صعود به یک پیروزی یا تساوی احتیاج داشت و در روز پایانی در مقابل تیم علی آباد قرار گرفت در این مسابقه حساس بازیکنان تیم ماهوت علی آباد با تمام قوا و توان خود پا به میدان گذاشته بودند تا با کسب پیروزی علاوه بر اقتدار در صعود باعث حذف تیم میزبان شوند و در همان ابتدا با نتیجه یک بر صفر جلو افتادند  ولی بازیکنان تیم تیام شاهرود در یک بازی پرتنش که نمی خواستند در خانه حذف شوند هر آنچه در توان داشتند را به کار بستند و در دقایق پایانی بازی موفق شدند با گل حسین حضرتی بازی را به  تساوی بکشانند  تا به همراه تیم ریسندگی و بافندگی ماهوت علی آباد و کسب پانزده امتیاز از هفت مسابقه جواز صعود به مرحله دوم را دریافت نمایند

گفتنی است مسابقات لیگ سه کشور در پنج گروه هشت تیمی برگزار و از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد  در مرحله دوم ده تیم صعود کننده در دو گروه پنج تیمی رقابت تا چهار تیم برتر به لیگ دو کشور راه پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

48

کد خبر 1604984

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فوتسال استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند

کمیته انضباطی خیبر خرم آباد را نقره داغ کرد.

طرفداری | کمیته انضباطی رای دیدار خیبر خرم آباد و نفت و گاز گچساران را صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون،  دیدار خیبر خرم آباد و نفت و گاز گچساران برگزار و تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم خیبر خرم آباد مبنی بر فحاشی به داور، پرتاب لیزر به صورت بازیکنان تیم مقامابل، پرتاب بطری آب به زمین و حضور افراد متفرقه در زمین مسابقه رخ داد.

تیم خیبر خرم آباد به یک جلسه از همراهی حضور تماشاگران در مسابقات خانگی که برای مدت 6 ماه معلق می شود، محکوم شد. در صورت تکرار در مسابقات بعدی این رای به اجرا گذاشته می شود.

این تیم به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

این رای قابل تجدید نظر است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است