Web Analytics Made Easy - Statcounter

سد البرز بالغ بر۷۵۰هکتارحریم محیطی داردویکی ازمهمترین سدهای استان مازندران برای تامین آب شرب شهرهای بابل،بابلسر،سیمرغ،قائم شهر،جویبار،فریدونکنار ومحمودآبادوهمچنین تامین کننده آب کشاورزی ودرآینده نزدیک نیز تامین کننده انرژی که طی هماهنگی رییس حوزه قضایی سوادکوه شمالی ۷۰ درصدحریم محیطی سد باکمک وهمیاری مردم وهوشیاری روستای اطراف،از سالهای گذشته خریداری و آزادسازی شده و۳۰ درصد باقی مانده متعلق به افرادی است که مشکلات حقوق وقضایی دارندو به زودی باکمک مردم،مسئولین وآب منطقه ای کاملا آزادسازی خواهد شد به اشتراک بگذارید: https://tn.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ai/2668299 درباره ما ارتباط با ما آخرین اخبار | آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم

سید محمدرضا بهشتی پور مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: بر اساس قوانین و ضوابط زیست محیطی، چیدن گونه‌های گیاهی از جمله ریواس و گیاهان دارویی در مناطق حفاظت شده ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود. 

وی در ادامه افزود: متأسفانه حضور بدون مجوز مردم در منطقه حفاظت شده پلنگ دره، موجب اختلال در امنیت منطقه و انجام وظایف محیط بانان، ریختن زباله و آلودگی زیست محیطی و روشن کردن آتش و افزایش احتمال آتش سوزی در منطقه شده است. 

وی در پایان تصریح کرد: از کانال‌های خبری و تبلیغاتی در فضای مجازی خواهشمندیم به هیچ عنوان با انتشار فیلم‌ها و تصاویر از ریواس چینی در منطقه پلنگ دره، مردم را نسبت به انجام این عمل غیرقانونی تشویق و ترغیب نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود