Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با بیان اینکه سپاه، تمام‌قد در سنگر مقابله با کرونا و خدمت به مردم ایستاده است، از افزایش تخت ویژه اطفال در بیمارستان‌های سپاه و فعال بودن مراکز واکسیناسیون سپاه و بسیج در سراسر کشور خبرداد. سردار احمد عبداللهی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به وضعیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سپاه در جریان شیوع بیماری اُمیکرون در کشور، گفت: بعدازاینکه شاهد تلاش دولت در بحث تأمین واکسن موردنیاز کشور و سرعت به جریان واکسیناسیون عمومی بویدم، مجدد به خاطر شیوع بیماری اُمیکرون، تعداد شهر‌های قرمز در کشور افزایش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  تصاویرآرشیوی است   معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه افزود: نیرو‌های مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران و بسیج در حوزه واکسیناسیون عمومی تلاش‌های خوبی را در راستای ایجاد مراکز واکسیناسیون و تأمین نیروی انسانی در جهت کمک به مدافعین سلامت کشور انجام دادند.   تصاویر آرشیوی است   عبداللهی با تأکید بر اینکه سپاه، تمام‌قد در سنگر مقابله با کرونا و خدمت به مردم ایستاده است، تصریح کرد: تا ریشه‌کنی کرونا سپاه خدمات خود را به مردم عزیز ایران ادامه می‌دهد.   تصاویرآرشیوی است   معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه از افزایش تخت ویژه اطفال در بیمارستان‌های سپاه در سراسر کشور خبر داد و اضافه کرد: به خاطر اینکه سرعت همه‌گیری بیماری اُمیکرون در بین اطفال و کودکان بالاست، تخت‌ها ویژه کودکان را در مراکز درمانی سپاه افزایش دادیم و مشکل خاصی در این راستا نداریم.   تصاویرآرشیوی است   مرحله ششم طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویژه واکسیناسیون وی با اشاره به مرحله ششم طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویژه واکسیناسیون، از فعال بودن مراکز واکسیناسیون سپاه و بسیج در سراسر کشور به‌ویژه در مرحله سوم تزریق واکسن کرونا خبر داد و بابیان اینکه مراکز واکسیناسیونی که بسیج به این امر اختصاص داده است، همچنان فعال است، اظهار داشت: ان‌شاءالله این مرحله هم با مشارکت مردم بدون مشکل پشت سر گذاشته شود و برای ملت ایران آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.     بیشتر بخوانید: پیام فرمانده کل ارتش بمناسبت شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش

انتهای پیام/

برچسب ها: سپاه موشک پهپاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاه موشک پهپاد مراکز واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درجلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان با اشاره به کمبود پزشک متخصص در بخش بهداشت ودرمان استان گفت: سال گذشته ۹۷ پزشک متخصص در ۴۱ بیمارستان استان اصفهان به کار گرفته شدند که بیشتر آنها جذب بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان شدند.
شاهین شیرانی به تامین پزشک عمومی در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان هم اشاره کرد و افزود با به کارگیری پزشکان بخش خصوصی کمبود نیروی پزشک عمومی در شیفت شب این بیمارستان مرتفع خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد هم گفت: در سفر سال گذشته وزیر بهداشت و درمان به شهرستان گلپایگان مقررشد، این بیمارستان در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد تا امکانات وتجهیزات آن تامین شود، اما تاکنون این واگذاری اجرا نشده است.
وی با بیان اینکه این بیمارستان در حال حاضر به عنوان درمانگاه خیریه به بیماران ارائه خدمت می‌کند، افزود: وزارت بهداشت سال گذشته ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد اختصاص داد، که بخش‌های اورژانس و درمانگاه این بیمارستان بازسازی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعمیر دستگاه‌های سی تی اسکن و دیگر دستگا‌های پزشکی را وظیفه دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و گفت: در اسرع وقت دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام حسین (ع) تعمیر و به بیماران خدمات ارائه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان