Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- حشمت رضایی گفت : از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در گیلانغرب ۲۳ هزار و ۸۷۱ مورد نمونه گیری از افراد مشکوک انجام شده که از این تعداد هشت هزار و ۵۴۶ مورد آن مثبت بوده است.

به گفته سرپرست فرمانداری گیلانغرب با توجه به قرمز بودن وضعیت گیلانغرب از نظر رنگ بندی کرونایی از همه مردم می‌خواهیم که برای بازگشت شهرستان به شرایط عادی هرچه سریعتر جهت تکمیل دُز دوم و سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه ساده انگاری و کاهش استفاده از ماسک به علاوه کم توجهی به مراقبت‌های بهداشتی توسط برخی از افراد باعث شده تا پیک ششم در سطح شهرستان گسترش یابد و همین امر موجب ادامه وضعیت قرمز شود.

براساس دستورالعمل ستاد ملی و همچنین تصمیمات ستاد استانی کرونا هم اکنون فعالیت مدارس شهری به صورت غیر حضوری و مدارس مناطق روستایی در نقاط کم جمعیت نیز با رعایت پروتکل‌ها به صورت حضوری است.

از افراد باقی مانده که تاکنون نسبت به دریافت نوبت سوم واکسن کرونا اقدام نکرده‌اند درخواست می شود تا هر چه زودتر در این خصوص اقدام کنند.

با فوت یک مورد دیگر از موارد ابتلا دراین شهرستان مجموع موارد فوت در این شهرستان از ابتدای شروع اپیدمی به ۱۱۶ نفر رسید.

در بخش واکسیناسیون تا امروز ۹۵ درصد مردم نوبت اول و ۴۸ درصد نیز نوبت سوم واکسن را دریافت کرده‌اند ضمن اینکه در نوبت اول دانش آموزان ۱۰۰ درصد و در نوبت دوم ۹۴ درصد واکسن کرونا را تاکنون دریافت کرده‌اند.

بستری ۱۳ بیمار مبتلا به کرونا

رئیس شبکه بهداشت و درمان صحنه گفت : ۱۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهرستان صحنه بستری شدند.

حسین رحیمی گفت: رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان صحنه با افزایش ۵۰ درصدی آمار مبتلایان همراه بوده که در این زمینه باعث نگرانی شده که برای جلوگیری از آن اقدامات لازم باید انجام شود.

در حال حاضر ۱۳ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان دکتر معاون شهرستان صحنه بستری هستند.

یکی از عوامل جلوگیری از ابتلاء به ویروس کرونا خود مراقبتی و رعایت نکات بهداشتی توسط افراد در جامعه بوده و با وجود اینکه تزریق واکسن همه مشکلات را برطرف نمی‌کند، اما در حال حاضر بهترین راه حل برای مقابله با ویروس کرونا محسوب می‌شود.

از تمام همشهریان خواهشمندیم که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری از انتشار بیشتر این ویروس جلوگیری کرده و افرادی که هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند هرچه سریع‌تر برای تزریق واکسن خود به مراکز بهداشتی و تجمیعی مراجعه کنند.

انجام  ۵۷۲ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جوانرود گفت: در یک ماه گذشته ۵۷۲ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی این شهرستان انجام شد.

مهدی رحمانی گفت: در این راستا برای ۲۲ واحد صنفی متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.

از اول امسال تاکنون ۹ هزار و ۲۲۳ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی شهرستان جوانرود انجام گرفته و در این راستا ۲۳۲ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

گرانفروشی، درج نشدن قیمت و درج فاکتور از مهمترین تخلفات این واحد‌های صنفی بوده است.

این واحد‌های صنفی متخلف به مبلغ ۹۵۰ میلیون تومان جریمه محکوم شدند.

نظارت ستاد تنظیم بازار بر نحوه ارائه مایحتاج عمومی

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری جوانرود گفت: ستاد تنظیم بازار بر نحوه ارایه مایحتاج عمومی مردم نظارت بیشتری داشته باشد.

کمال شهسواری گفت: از ۱۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین طرح ویژه نظارت بر بازار اجرا می‌شود.

برای ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی ضابطه قیمت‌ها باید کنترل و نظارت مستمر بر قیمت‌ها وجود داشته باشد و با متخلفان مطابق قانون برخورد شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه علوم پزشکی نظارت و بازرسی واحد های صنفی واکسن کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر امروز گفت: مواد غذایی احتکار شده و قاچاق به ارزش بیش از چهار و نیم میلیارد ریال از یک واحد صنفی در شهر کاشمر کشف شد.   سرهنگ حسن مشهدی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از این واحد صنفی موادغذایی، کالای احتکار شده را کشف کردند.   وی گفت: کالاهای احتکارشده در این واحد صنفی برنج، قند بسته بندی، روغن و مواد شوینده بود و در این رابطه یک متهم به مراجع قضایی معرفی شد.   فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر اظهار کرد: مالکان واحدهای صنفی مکلفند فهرست کالاهای موجود در انبارهای خود را در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارهای اداره صمت شهرستان ثبت کنند.   مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!