Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، امیرحمزه حیدریان مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه، اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری عراق در فروردین‌ماه سال آینده با معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمانشاه در بغداد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کشور‌های مصر، عربستان، ترکیه، امارات، اردن، قطر و سایر کشور‌های حوزه خلیج فارس در نمایشگاه بین‌المللی سرمایه‌گذاری حضور دارند، گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاران در استان کرمانشاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه با اشاره به محور‌ها و طرح‌های قابل ارائه در این نمایشگاه از جمله حوزه مسکن، بیمه، صنعت، نفت و گاز، تأمین سرمایه و مناطق آزاد، افزود: استان‌ها تا نوزدهم اسفند ماه برای ثبت‌نام در حوزه‌های مختلف مهلت دارند.

وی در ادامه وجود ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق را موقعیتی منحصر به فرد برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و جلب سرمایه‌گذاران خارجی در بخش‌های مختلف دانست.

حیدریان جلب سرمایه‌گذاری مشترک ایران و کشور‌های خارجی و هم‌چنین منطقه آزاد مشترک را از اهداف مهم حضور در این همایش دانست و از دستگاه‌های مرتبط دولتی و فعالان بخش خصوصی خواست از توان و قابلیت‌های استان کرمانشاه به نحو مطلوب به کارگیری و استفاده کنند.

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه غزال از حمایت‌های مالی صندوق نوآوری و شکوفایی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس حیدریان نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری عراق فرصت های سرمایه گذاری استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۹۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری مربوط به ظرفیتهای این بخش در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در تهران معرفی شد و علاوه بر آن، ۱۷ بسته سرمایه‌گذاری نیز در اختیار متقاضیان و سرمایه گذاران قرار گرفت.

رضا حیدری افزود: برای این فرصتها و بسته‌های سرمایه‌گذاری کد ویژه تعریف شده که بازدیدکنندگان با اسکن این کد می‌توانند اطلاعات لازم در ارتباط با این فرصتها را در کوتاهترین زمان به دست آورند.

حیدری اظهارکرد: در این نمایشگاه نقشه‌های گردشگری آذربایجان‌غربی نیز بین بازدیدکنندگان توزیع شد که حاوی اطلاعاتی در مورد جاذبه‌های گردشگری و تاریخی آذربایجان‌غربی هستند.

وی ، هدف از شرکت در این نمایشگاه را معرفی فرصتهای سرمایه گذاری استان عنوان کرد و گفت: یافتن سرمایه گذار در حوزه بین المللی در زمینه گردشگری نیز از دیگر اهداف شرکت در نمیشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ بود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گروههای کالایی صنعت شامل صنایع خودروسازی، مخابرات و الکترونیک، چاپ و بسته بندی و لوازم خانگی و صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، فرش دستبافت، صنایع دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساختمان و خدمات فنی و مهندسی، پتروشیمی و خدمات  بیمه، مالی و گمرک برگزار شد.

ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران، هشت اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در سالن اجلاس سران نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران افتتاح شد.

این نمایشگاه، با هدف فراهم آوردن فرصت ارائه محصولات، خدمات، فناوریها و ایده‌های تجاری کسب‌وکارها، تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان و سایر فعالان بخشها و صنایع مختلف، امروز به کار خود پایان می دهد.

دیگر خبرها

  • معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان
  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • ابتکار عمل یزدی‌ها برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تقدیر شد
  • شناسایی ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران
  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو