Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@13:53:41 GMT

بلوار شهیدان برقعی در قم افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۳۱۷۰

بلوار شهیدان برقعی در قم افتتاح شد

باشگاه خبرنگاران جوان قم - معاون فنی و عمرانی شهرداری قم در حاشیه افتتاح بلوار شهیدان برقعی گفت: از دهه فجر تا پایان امسال ۱۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

عباس حلوایی زاده با اشاره به وضعیت پروژه شهیدان برقعی طی سال‌های گذشته گفت: وجود برخی گذر‌های تاریخی و میراثی و تراکم و ریزدانگی واحد‌های مسکونی از چالش‌های مهم این پروژه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تملک ۱۲۷ پلاک برای اجرای پروژه شهیدان برقعی گفت: این پروژه به طول ۷۲۰ متر طول و عرض ۳۰ متر طبق طرح تفصیلی مصوب استانداری قم با اعتباری بیش از ۲ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

حلوایی زاده می گوید: جابه جایی، توسعه و اصلاح تاسیسات شهری قبل از تکمیل و آغاز در این پروژه انجام شده است و معارضات تاسیساتی تا حد بسیار زیادی از بین رفته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: ایجاد دو مسیر ویژه پیاده روی و دوچرخه سواری از ویژگی‌های بارز این طرح حمل و نقلی شهر قم است.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: موزه علما و مراجع سال آینده همزمان با یکصدمین سالگرد تاسیس حوزه علمیه قم در دوره جدید، در کنار بیت تاریخی امام راحل با همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برپا خواهد شد.

احداث خیابان ۱۸ متری وصال، مناسب‌سازی رفت‌وآمد معلولین، احداث بوستان محله‌ای نوبهار، تکمیل ابنیه بوستان‌های شایان و شهرک شهدا، احداث و توسعه درختکاری در حاشیه معابر و قطعات منطقه یک، ساماندهی و پوشش انهار منطقه یک، تکمیل بوستان فاز ۳ روحانی، تکمیل بلوار شهید حکیم، اصلاح هندسی معابر سطح مناطق، روکش آسفالت شوارع فرعی خیابان فاطمی، روکش آسفالت شوارع فرعی خیابان فرهنگیان، روکش آسفالت فرعی خیابان‌های شهید محلاتی و ۱۵ خرداد، روکش آسفالت شوارع فرعی خیابان‌های نوبهار و شهدای دروازه ری، روکش آسفالت بلوار سمیه از خیابان معلم تا خیابان سجادیه، روکش آسفالت خیابان طالقانی، روکش آسفالت شوارع فرعی بلوار سمیه، روکش آسفالت فرعی خیابان محتشم، روکش آسفالت فرعی خیابان انقلاب و خرید و نصب تجهیزات ترافیکی از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در این هفته است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح طرح شهرداری قم شهیدان برقعی فرعی خیابان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!

پروژه‌های خاص خودرویی همیشه طرفداران ویژه خود را داشته است. تبدیل برخی از خودروهای پرطرفدار به سگمنت دیگر در چند سال اخیر توجه ماشین‌بازهای بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. معرفی پیکاپ یا همان وانت بی‌ام‌و M۴، یکی از این پروژه‌های خاص بوده و شباهت جالبی به ماجرای تولید نسخه وانت پراید در کشورمان دارد!

به گزارش خبرآنلاین، این خودرو که بی‌ام‌و M۴ Maloo نام دارد، دارای روکش ضد خش جدید با روکش آینه‌ای است. اما بدون شک جذاب‌ترین ویژگی این خودرو، بدنه ute است که آن را به اولین پیکاپ M۴ در جهان تبدیل کرده است.

این تبدیل توسط DinMann تکمیل شد که مسلماً کار بسیار منظمی را انجام داده و با اقداماتی نظیر برش بخش عقبی سقف، جدا کردن کابین، اضافه کردن قسمت بار و قاب فلزی سفارشی و یک درب عقب کاربردی همراه شده است. کل این فرایند تبدیل شش هفته طول کشیده است.

قطعات فیبرکربنی روی سپرها و رکاب‌های جانبی دیده می‌شوند. به‌روزرسانی‌های دیگری مانند روکش موتور جدید و ادوات فیبرکربنی روی داشبورد به کار برده شده‌اند. بخشی از صندلی ردیف عقب هنوز در داخل کابین وجود دارد.

نشان Competition به این معنی است که موتور ۳.۰ لیتری شش‌سیلندر توئین توربو، ۵۰۳ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. قدرت تولیدی از طریق یک گیربکس هشت‌سرعته اتوماتیک با کمک سیستم xDrive به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

دیگر خبرها

  • قطعی برق در برخی مناطق شهرکرد
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • آیین افتتاح بلوار جدید «شورا» در آستارا
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • آسفالت در منشعبات خیابان شهید علوی در حال پخش است