Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین البرز: ابراهیم شهابی  گفت: این دوره از رقابت ها از پنجم تا پانزدهم اسفند ماه  امسال برگزار می شود که آنوشا شهابی و مانی فراهانی از استان البرز در ترکیب تیم ملی حضور دارند.

وی با بیان اینکه در شرایط کرونایی قهرمانان ما از تمرین ها دور نماندند، افزود: با هدف آمادگی ورزشکاران برای شرکت در رقابت های قهرمانی کشور و برون مرزی برنامه ما در شرایط کرونایی بر این بود که قهرمانان به صورت انفرادی در محیط های باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی تمرین ها خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مجموع برنامه ریزی و اقدامات انجام شده موجب شد تا امروز شاهد حضور ۲ تن از ورزشکاران استان البرز در ترکیب تیم ملی باشیم.

شهابی در ادامه با بیان اینکه ورزش شمشیربازی درالبرز از ظرفیتی چون وجود پیشکسوتان و قهرمانان برخوردار است، خاطرنشان کرد: تمام سعی ما بر این است تا از این ظرفیت برای رشد این ورزش در استان بهترین بهره را گرفته و در واقع قدر این پتانسیل که به سادگی به دست نیامده را به خوبی می دانیم.

شهابی در بخش دیگری از سخنان خود به بازگشایی مجدد سالن شمشیربازی استان اشاره کرد و گفت: پیش از شیوع ویروس کرونا حدود ۱۶۰ ورزشکار در البرز در این رشته مشغول به فعالیت بودند که به شیوع این ویروس شمشیربازی نیز مانند سایر رشته ها دچار ریزش شدید ورزشکاران شد، اما با بازگشایی دوباره باشگاه های ورزشی شاهد حضور دوباره ورزشکاران در این سالن ها هستیم.

 

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: البرز شمشیربازی کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند

رقابت‌های پاراکانو قهرمانی جهان اردیبهشت در مجارستان اعزام می‌شود و ۴ ورزشکار عازم این رقابت‌ها می‌شوند.

به گزارش ایسنا، رقابتهای پاراکانو قهرمانی جهانی که آخرین فرصت برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس است ۱۹ اردیبهشت در مجارستان برگزار می‌شود. تیم پاراکانو ایران برای شرکت در این رقابت‌ها با ۴ ورزشکار ۱۶ اردیبهشت عازم این مسابقات می‌شوند.

شهلا بهروزی راد و مسعود قیصری در کلاس KL۳، سعید حسین پور در KL۱ و اسلام جاهدی در VL۲ نفرات اعزامی به قهرمانی جهان هستند.

هدایت این تیم را احمدرضا طالبیان بر عهده دارد.

در این رقابت ها علاوه بر کسب سهمیه پارالمپیک، قایقرانان کلاس بندی بین‌المللی نیز می‌شوند.

در حال حاضر سعید حسین پور تنها قایقران پاراکانو است که سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کرده و در این تورنمنت به دنبال کلاس بندی و تایید نهایی سهمیه پارالمپیک است.

آخرین اردوی تیم ملی پاراکانو برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در دریاچه آزادی در حال برگزاری است و تا ۱۶ اردیبهشت قبل از اعزام به این مسابقات ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت