Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالمهدی نصیرزاده شامگاه یکشنبه در نشست خبری مسابقات کاپ آسیا ۲۰۲۲ اظهار داشت: حامی مالی مسابقات به دلیل شیوع سویه اُمیکرون ویروس کرونا، حضورش را در کیش لغو کرد و ما هم در فرصت کوتاهی که داشتیم اسپانسر جدیدی را جایگزین کردیم تا خللی در روند برگزاری این مسابقات ایجاد نشود.

وی ادامه داد: مسابقات در کیش برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رشته پرورش اندام، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ... و این مسابقات جزو رنکینگ است و رتبه ورزشکاران لحاظ می شود.

نصیرزاده یادآور شد: ما میزبان مسابقات فیتنس چلنج آقایان و بانوان بودیم اما مجوز شورای برون مرزی بانوان صادر نشد اما با تعامل مناسبی که با فدراسیون جهانی داشتیم میزبانی آقایان دچار مشکل نشد و قرار شد فقط رقابت‌ها در بخش آقایان برگزار شود.

رییس فدراسیون بدنسازی گفت: استقبال از این مسابقات آنطور که فکر می کردیم نبود زیرا ما ۱۰ سال است قهرمان جهان هستیم و کشورها انگیزه چندانی برای حضور در ایران ندارند.

وی تاکید کرد: تا الان تیم‌های ارمنستان، سوریه، امارات، عراق، مکزیک، روسیه، هند و چند کشور دیگر برای حضور در ایران اعلام آمادگی کردند اما چون نتوانستیم میزبانی بانوان را بر عهده بگیریم، حضور برخی از کشورها لغو شد و باید دید تا روزهای آتی چه کشورهایی برای حضور در ایران اعلام آمادگی خواهند کرد.

نصیرزاده در مورد عدم میزبانی مسابقات بانوان یادآور شد: فعالیت بانوان در مچ اندازی و پاورلیفتینگ انجام می شود اما رشته جدید نیازمند مجوز بود که هنوز نتوانستیم آن را اخذ کنیم و قرار شد فعلا میزبان نباشیم. در بحث اعزام هم مشکلی نداریم.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ادامه داد: براساس قوانین حق ورودیه ۲۰۰ یورو است که ۵۰ درصد سهم فدراسیون و ۵۰ درصد سهم فدراسیون جهانی است. 

وی در مورد حضور تیم کارگری در رقابت های کیش خاطرنشان کرد: تیم کارگری هم در این مسابقات و با توجه به درخواست فدراسیون مربوطه حضور خواهد یافت. آنها درخواست دادند و پس از بررسی، حضورشان تایید شد و تیمی متشکل از قهرمانان این فدراسیون در قالب تیم ملی کارگری در کیش حضور خواهد یافت.

نصیرزاده در مورد عدم استقبال گسترده از رقابت‌های کاپ آسیا تاکید کرد: عدم حضور قهرمانان جهان به این دلیل است که دست آنها از مدال خالی می‌ماند؛ وقتی این فضا وجود دارد برای آنها از نظر فنی توجیه ندارد که در مسابقاتی در این سطح حضور یابند. البته عواملی را در نظر گرفتیم مانند جایزه ارزی و کارت حرفه‌ای که امیدواریم انگیزه‌ای برای سایر کشورها باشد. همین کارت حرفه ای انگیزه خوبی است چراکه ورزشکار با دریافت آن می تواند در رقابت‌های حرفه ای که جوایزش حدود ۱۵ هزار یورو تخمین زده می شود و مبلغ قابل توجهی است، شرکت کند.

رییس فدراسیون بدنسازی در مورد حضور تیم های خارجی در تهران گفت: کل هزینه های تیم های خارجی در ایران رایگان خواهد بود تا انگیزه ای مضاعف برای آنها باشد. برآورد ما این است حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر در این رقابت‌ها حضور یابند. 

وی به حضور مسوولان فدراسیون جهانی در ایران اشاره کرد و گفت: حکم و مدال از سوی فدراسیون جهانی اهدا خواهد شد و بین المللی بودن مسابقات قطعی است.

رقابت های کاپ آسیا و فیتنس چلنج قهرمانی آسیا از ۱۸ تا ۲۱ اسفندماه به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود.

برچسب‌ها پرورش اندام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عبدالمهدی نصیرزاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرورش اندام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عبدالمهدی نصیرزاده پرورش اندام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عبدالمهدی نصیرزاده فدراسیون بدنسازی فدراسیون جهانی پرورش اندام کاپ آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان