Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه " تهران 20" شبکه پنج شب گذشته ( اول اسفندماه) به موضوع عرضه و فروش پوشاک نامتعارف در فروشگاه ها پرداخت.

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ؛ در این برنامه " ابوالقاسم آقاحسین‌شیرازی" رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران و "مریم السادات خرم دره خلدی" مدیر عامل انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب و عضو هیات مدیره انجمن طراحان لباس و پارچه ایران به واکاوی عرضه و فروش پوشاک نامتعارف در فروشگاه ها پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"مریم السادات خرم دره خلدی" در پاسخ به سوال بینندگان برنامه در خصوص کم یابی مانتوهای دکمه دار در سطح فروشگاه های شهر توضیح داد: مانتوهای دکمه دار و به طور کلی پوشاکی که شاخصه های پوشاک اسلامی را داشته باشند، به طور قطع توسط تولیدکنندگان کشورمان تهیه می شود که متاسفانه تعداد تولیدکنندگان این نوع پوشاک به نسبت کل تولیدات پوشاک در سطح کشور بسیار محدود است.

مدیر عامل انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب ادامه داد: البته شهروندان می توانند از طریق نمایشگاه های عرضه محصولات حجاب نیز پوشاک مدنظرشان را خریداری کنند. اما در خصوص آن که چرا در سطح شهر این مانتوها و محصولات حجاب کم تر یافت می شود، باید از متولیان این امر جویا شد.

در ادامه "ابوالقاسم آقاحسین‌شیرازی" گفت: این طور نیست که در سطح بازار، محصولات حجاب به سختی یافت شود.

وی افزود: پوشاک دارای شاخصه های ایرانی و اسلامی در فروشگاه ها موجود است. اما ممکن است همه فروشگاه ها برای مثال مانتو دکمه دار نداشته باشند، که من این مسئله را رد نمی کنم و با این فروشندگان نیز برخورد می شود.

همچنین در این برنامه سرهنگ"علی نوروزی" طی ارتباط تلفنی اظهار داشت: قانون تمام متولیان حوزه پوشاک را مشخص کرده است و طبق آسیب شناسی هایی که از پلیس نظارت بر اماکن عمومی در این حوزه انجام داده است، مشکل اصلی را در بحث طراحی دیده، که متاسفانه همتی برای ساماندهی این بخش از صنعت، صورت نگرفته است.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر برنا حجاب ایران قانون ایران حجاب صنعت فرهنگ و هنر قانون محصولات حجاب فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۹۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک

سرهنگ عبدالرحیم دهقان فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: ماموران انتظامی پاسگاه دهنک حین گشت زنی در محور روستای چاه بنارد – لار در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس مشکوک ۱۰۵ جفت کفش بچه گانه و ۳۷۶ ثوب لباس زنانه قاچاق کشف کردند.

وی ارزش محموله کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد کرده و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به اسرائیل هشداری محدود و پرهیز از گسترش درگیری بود