Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@13:51:03 GMT

بیش از ۱۰ تن سیب زمینی احتکار شده در دلفان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۷۶۶۶

بیش از ۱۰ تن سیب زمینی احتکار شده در دلفان کشف شد

"بهمن جعفری" روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این واحد انباری در راستای بازرسی های صمت به منظور تنظیم بازار و کشف تخلف واحدهای صنفی شناسایی و پرونده تخلفاتی آن به ارزش ۹۱۸ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی اظهار داشت: همچنین یک واحد آرایشگاه زنانه در سطح شهر خرم آباد به علت گرانفروشی(اضافه دریافتی) خدمات آرایشی متخلف شناخته شد و پرونده آن به ارزش ۲ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی طی ۱۰ ماهه امسال ۱۵ هزار و ۳۹۸ مورد بازرسی از بازار لرستان انجام و پنج هزار و ۹۴۳ پرونده تشکیل شده است و واحدهای متخلف ۶۴۵ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال جریمه شده اند.

جعفری تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی از جمله کم فروشی، گرانفروشی، احتکار، عدم درجه قیمت یا ارائه فاکتور و رعایت نکردن موازین بهداشتی، مراتب را به شماره ۱۲۴ گزارش دهند.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت دلفان لرستان احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت دلفان لرستان وزارت صنعت معدن و تجارت دلفان لرستان احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده حمل ۵ هزار لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۵ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

بیشتر بخوانید

تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان

محدثی نژاد بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی بیرجند هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه کامیون، سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۵ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه آرد
  • گازوئیل قاچاق زیر بار آهک
  • جریمه قاچاقچی سوخت در خدابنده
  • محکومیت یک فروشگاه لبنیاتی در کرمانشاه به‌علت گران‌فروشی
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب