Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تکواندو تاکید کرد، دوست نداشته است کارش را در فدراسیون با ابهام و شبهه آغاز کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص طولانی شدن صدور حکم ریاستش، اظهار داشت:  یک ابهاماتی وجود داشت، خداراشکر برطرف شد.  خوشحالم که روز اول کاری‌ام را بدون هیچ ابهامی شروع کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست نداشتم با ابهام و شبهه کارم را شروع کنم.

وی در پاسخ به این سوال که در 50 روز گذشته در فدراسیون حضور نداشته است؟ گفت: حدود 50 روز است که از مجمع رای گرفتم و منتظر ماندم تا حکمم صادر شود و بعد به فدراسیون بیایم. در این مدت با فدراسیون ارتباطی نداشتم و قبل از این هم تیمی در لیگ داشتم و باید در مسابقات حضور پیدا می‌کردم و به فدراسیون نیامدم تا شبهه‌ای پیش نیاید.

رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص اینکه با حضور او می‌توانیم انتظار تحولات در تکواندو را داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در درازمدت تلاش می‌کنیم که این اتفاق بیفتد. در این 50 روز مسابقات مهمی را در پیش داریم، همه می‌دانند که در حدود 12 روز در کیش 4 رویداد مهم در پیش داریم که میزبان هستیم. مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی قرار است با حضور رئیس فدراسیون جهانی برگزار شود. در کنار آن جام فجر، باشگاه‌های آسیا و مسابقات پاراتکواندو فجر را هم برگزار خواهیم کرد که از مسابقات کسب سهمیه برای پارالمپیک است. این مسابقات برای ما مهم است تا ورزشکاران‌مان تا با کسب امتیاز برای المپیک تلاش کنند.  به لحاظ زمانی خیلی عقب هستیم، اما تلاش می‌کنیم تا به نحو خوبی مسابقات را برگزار کنیم.

ساعی در پاسخ به این سوال که حکم او نمی‌توانست زودتر صادر شود؟ تصریح کرد: می‌شد زودتر این اتفاق بیفتد، مثل همیشه در انتخابات فدراسیون‌ها کسانی که می‌بازند اعتراض می‌کنند، اما روال این است که هر فردی هم که در مجمع رای می‌آورد حکمش را می‌دادند و کسی هم که اعتراض داشت از طریق مراجع قضایی شکایت می‌کرد و اگر رای می‌گرفت اجرا می‌کردند. ما به فال نیک می‌گیریم و گله‌ای نداریم، فقط به اعتلای تکواندو کشور فکر می‌کنیم و با تمام قدرت کارمان را شروع کردیم.

وی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شد 4،5 نفر اعتراض کرده‌اند، عنوان کرد: فقط یک نفر در دیوان شکایت کرده بود و آن هم بررسی شد و دیوان درخواست آن یک نفر را رد کرد. تعداد زیادی را می‌گفتند که اعتراض داشتند، اما ما اصلا ندیدیم و فقط همان یک نفر در دیوان اعتراض کرد و نهاد ریاست جهموری هم رای مجمع را تایید کرد.

رئیس فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سوال که از پیشکسوتان و قهرمانان این رشته کمک خواهد گرفت؟ تصریح کرد: اولین کاری که کردم این بود که با مهماندوست صحبت کردم و از او خواستم که تیمش را در مسابقات ما شرکت دهد. او سالها است که در آذربایجان حضور دارد و هیچ وقت در مسابقات ما شرکت نمی‌کرد، از او خواستیم و او هم دعوت ما را پذیرفت که در قدم اول تیم آذربایجان در مسابقات کیش حضور داشته باشد. قهرمانان دیگر تکواندو هم حتما می‌توانند کمک کنند. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که کل خانواده تکواندو دوباره به خانه خودشان برگردند، این اتحاد و همدلی به ما کمک می‌کند.

ساعی که با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به این سوال که با وزارت ورزش و معاونت قهرمانی مشکلی ندارد؟ گفت:  مشکلی ندارم، روز گذشته با پولادگر جلسه داشتم و بعد از آن هم به دفتر وزیر رفتیم و حکم را دریافت کردیم و هیچ مشکلی نیست. یک موضوعاتی بود که حل شد، همه به دنبال این هستیم که تکواندو را به روزهای خوبش برگردانیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که ممکن است ناراحتی‌هایش را در آینده بازگو کند؟ خاطرنشان کرد: خیر، این‌طور نیست که بخواهم موضوعات گذشته را در آینده پیش بکشم. من تمام وقتم را برای موفقیت تکواندو می‌گذارم.

مراسم معارفه هادی ساعی برگزار شد


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو ایران تکواندو هادی ساعی تکواندو ایران تکواندو هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو پاسخ به این سوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی

اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، اما مصلایی پور به این رقابت‌ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # کشتی ، المپیک پاریس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی