Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدرن‌ترین روش تبلیغاتی در دنیای امروز تبلیغ در گوگل است؛ این سیستم برای کسب و کارها مزایای بسیاری دارد. حال مزایای تبلیغ در گوگل کدامند؟ چه تفاوت‌هایی با دیگر تبلیغات دارد؟ در این مطلب افراک به بررسی مزایای تبلیغ در گوگل، نحوه‌ی  شارژ گوگل ادز می پردازد. با افراک همراه باشید.

مزایای تبلیغات گوگل

در این مطلب به بررسی مزایای گوگل ادز برای کسب و کارهای مختلف می‌پردازیم تا با دید بهتری کمپین‌های تبلیغاتی خود را فعال کنید؛

هزینه پایین: این تبلیغ با توجه به بازدهی‌ بالایی که دارد؛ هزینه بسیار کمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در واقع شما تنها زمانی که کاربر برروی تبلیغ کلیک کند؛ هزینه می‌پردازید. سرعت بالا: پس از فعال شدن حساب کاربری، تبلیغات شما به سرعت در گوگل ظاهر خواهد شد. همین امر باعث برتری این سرویس نسبت به سرویس های دیگر می‌شود. مدیریت کلمات: یکی دیگر از مزایای تبلیغات در گوگل مدیریت کلمات است. به این صورت که شما می توانید کلمات خود را دسته بندی کرده و برای هر صفحه از وب سایت تان دسته ای از کلمات مخصوص به آن را تعریف کنید تا کاربران را به راحتی به سمت کالا و خدمات مدنظرتان هدایت کنید. هدفمند بودن: شما می‌توانید با محدود کردن روز و زمان نمایش کمپین‌ها، مشخص کردن محدوده جغرافیایی، سن، جنسیت کاربران و کنترل بودجه تبلیغات کمپین های هدفمندی را راه‌اندازی کنید. ارائه گزارش: با بررسی تعداد و هزینه کلیک‌ها و همچنین حجم سرچ کلمات آمار دقیقی در اختیارتان قرار خواهد گرفت تا با آنالیز آن بازدهی کمپین های شما افزایش یابد. آگاهی از برند: کمپین های گوگل، سایت شما را در صفحه اول گوگل نمایش می‌دهند؛ همین امر موجب افزایش برند اورنس و یا آگاهی از برند می شود. با بهینه سازی کمپین‌ها در بهترین جایگاه تبلیغاتی قرار بگیرید. دسترسی از طریق Gmail به مشتریان: یکی از پرکاربردترین استراتژی‌های بازاریابی در هر یک از مشاغل مرتبط با بازاریابی استفاده از ایمیل مارکتینگ است. به همین دلیل تبلیغات gmail نیز می تواند مفید باشد.

نحوه‌ی شارژ گوگل ادز

زمانی که شما حساب کاربری خود را افتتاح کردید، گوگل آستانه شروع تبلیغات را برای شما ۵۰ دلار در نظر می گیرد. چون گوگل می خواهد مطمئن باشد شما سرمایه کافی برای انجام تبلیغات آنلاین را دارید.

در صورتی که تا ۳۰ روز، این ۵۰ دلار توسط شما استفاده شود، مقدار آستانه به ۲۰۰ دلار تغییر پیدا خواهد کرد. اگر کمتر از ۵۰ دلار خرج کردید، آستانه شما برای ماه بعد نیز ۵۰ دلار خواهد بود، با این تفاوت که خودتان می توانید این مقدار را تعیین کنید. اگر ۲۰۰ دلار را در یک ماه خرج کردید، گوگل آستانه شارژ شما را به ۳۵۰ دلار افزایش می دهد. در صورتی که کمتر از ۲۰۰ دلار استفاده کرده باشید، آستانه برای ماه بعد نیز همان ۲۰۰ دلار خواهد بود. این روند به همین صورت ادامه پیدا می کند تا شما به آستانه بعدی یعنی ۵۰۰ دلار در ماه برسید.

زمانی که شما مقدار این بخش را تعیین می‌کنید، گوگل به صورت خودکار آن را در عدد ۳۰.۴ ضرب کرده و این مقدار نهایی را برای تبلیغات آنلاین شما برای ۱ ماه در نظر می گیرد. “پس در واقع زمانی که شما بودجه روزانه را برای شارژ حساب گوگل ادوردز تعیین می‌کنید، در واقع در حال تعیین کردن بودجه ماهیانه هستید، نه روزانه!”

خرید اکانت کیورد پلنر


یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث افزایش تأثیر تبلیغات کلیکی می‌شود، انتخاب کلمه کلیدی مناسب است. برخی مواقع انتخاب اشتباه، باعث می‌شود هزینه استفاده از سرویس آنلاین تبلیغات گوگل بسیار زیاد شود، چراکه درک درستی از عوامل تأثیرگذار بر هزینه ندارید. با خرید این اکانت شما می‌توانید کلمات مرتبط با حجم سرچ بالا را یافته و در کمپین‌های خود استفاده کنید تا بهترین بازدهی را داشته باشید.

کلام آخر

شما با مراجعه به وبسایت افراک می توانید از آموزش ها و اخبار جدید در حوزه گوگل و یوتیوب مطلع شوید و با مشاوره رایگان کارشناسان در ۷ روز هفته به پاسخ تمامی سوالات خود دست یابید.

برچسب‌ها وبسایت افراک رپرتاژ آگهی جستجوی گوگل گوگل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی جستجوی گوگل رپرتاژ آگهی جستجوی گوگل گوگل مزایای تبلیغ کمپین ها گوگل ادز ۲۰۰ دلار ۵۰ دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، اپل دوباره مذاکرات با اوپن ای آی برای استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد این شرکت در برخی ویژگی های جدیدی که در سری آیفون امسال معرفی می شود را آغاز کرده است.

به گفته منابع آگاه از امر، ۲ شرکت مذاکرات درباره شرایط توافقنامه و شیوه یکپارچه سازی ویژگی های اوپن ای آی در iOS۱۸(آپدیت آتی سیستم عامل آیفون) را آغاز کرده اند. نشریه بلومبرگ ماه گذشته از مذاکرات اپل برای دریافت مجوز چت بات جمینی گوگل برای قابلیت های جدید آیفون خبر داده بود.

اپل هنوز مشخص نکرده از محصول کدام شرکت در آیفون جدید استفاده می کند و به طور دقیق تر با هر دو شرکت اوپن ای آی و گوگل به توافق می رسد یا یکی از شرکت ها را به طور کامل انتخاب می کند. اپل در راه اندازی هوش مصنوعی که بتواند مانند انسان به سوالات پاسخ نوشتاری یا گفتاری دهد، عقب تر از رقبایی مانند مایکروسافت و گوگل است که هم اکنون این فناوری را در محصولات خود یکپارچه می کنند.

تیم کوک مدیر ارشد اجرایی اپل در فوریه اعلام کرد به میزان قابل توجهی در هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کند و برنامه های خود برای استفاده از این فناوری را اعلام خواهد کرد.

کد خبر 6089873 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • آمریکا و اسرائیل دو روی یک سکه
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکا را بلوکه کرد
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟