Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این شبکه یمنی وابسته به انصارالله امروز یکشنبه با پخش تصاویری از درگیری‌ها بین ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با نیروهای متجاوز ائتلاف در شهر «حرض» ادعای این نیروهای متجاوز مبنی بر وارد شدن خسارات سنگین به ارتش و کمیته‌های مردمی یمن را تکذیب کرد و  افزود: در این درگیری‌ها قهرمانان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پیشروی گسترده نیروهای متجاوز در محور «حرض» در استان «حجه»  را دفع کردند و بر عکس مکان‌های زیادی را از آن‌ها پس گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

به گزارش «المسیره» تاکنون ۲۰۰ تَن از نیروهای متجاوز عربستان و مزدوران سودانی آن‌ها کشته و بیش از ۳۸۰ نفر آن‌ها زخمی شدند.  

بر اساس این گزارش، بیش از ۴۰ خودروی نظامی و زرهی از جمله یک دستگاه خودروی مخابراتی و یک دستگاه مین روب و بیش از ۶۰ فروند موشک از نوع کاتیوشا و هفت توپ و اسحله متوسط منهدم و یک فروند هواپیمای جاسوسی از نوع «CH۴» ساخت چین و یک هواپیمای جاسوسی کوچک سرنگون شده است.   

در این گزارش با اشاره به اینکه یورش نیروهای متجاوز از ۲ مسیر اصلی و با مشارکت تیپ‌ها و نیروهای ارتش عربستان سعودی و مزدوران سودانی آن‌ها انجام شد، آمده است: این یورش، اول از جنوب شرقی شهر حرض به سمت رشته کوه الهیجه و دومی از «الفج» در جنوب رشته کوه «ابو النار» به سمت کوه‌های «الهیجه» با هدف اشغال شهر حرض از چند جهت انجام شد.  

در صحنه‌های پخش شده از شبکه المسیره یمن نشان می‌دهد که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور با نیروهای دشمن متجاوز مقابله و خسارات سنگین جانی و تجهیزاتی به آن‌ها وارد کردند.  

صحنه‌های پخش شده از این شبکه تعدادی از اجساد مزدوران متجاوز و دستگیری تعدادی از نیروهای عربستان و مزدوران سودانی آن‌ها توسط نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و همچنین فرار دسته جمعی نیروهای متجاوز ائتلاف و خودروهای آن‌ها را نشان داد. 

پیش از این رسانه‌های وابسته به نیروهای متجاوز ائتلاف به سرکردگی عربستان از وارد شدن خسارات سنگین جانی و تجهیزاتی به ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و اشغال شهر حرض توسط نیروهای ائتلاف خبر داده بودند.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن - فقیرترین کشور عربی - آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

برچسب‌ها یمن جنبش انصارالله آسیای غربی عربستان سعودی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن جنبش انصارالله آسیای غربی یمن جنبش انصارالله آسیای غربی عربستان سعودی ارتش و کمیته های مردمی یمن نیروهای متجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سیل و طوفان وحشتناک در چین (فیلم) هرج و مرج در فرودگاه دبی/ کنسلی 1400 پرواز در 5 روز فرو رفتن خانه‌های مسکونی در انگلیس در پی وقوع سیلاب (فیلم)

دیگر خبرها

  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد