Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@14:35:16 GMT

طرز تهیه سوپ قارچ؛ لذیذ و مقوی

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۴۴۸۹

طعم قارچ، برنج و گردن مرغ در کنار یکدیگر یک سوپ خوشمزه به نام سوپ قارچ به شما تحویل می‌دهد.

خبرگزاری میزان _ برترین‌ها نوشت: این سوپ کاملاً غنی است و سرشار از پروتئین‌های مختلف است. این سوپ برای دوستداران قارچ بسیار عالی و منحصربه‌فرد است. طعم قارچ، برنج و گردن مرغ در کنار هم این سوپ را تبدیل به یک سوپ پرطرفدار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواد لازم برای ۶ نفر

۱ پیمانه برنج

۱ حبه سیر خردشده

۱ ق س برگ نعنا

۶ پیمانه آب

۴۰۰ گرم قارچ خردشده

۲ ق س آب لیمو

۶ عدد گردن مرغ

۶ ق س کره آب‌شده

۲ ق س روغن‌زیتون

۱ ق چ رب گوجه‌فرنگی

۱ عدد پیازچه خردشده

۲ ق س آرد سفید

۳ ق س جعفری خردشده

پیمانه خامه

به میزان لازم نمک و فلفل

طرز تهیه:

۱. در یک قابلمه مناسب نعنای خردشده، ۶ پیمانه آب و کمی نمک بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا جوش بیاید، سپس برنج را که از قبل خیس کرده بودید داخل قابلمه بریزید. حرارت را کم کنید، درِ قابلمه را بگذارید و حدود ۴۵-۴۰ دقیقه صبر کنید تا برنج نرم شود، سپس برگ نعنا را از قابلمه خارج کرده و برنج را آبکشی کنید.

۲. داخل قابلمه ۳ قاشق کره را همراه با روغن‌زیتون بریزید، سپس سیر، پیازچه و رب گوجه‌فرنگی را اضافه کرده و مواد را با هم تفت دهید. حدود ۵ دقیقه صبر کنید تا سیر و پیازچه نرم شوند.

۳. حالا گردن مرغ را همراه با جعفری خردشده و مقداری آب داخل قابلمه بریزید. درِ قابلمه را بگذارید و صبر کنید تا گردن مرغ نرم شود. بعد از حدود ۴۰ دقیقه آرد را در مقداری آب حل کنید، سپس آن را همراه با خامه و مقداری نمک و فلفل داخل قابلمه بریزید. برنج را هم در این مرحله اضافه کنید. مواد را به‌آرامی هم بزنید. دوباره درِ قابلمه را بگذارید و صبر کنید تا سوپ جا بیفتد.

۴. در تابه‌ای بقیه کره را بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید، سپس قارچ را همراه با آب‌لیمو داخل آن تفت دهید. قارچ تفت داده‌شده را هم داخل سوپ بریزید. بعد از حدود ۵ دقیقه سوپ را در ظرف موردنظرتان بریزید و سرو کنید.

بیشتر بخوانید: کاهش وزن سریع پنج روزه با رژیم لاغری دارچین

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: سوپ قارچ طرز تهیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سوپ قارچ طرز تهیه داخل قابلمه صبر کنید گردن مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۴۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نحوه درست کردن برنج پف کرده در خیابان‌های هند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # غذای هندی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی مجلسی
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی
  • (ویدئو) نحوه درست کردن برنج پف کرده در خیابان‌های هند
  • (تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • طرز تهیه لوبیا پلوی اصیل شیرازی را اینجا بخوانید
  • کتف و بال مرغ را با این روش ویژه سوخاری کنید
  • درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه