Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از جمعه هفته جاری سامانه بارشی از نوار غربی وارد کشور خواهد شد. کبری رفیعی در گفت‌وگو با میزان گفت: امروز و فردا در سواحل دریای خزر و همینطور بخش‌هایی از شمال شرق کشور بارش‌های پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی افزود: تا پایان روز پنجشنبه هفته جاری در سایر مناطق کشور، جوی آرام و پایدار خواهیم داشت و از روز جمعه با ورود سامانه بارشی از نوارغربی کشور و همچنین دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و غرب استان اصفهان شاهد بارش خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارشناس سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: از روز شنبه علاوه بر مناطق اعلام شده، شمال شرق کشور نیز بارش باران اتفاق خواهد افتاد. بیشتر بخوانید ورود سامانه بارشی از غرب کشور/ شروع هفته با بارش‌های خفیف وی افزود: در روز شنبه هفته آینده در مناطق شمال شرق و مرکزی کشور، وزش باد شدیدی را پیش بینی می‌کنیم و بارش‌ها در مناطق سردسیر کشور به شکل برف خواهد بود.

رفیعی گفت: از امروز تا پایان هفته افزایش دما خواهیم داشت و هوای امروز پایتخت ابری و نیمه ابری است.

وی افزود: امروز حداکثر دمای تهران به ۱۵ درجه بالای صفر و حداقل آن فردا به ۷ درجه بالای صفر خواهد رسید، همچنین سردترین مرکز استان کشور، شهرکرد با دمای ۷ درجه زیر صفر و گرم‌ترین مرکز استان، بندرعباس با ۲۸ درجه بالای صفر گزارش شد.

انتهای پیام/ برچسب ها: بارش باران هواشناسی کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارش باران هواشناسی کشور سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان از روز دوشنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی، امروز با گذر سامانه از استان خوزستان همچنان احتمال بارش‌های خفیف در مناطق مرتفع شرقی و شمالی مورد انتظار است.  

وی ادامه داد: از اوایل دوشنبه، سامانه بارشی از سمت غرب و شمال غرب وارد استان خوزستان می‌شود و تا صبح سه‌شنبه در اغلب مناطق استان سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای خواهد شد.

سبزه‌زاری گفت: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در بخش‌های شرقی، شمالی، جنوبی و ارتفاعات استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود. در بقیه مناطق، بارش‌ها به‌صورت پراکنده و نقطه‌ای خواهد بود. هرچند با توجه به ماهیت سامانه‌های بهاری احتمال شدت گرفتن بارش‌های نقطه‌ای نیز دور از انتظار نیست. احتمال ریزش تگرگ نیز در مناطق مستعد وجود دارد.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در اصفهان/ ورود سامانه بارشی به استان جدید از امروز
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران / هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • بارش باران در خوزستان
  • بارش باران در اهواز
  • ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان از روز دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / موج جدید بارش‌ها کدام مناطق را در برمی‌گیرد؟
  • سامانه بارشی جدید در راه خوزستان
  • ورود سامانه جدید بارشی به همدان / فردا دمای سطح خاک به صفر می‌رسد
  • آسمان خوزستان مه‌آلود می‌شود/ ورود سامانه جدید بارشی به استان
  • بارش باران نقاط مختلف استان زنجان را فرا می گیرد