Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌غربی از ۳۵ هزار و ۶۴۵ اشتراک‌پذیری گاز طی یازده ماهه امسال در استان خبر داد.

جمشید درستکار در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در یازده ماهه سال‌جاری ۲۱ هزار و ۸۲ مورد اشتراک‌ در شهرها و ۱۴ هزار و ۵۶۳ مورد نیز در روستاهای استان پذیرش شده است.

وی با بیان اینکه طی سال‌جاری همچنین در مجموع ۱۵ هزار و ۲۰۵ علمک تا پایان بهمن‌ماه در آذربایجان‌غربی نصب شده است، افزود: از این تعداد ۱۱ هزار و ۸۵ فقره مربوط به روستاها و ۴۱۲۰ فقره نیز در شهرهای استان نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌غربی با اشاره به برخورداری ۱۳۶۱ روستای استان از نعمت گاز، گفت: از ۴۸ شهر استان نیز ۴۳ روستا هم اکنون از نعمت گاز بهره‌مندند؛ این در حالی است که تا چند ماه قبل ما در استان ۴۴ شهر داشتیم اما اخیرا چند روستا به شهر تبدیل شدند.

درستکار در ادامه با اعلام اینکه هم اکنون بیش از یک میلیون و  ۷۲ هزار و ۶۲۴ مشترک در این استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲۳۸ هزار مشترک در بخش روستایی و مابقی در بخش شهری است.

وی همچنین به وضعیت مناسب برخورداری صنایع آذربایجان‌غربی از نعمت گاز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر  ۲۲ شهرک صنعتی، بیش از ۱۳۲ ایستگاه CNG، و ۱۵۵۴ واحد تولیدی و صنعتی در استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند. 

معاون بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه در فصول گرم سال بیشترین میزان مصرف گاز در استان متعلق به بخش صنایع به ویژه نیروگاه‌ها، پتروشیمی‌ها و کارخانه‌های سیمان است، اظهار کرد: با ورود فصل سرما و در راستای پایدار گاز بخش خانگی، مصرف سوخت صنایع مدیریت شده و با اعمال محدودیت‌های لازم، تلاش می‌شود در بخش خانگی مشکلی به وجود نیاید همچنان که در سال‌جاری با موفقیت پیک سرما را سپری کردیم.

درستکار همچنین با اعلام اینکه کلیه شبکه‌های توزیع و خط انتقال اجراشده به صورت مستمر پایش می گردند، گفت: نگهداری و حفظ شبکه گاز طبیعی یکی از مهم‌ترین اقدامات شرکت در راستای پایداری مستمر جریان گاز طبیعی و همچنین ایمن بودن و کاهش پرت گاز است چنان‌که این مساله در شرکت گاز استان به صورت جدی و طبق دستورالعمل‌ها و اسناد بالادستی و براساس اصول انجام می پذیرد.
 
وی در ادامه به تعمیرات روتین خطوط توزیع و انتقال طی سال‌جاری اشاره کرد و افزود: علاوه بر این امسال با استفاده از توان فنی پرسنل ناحیه‌ی پیرانشهر، ظرفیت ایستگاه CGS شهرستان مذکور از ۲۰ هزار به ۵۰ هزار مترمکعب افزایش یافت که در برقراری و پایداری جریان گاز این شهرستان طی زمستان سال‌جاری بسیار کمک حال بود.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌غربی همچنین با تاکید بر اینکه امسال طرح اورهال هیترهای ایستگاه‌های CGS در دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: کاهش مصرف سوخت هیترها، افزایش راندمان حرارتی، رفع ایرادات ناشی از عملکرد هیترها و بروزرسانی آنها از اهداف این طرح بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نعمت گاز گاز طبیعی سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار جهانبخش در نشست با تشکل‌ها و فعالان حوزه عفاف و حجاب با اشاره به اجرای موفق طرح نور در استان گفت: طرح عفاف وحجاب و برخورد قانونی با ناهنجاری‌های اجتماعی از ۲۵ فروردین آغاز شده و بطور مستمر ادامه خواهد داشت.   فرمانده انتظامی استان وی با بیان اینکه قاطبه مردم به ویژه بانوان استان متدین و مقید به رعایت ارزش‌های اسلامی هستند افزود: از همراهی مردم، دختران و بانوان که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، قدردانی میکنیم.    حجت الاسلام مومن دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این جلسه بر تداوم اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: اجرای این طرح براساس قانون و وظایف محوله و در راستای پاسخگویی به مطالبه به حق مردم اجرا میشود.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت