Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@07:17:00 GMT

دستگاه تصفیه آب را از کجا بخریم؟

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۲۳۸۴

دستگاه تصفیه آب را از کجا بخریم؟

با افزایش سطح رفاه در جامعه، دستگاه تصفیه آب خانگی از ملزوماتی است که کمک مؤثری به این امر کرده است. با این اتفاق ، سلامت آب مصرفی و همچنین گوارا بودن آن تضمین می‌گردد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام تصفیه مارکت، دستگاه تصفیه آب در این دهه‌ی اخیر، در تمام جهان مورد استقبال قرار گرفته و در این راستا تولیدکنندگان بسیاری در جهان از جمله شرکت تصفیه مارکت به این امر پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایران هم دستگاه تصفیه آب، بسیار مورد استقبال قرار گرفته و به یکی از ملزومات هر خانواده‌ای تبدیل‌شده است.

 در این بخش به سؤالاتی چند در این زمینه که می‌تواند راه گشای انتخاب و خرید بهترین دستگاه تصفیه آب گردد پاسخ داده می‌شود. مشکلی که مشتریان برای خرید دستگاه آب تصفیه کن دارند تنوع برندها و قیمت‌های متفاوت است که با خواندن این مقاله خواهید توانست به راحتی از میان این‌همه برندهای متفاوت، انتخاب درست و هوشمندانه خود را انجام دهید.

 دستگاه تصفیه آب چه برندی بخریم ؟

ما در تصفیه مارکت پاسخ این سؤال را خواهیم داد اما باید این سؤال به سؤال اینکه دستگاه تصفیه آب را از چه کسی بخریم؟ تبدیل شود. چون در رشته‌ی تصفیه آب آن‌قدر برندهای متفاوت و گاهی هم یکسان با قیمت‌های متفاوت وجود دارد که اصلاً انتخاب را برای مشتریان بسیار سخت می‌کند. و همچنین برندهای تقلبی الی ماشالله وجود دارد. برندهای تایوانی، ایتالیایی و کره‌ای که بعضاً بسیار معروف هستند و سری لوازم‌خانگی از آن‌ها وجود دارد. درحالی که گذاشتن این برندها روی دستگاه تصفیه آب صرفاً تقلب و سوءاستفاده از آن‌هاست. تشخیص این موضوع برای مشتریان کار سختی نیست؛ چرا که درحالی که لوازم‌خانگی به کشور وارد نمی‌شود بدیهی است اگر یک برند خارجی دیدیم صرفاً استفاده از لیبل است. برعکس تصور عمده‌ی مشتریان ، در حال حاضر برندهای ایرانی و مربوط به شرکت‌های تولید داخل از اعتبار بیشتری برخوردارند. اگر بخواهیم برند باکیفیتی را نام ببریم باید برند زینود را که حتماً مشتریان زیادی با آن آشنا هستند را معرفی کنیم.

دستگاه تصفیه آب را از کجا بخریم؟

مراکز متعددی برای فروش دستگاه تصفیه آب وجود دارد که اینجا با استدلال به شما خواهیم گفت از کجا باید خرید کنیم . این قسمت را با دقت مطالعه بفرمایید.

۱- از متخصص تصفیه آب بخرید

تصفیه آب یک موضوع تخصصی و فنی است. توضیح این موضوع واقعاً مثل توضیح و بیان بدیهیات است. آثار بسیاری در عواقب خریدن نکردن از متخصص این رشته وجود دارد مانند مشکلات متعدد در بحث گارانتی ، خدمات پس از فروش و حتی در خود خرید دستگاه تصفیه آب.

۲- از شرکت با مجوز خرید کنید

شاید در ابتدا این موضوع را ساده ببینید چون تصور می‌کنید مگر می‌شود کسی بدون مجوز فعالیت کند. صرفاً داشتن یک سایت نشانه‌ی اعتبار و مجوز نیست. مجوز یعنی پروانه کسب از اتحادیه و یا جواز و پروانه از وزارت صنعت، معدن و تجارت. در این حالت با خیال آسوده‌تری می‌توانید خرید کنید. شرکتی که رسمی باشد و دارای مجوز باشد از دو جهت تضمین بهتری برای مصرف‌کنندگان خواهد داشت. یکی اینکه شرکت دارای مجوز، هیچ‌گاه اعتبار خود را با فروش تصفیه آب بی‌کیفیت از دست نمی‌دهد. دوم اینکه به‌راحتی می‌توان پیگیر مشکلات بعد از خرید، در صورت پاسخگو نبودن فروشنده از مراجع و اتحادیه بود. شرکت پاک آبان ایلیا گستر از شرکت‌های رسمی و تخصصی در زمینهٔ تصفیه آب بوده که علاوه بر مجوزهای مربوطه از اتحادیه و وزارت صمت ، عضو شرکت‌های خلاق معاونت فن‌آوری نیز می‌باشد. تصفیه مارکت پلت فرم این شرکت بوده که مشتریان به‌راحتی می‌توانند بهترین دستگاه تصفیه آب را خرید کنید.

۳- تصفیه آب را از فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ که همه جور کالایی دارند نخرید !

فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ که همه جور کالایی دارند و دستگاه تصفیه آب هم در آن‌ها برای فروش گذاشته‌شده، اصلاً مرجع مناسبی برای خرید دستگاه تصفیه آب نیست. چون تصفیه آب یک‌رشته‌ی تخصصی و فنی است. این فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ ‌و معروف به‌صورت حق‌العمل‌کاری فعالیت می‌کنند و شما مستقیم با شرکت فروشنده در ارتباط نیستید. از طرفی اگر کسی دستگاه تصفیه آب بخواهد بفروشد نیاز نیست مجوز لازم را داشته باشد و در این فروشگاه‌های اینترنتی به‌راحتی هرکسی حتی بدون هیچ مجوزی می‌تواند دستگاه تصفیه آب را برای فروش بگذارد. فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ از اعتبار بسیار بالایی برخوردار هستند اما قرار نیست فروشندگانی که محصول خودشان را درون سایت می‌گذارند هم معتبر باشند. مشکلات زیادی در این زمینه وجود دارد که کسانی که از این فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ و معروف ، دستگاه تصفیه آب خرید کرده‌اند و به مشکل خورده‌اند کاملاً این موضوع را تصدیق می‌کنند.

تصفیه آب چندمرحله‌ای بخریم ؟

دستگاه‌های تصفیه آب فارغ از تعداد مراحل، در درجه اول باید با روش اسمز معکوس عمل تصفیه را انجام دهد. این دستگاه‌ها از ۶ مرحله‌ای تا ۱۰ مرحله‌ای هستند. چون فیلتر ششم وظیفه تعدیل آب با افزایش مواد معدنی مفید را به عهده دارد. به‌طور کلی دستگاه تصفیه آب را باید با استفاده از مشاوره درست انتخاب کرد. در تصفیه مارکت، متخصصان و مشاوران کارآزموده می‌توانند با توجه به شرایط آب منطقه شما بهترین پیشنهاد را به شما ارائه دهند.

گارانتی و خدمات پس از فروش تصفیه آب چقدر مهم است؟

برخی تصور می‌کنند گارانتی  دستگاه تصفیه آب صرفاً فرمالیته است و واقعیت ندارد. در پاسخ باید گفت بله گارانتی که صادرکننده‌ی آن مجوز ندارد حتماً می‌تواند فرمالیته باشد. در این حالت چه فرقی می‌کند گارانتی ۱۲ ماهه باشد یا حتی ۳ ساله باشد! وقتی قرار نیست اعتباری داشته باشد هر تایمی را می‌توان برایش منظور کرد. اما گارانتی اگر از شرکت با مجوز باشد نه‌تنها معتبر است بلکه کاملاً سیستماتیک مورد رصد قرار می‌گیرد.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستگاه تصفیه آب فروشگاه های اینترنتی بزرگ دستگاه تصفیه آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سازمان بورس، نوید خالقی اظهار داشت: از زمان اجرایی شدن دستورالعمل صدور مجوز تأسیس و فعالیت کارگزاری از اواخر خرداد ماه ۱۴۰۰ تاکنون، تعداد ۱۹ موافقت اصولی تأسیس شرکت کارگزاری در بازار سرمایه، صادر شده که ۱۱ مورد توانستند با احراز شرایط دستورالعمل، به مرحله تاسیس و ثبت شرکت نزد مرجع ثبت شرکت‌ها رسیده و ۱۰ شرکت کارگزاری، مجوز فعالیت خود را از سازمان بورس دریافت کرده‌اند.

رئیس اداره امور کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: مطابق دستورالعمل، شروع به فعالیت شرکت‌های کارگزاری طی ۴ مرحله صورت می‌گیرد و شرکت کارگاری پس از «دریافت موافقت اصولی، تأسیس شرکت کارگزاری، دریافت مجوز‌های فعالیت شرکت کارگزاری و عضویت نزد ارکان بازار سرمایه» می‌تواند خدمت رسانی و فعالیت خود را آغاز کند.

وی با بیان این که اکنون با توجه به شرایط بازار درخواست‌ها برای تاسیس شرکت کارگزاری در نوسان است، گفت: بعد از کارگزاری‌های جدیدالتاسیس «پویان، هامرز، آسمان، اعتبار تابان، راهین، یزدان و آرتان» اخیرا سه شرکت جدیدالتاسیس به مرحله دریافت مجوز فعالیت رسیده‌اند.

خالقی تصریح کرد: مجوز فعالیت شرکت جدیدالتاسیس «پاداش و پویش» در بهمن ماه ۱۴۰۲ صادر شد که عضویت نزد ارکان بازار سرمایه را هم گذرانده شده و فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی افزود: در روز‌های آینده نیز مجوز فعالیت شرکت جدیدالتاسیس «ایده آل» صادر خواهد شد و این کارگزاری پس از طی مراحل اداری می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند. همچنین شرکت کارگزاری «خردمند» نیز مجوز تاسیس کارگزاری را از سازمان دریافت کرده است و نزد مرجع ثبت شرکت‌ها و سازمان به عنوان نهاد مالی به ثبت رسیده است.

خالقی با تاکید بر این که در حال حاضر هیچ‌گونه درخواست باز بلاتکلیف، برای تاسیس شرکت کارگزاری وجود ندارد، گفت: در حال حاضر در صنعت کارگزاری هیچ صفی برای دریافت مجوز وجود ندارد و متقاضیانی که برای تاسیس کارگزاری درخواست می‌دهند پس از تکمیل مدارک خود وفق دستورالعمل صدور مجوز تأسیس و فعالیت کارگزاری و گذراندن تشریفات قانونی و مقرراتی مندرج در همان دستورالعمل نتیجه به متقاضیان اعلام می‌شود و متقاضیانی که موافقت اصولی از سازمان دریافت می‌کنند باید تأییدیه‌های لازم را برای اعضای هیات مدیره و مدیر عامل پیشنهادی وفق دستورالعمل تأیید صلاحیت حرفه‌ای مدیران نهاد‌های مالی مصوبه شورای عالی بورس، دریافت کنند.

وی با اشاره به این که حدود ۸ درخواست برای تاسیس کارگزاری در جریان است، تاکید کرد: برخی از این درخواست‌ها نواقصی داشته که برای تکمیل پرونده به متقاضیان بازگردانده شده، برخی در حال تکمیل توسط متقاضیان بوده و برخی دیگر در مرحله مصاحبه هستند.

تشخیص کارگزاری‌های مجاز

رئیس اداره امور کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار در پایان گفت: هر شخصی اعم از مشتریان، سهامداران و بانک‌ها که با شرکت‌های کارگزاری در ارتباط هستند، می‌توانند اطلاعات مربوط به لغو و صدور مجوز‌ها را با مراجعه به سامانه نهاد‌های مالی دارای مجوز به نشانی CFI.SEO.IR با جستجوی نام شرکت کارگزاری مدنظر از حوزه فعالیت شرکت کارگزاری و معتبر بودن مجوز‌های آن‌ها اطمینان حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند