Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون انتظامی کردستان از راه‌اندازی سامانه پیامکی فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و آغاز خدمت‌رسانی به افراد ناشنوا در استان خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ عبدالحمید خسروانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، از برقراری سامانه پیامکی 110 و ارتباط از طریق پیام کوتاه با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در استان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به تنوع، گستردگی و پیچیدگی ماموریت‌های پلیس امروزه می‌طلبد در راستای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان پلیس به امکانات روز به جهت این امر مهم مجهز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پلیس در راستای افزایش خدمت‌رسانی به مردم و توسعه و هوشمندسازی برنامه‌های خود، به تازگی اقدام به راه‌اندازی سامانه پیام کوتاه 110 کرده است.

معاون عملیات انتظامی استان کردستان با بیان اینکه ماهانه  بیش از 55 هزار تماس با مرکز 110 استان برقرار می‌شود، افزود: با استناد به گزارش انجمن حمایت از افراد با افت شنوایی، قریب به 2 درصد از جامعه را افراد ناشنوا یا با افت شنوایی تشکیل داده که به دلیل ناتوانی و مشکلات کلامی، قادر به برقراری تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی نیستند.

وی هدف از راه‌اندازی سامانه پیام کوتاه 110 و ارتباط از طریق پیام کوتاه با مرکز فوریت‌های پلیسی را خدمات‌رسانی پلیس به همه افراد جامعه از افراد سخت گویش، ناشنوا و عموم افرادی که به دلایل مختلفی قادر به برقراری ارتباط کلامی با پلیس نیستند عنوان کرد و گفت: این اقدام در راستای تحقق شعار پلیس هوشمند و پاسخگو با تاکید و اهتمام، سرعت و دقت انجام شده است.

درخواست پلیس برای شناسایی نوزاد 10 ماهه ربوده شده + عکسهشدار پلیس فتا درباره سوءاستفاده از حساب های بانکی با پیامک های جعلی

خسروانی ترویج عدالت اجتماعی و تساوی حقوق شهروندان، دستیابی به سایر مسیرهای ارتباطی شهروندان با پلیس، بهره‌گیری از توان بالقوه مردمی در تامین امنیت جامعه را از دیگر اهداف راه‌اندازی سامانه پیامکی 110 عنوان کرد.

وی درباره قابلیت‌های سامانه پیام کوتاه 110 یادآور شد: شهروندانی که تمایل به ارسال پیامک به این سامانه را دارند ابتدا پیش شماره 110 و سپس کد 87 را وارد کرده و سپس درخواست خود را به همراه آدرس و نشانی مورد نظر مطرح می‌کنند.

معاون عملیات انتظامی استان کردستان با تاکید بر لزوم سرعت عمل در پاسخ به نیازهای پلیسی مردم یادآور شد: مطابق مطالبه و انتظار مقام معظم رهبری، خدمت بی‌منت به مردم اولویت کاری‌مان است.

انتهای پیام/484/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه اندازی سامانه پیام فوریت های پلیسی سامانه پیامکی پیام کوتاه خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی

شرکت‌های گاز استان‌های خراسان جنوبی و کرمان اعلام کردند که سیل چند روز اخیر آسیبی به تأسیسات و ابنیه صنعت گاز وارد نکرده و جریان گاز هم در این استان‌ها پایدار است.

به گزارش شانا، شرکت گاز استان خراسان جنوبی اعلام کرد که با وجود وقوع سیل و مسدود شدن برخی راه‌های مواصلاتی در این استان، جریان گاز در شهرها و روستاها پایدار است و آسیبی به پروژه‌های در حال اجرا، وارد نشده است.

استقرار گروه‌های امداد شرکت گاز کرمان

محمدرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان نیز از اعزام تیم‌های امداد و گروه‌های پیشتاز این شرکت در قالب یک تیم ۴۰ نفره به شهرهای جنوبی استان خبر داد.

وی گفت: با اعلام ستاد بحران استان و پیش‌بینی سیل در جنوب کرمان تیم‌های عملیاتی امداد و گروه‌های پیشتاز شرکت گاز استان کرمان به جنوب استان رفتند و در شهر کهنوج مستقر شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان بیان کرد: از دلایل حائز اهمیت حضور تیم‌های امدادی شرکت گاز در شهرستان‌های سیل‌زده، می‌توان به تلاش این تیم‌ها برای استمرار گازرسانی در شهرهای جنوبی همچنین استقرار ماشین‌آلات اجرایی مانند بیل‌های مکانیکی برای رفع انسداد معابر شهری در این منطقه اشاره کرد.

سلیمانی تصریح کرد: از سویی همسو با وظایف و انجام مسئولیت‌های اجتماعی شرکت، لیست همه ماشین‌آلات و تجهیزات این شرکت به ستاد بحران استان و فرمانداران و شهردارهای شهرهای جنوبی اعلام شده تا در صورت نیاز در اختیارشان قرار گیرد و تاکنون هم در شهرهایی که دچار انسداد راه شده بودند، توانسته‌ایم به کمک مردم و مجموعه شهرستان برویم.

وی ادامه داد: همکاران ما در حوزه مهندسی در مرحله نخست دستور ایمن‌سازی را صادر کرده‌اند و همه لوله‌ها و تجهیزات مرتبط با پروژه‌های گازرسانی منطقه جمع‌آوری و به اماکن امن برده شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان اعلام کرد: تیم‌های امداد شرکت گاز استان کرمان با مجموعه تجهیزات شامل ۲ خودروی پیشرفته مدیریت بحران، اقلام یدکی و ۱ خودروی مخابراتی بحران تا پایان بحران در منطقه جنوب مستقر هستند.

سلیمانی گفت: به همه واحدها نیز اعلام شده تا پس از اتمام بارندگی‌ها، شبکه‌های توزیع و تغذیه را بررسی کنن گد تا اگر به دلیل سیل مشکلی پیش‌آمده بود، رفع و اصلاح شود.

دیگر خبرها

  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی